جونا برگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کلمات جادویی
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 199,000 تومان
هنر تغییر ذهن متعصب (روش‌های موثر در تغییر ذهن دیگران)
تغییرآفرین
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
کاتالیزگر (چگونه سدهای فکری دیگران را بشکنیم تا نظرشان را تغییر دهیم)
فرمول‌های طلایی (کاتالیزوری برای تغییر ذهن افراد)

کلمات جادویی

  • 199,000 تومان

اغلب گفته می‌شود که بعضی افراد خوش‌صحبت هستند، آن‌ها متقاعدکننده و کاریزماتیک هستند و به نظر می‌رسد که همیشه می‌دانند چه باید بگویند. اما آیا بقیۀ ما که این‌طور به دنیا نیامده‌ایم، شانسی در این زمینه نداریم؟ البته که این چنین نیست. نویسنده یا سخنوری بزرگ بودن استعدادی مادرزادی نیست، بلکه مهارتی است که می‌توانید آن را یاد بگیرید. کلمات تأثیر شگفت‌انگیزی دارند و با درک اینکه چه زمانی، چرا و چگونه عمل می‌کنند، می‌توانیم از آن‌ها برای افزایش میزان تأثیرگذاری خود استفاده کنیم. چه بخواهید از زبان به‌طور مؤثرتری استفاده کنید و چه فقط بخواهید نحوۀ عملکرد آن را درک کنید، این کتاب روش این کار را به شما نشان می‌دهد. جونا برگر، در کتاب کلمات جادویی، علم پنهان دربارۀ نحوۀ کارکرد زبان و مهم‌تر از آن، نحوۀ استفادۀ مؤثرتر از آن برای متقاعد کردن دیگران، تعمیق روابط و موفقیت بیشتر در خانه و محل کار را ارائه می‌دهد.

هنر تغییر ذهن متعصب (روش‌های موثر در تغییر ذهن دیگران)

  • 176,000 تومان

کتاب هنر تغییر ذهن متعصب برای هر کسی طراحی شده ‌است که می‌خواهد سرعت تغییرات را افزایش دهد و ارائه‌دهنده روشی قدرتمند برای تغییر ذهن و ارائه‌دهنده طیف وسیعی از تکنیک‌هاست که می‌توانند به نتایج خارق‌العاده منجر شوند. اگر شما در تلاش برای تغییر یک شخص، سازمان یا شیوه تجارت کل صنعت هستید، این کتاب با ارائه نمونه‌های موفق بی‌شماری، به شما می‌آموزد که چگونه حرفه‌ای عمل کنید.

تغییرآفرین

  • 150,000 تومان

همه می‌خواهدن موضوعی را تغییر دهند. فروشندگان می‌خواهند نظر مشتریان‌شان را تغییر دهندء بازاریابان می‌خواهند تصمیمات مربوط به خرید را تغییر دهند و حتی والدین می‌خواهند رفتار فرزندانشان را تغییر دهند. اما تغییر سخت است. ما برای تغییر نظر افرادء از ترفندهای اقناع استفاده می‌کنیم و فشار می‌آوریمء اما حتی پس از تمامی این کارهاء معمولا تغییری ایجاد نمی‌شود. زیرا هنگامی که تلاش می‌کنیم ذهن افراد را تغییر دهیمء خود آنها را فراموش می‌کنیم و از یاد می‌بریم که چه عاملی مانع تغییر آنها شده است. بنابراین اگر تحت فشار گذاشتن جواب نمی‌دهدء چطور می‌توان با انرژی کمترء تغییر را سرعت بخشید؟ تغییرآفرین‌ها به جای اینکه بپرسند چه عاملی ممکن است شخصی را مجاب به تغییر کندء پرسشی اساسی‌تر از خود می‌پرسند: چرا آن شخص تاکنون تغییر نکرده است؟ چه عاملی مانع او شده است؟

کاتالیزگر (چگونه سدهای فکری دیگران را بشکنیم تا نظرشان را تغییر دهیم)

  • 89,500 تومان

همه افراد چیزی دارند که می‌خواهند تغییرش بدهندء کارمندان می‌خواهند نگرش روسایشان را عوض کنندء رهبران می‌خواهند سازمان‌ها را تغییردهند و والدین می‌خواهند رفتار فرزندانشان را بهبود ببخشند.اما تغیر سخت است. ما دیگران را متقاعد می‌کنیمء گولشان می‌زنیمء تحت فشارشان می‌گذاریم اما بعد از تمام این کارها اغلب هیچ چیز عوض نمی‌شودء ممکن است راه بهتری وجود داشته باشد؟ این کتاب رویکرد متفاوتی را انتخاب می‌کندء افرادی که در ایجاد تغییر موفق هستند می‌دانند که موفقیت‌شان به خاطر اعمال فشار مضاعف یا فراهم کردن اطلاعات بیشتر نیستء بلکه به خاطر کاتالیزگر بودن است. کاتاتلیزگرها سدها را از میان برمی‌دارند و موانع تغییر را کاهش می‌دهند. کاتالیزگرها کار متقاعد کردن افراد را با یک سوال اساسی شروع می‌کنند: چرا آن افراد قبلا تغییرنکرده‌اند؟ چه چیزی مانع‌شان شده است؟

فرمول‌های طلایی (کاتالیزوری برای تغییر ذهن افراد)

  • 100,000 تومان

کتاب دیگری از نویسنده کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز، مسری و تاثیر نامرئی که به ارائه رویکردی انقلابی برای تغییر ذهنیت هر انسان دیگری می‌پردازد. این کتاب از رویکرد متفاوت استفاده می‌کند. افرادی که از تغییر دادن موفق شده‌اند به خوبی می‌دانند که با فشار آوردن یا ارائه اطلاعات بیشتر چیزی تغییر نمی‌کند، بلکه باید در نقش یک کاتالیزور ظاهر شد. کاتالیزور سدها را از پیش روی برمی‌دارد و موانع تغییر را کاهش می‌دهند.به جای اینکه بپرسند:« چطور می‌توانم ذهن فلانی را تغییر دهم؟» آن‌ها سوال دیگری می‌پرسند: «چرا آن‌ها قبلا تغییر نکرده‌اند؟ چه چیزی مانع از این شده است؟» شما در این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه کاتالیزورها ذهنیت‌ها را در سخت‌ترین شرایط تغییر می‌دهند.

صفحه‌ی 1