جونيچيرو تانيزاكي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
خواهران ماکیوکا
  • 469,000 تومان
  • با تخفیف: 469,000 تومان
در چشم شیطان
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
قتل اتسویا
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان

خواهران ماکیوکا

  • 469,000 تومان

در اوزاکا و در سال‌های قبل از جنگ جهانی دوم، چهار زن اشرافی ژاپنی سعی می‌کنند شیوه‌ای از زندگی را حفظ کنند که در حال نابودی است. تسوروکو، خواهر بزرگ‌تر، سرسختانه به اعتبار نام خانوادگی خود می‌چسبد، حتی زمانی که شوهرش آماده می‌شود خانواده آنها را به توکیو منتقل کند، جایی که این نام معنایی ندارد. ساچیکو شجاعانه سازش می‌کند تا آینده خواهران کوچکترش را تضمین کند. خواهر کوچک‌تر گروگان استانداردهای دقیق خانواده‌اش است، در حالی که تائکو با روحیه شورش می‌کند. «خواهران ماکیوکا» مملو از خرده‌داستان‌هایی از زندگی طبقه بالای ژاپنی است و زیبایی و درددل‌های قهرمانان داستان را به تصویر می‌کشد. این رمان پرتره‌ای تکان‌دهنده و در عین حال صریح از یک خانواده و در عین حال جامعه ژاپنی است که به ورطه مدرنیته می‌لغزد. جونیچیرو تانیزاکی متولد 1886 توکیو نویسنده ژاپنی و یکی از نویسندگان مهم ادبیات مدرن ژاپن و ازمحبوب‌ترین رمان‌نویسان این کشور است. عمده آثار او پویایی زندگی خانوادگی را در چارچوب تغییرات سریع جامعه ژاپنی قرن بیستم به شکل ماهرانه‌ای به تصویر می‌کشند. «خواهران ماکیوکا» را بزرگ‌ترین رمان جهان‌وطنی از زمان بازسازی میجی دانسته‌اند. تانیزاکی جایزه ماینیچی و جایزه آساهی را برای این رمان دریافت کرده است. «خواهران ماکیوکا» به‌عنوان یکی از آثار مهم کلاسیک ادبیات جهان مشهور است و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است. نیویورک تایمز، این رمان را با «غرور و تعصب» جین آستن مقایسه کرده است.

در چشم شیطان

  • 39,000 تومان

راوی رمان کوتاه در چشم شیطان نویسنده‌ای است که ناگهان با تماس تلفنی دوستش، سونومورا، درگیر ماجرای قتلی عجیب و غریب می‌شود. سونومورا که مردی ثروتمند و بیکار است و سابقه بیماری روانی دارد، از او می‌خواهد در تماشای صحنه قتلی همراهی‌اش کند که او با شناختی که از داستان‌های ادگار آلن‌ پو و اسرار رمزنگاری دارد توانسته کشف کند.

قتل اتسویا

  • 15,000 تومان

اتسویا زن جوان زیبایی است که خیلی زود می‌فهمد چگونه با استفاده از جذابیت‌های خود دلبری کند و مردان را به دام اندازد. شینسوکه خام برای او طعمه‌ای آسان است، اما کسی چه می‌داند عشق پر شور، فرد را به چه کارهای جنون‌آمیزی وامی‌دارد؟ نویسنده در این کتاب، با استعداد شگرف خود، ماجرای پر فراز و نشیب عاشقانه‌ای را به تصویر می‌کشد که در ژاپن قرن نوزدهم رخ می‌دهد. «در حالی که به سختی می‌توانست باور کند که آن فرد سانتاست، نوک سرد تیغه‌ای شانه‌اش را برید. از آنجا که بلافاصله واکنش نشان داده بود زخمش چندان عمیق نبود، اما سمت راست بدنش، از انتهای گردن به کلی بی‌حس شده بود، گویی چنگال‌هایی آهنین آن را شخم زده باشد. تمام آن قسمت بدنش ناگهان چنان بی‌جان شده بود که تصور می‌کرد نیمی از چهره‌اش محو شده است.»

صفحه‌ی 1