جاناتان آبراموويتز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
وسواس و درمان شناختی رفتاری آن
  • 134,000 تومان
  • با تخفیف: 134,000 تومان
چیرگی بر اختلال وسواسی اجباری در 10 گام (کتاب کاری برای بازیافتن زندگیتان)

راهنمای خانواده برای غلبه بر اختلال وسواسی اجباری (زندگی خود را پس بگیرید و به عزیزانتان کمک کنید)

  • 140,000 تومان

با فردی که به اختلال وسواس فکری-عملی مبتلاست -یکی از اعضای خانواده، همسر یا حتی یک دوست بسیار صمیمی- رابطه‌ای نزدیک و صمیمی دارید، درواقع این کتاب را برای شما نوشته‌ام. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بفهمید وقتی یکی از عزیزانتان مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی است، با چه موقعیتی روبرو هستید. همینطور، شما را تشویق می‌کند سوءتفاهم‌ها و گام‌های اشتباه اما رایجی که احتمالاً در گذشته هنگام تلاش برای برخورد با این موقعیت داشته‌اید را کنار بگذارید. به شما در مورد پویایی‌های بین‌فردی که هنگام تعامل با فرد مبتلا به اختلال وسواس فکری-عملی رخ می دهد، آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهد و ابزارهایی در اختیارتان قرار می‌دهد که در این شرایط از بروز بحث و جدل جلوگیری کرده و به برقراری ارتباط مؤثرتر کمک می‌کند. به شما کمک می‌کند برای حمایت از فردی که به او اهمیت می‌دهید، اقدام کنید و او را از چرخۀ معیوبی که در آن گرفتار شده و اضافه‌بار زیادی بر شما تحمیل می‌کند، برهانید. همه اینها شرایط مطلوب‌تری را برای بهبودی عضو بیمار و محیط خانه فراهم می‌کند.

وسواس و درمان شناختی رفتاری آن

  • 134,000 تومان

بیماری «وسواس» یکی از شایع‌ترین و شگفت‌‌ترین انواع اختلالات روانی است. این بیماری از حیث میزان شیوع در رده چهارم اختلالات روانی قرار دارد. کتاب حاضر که توسط یکی از محققان و کاربران شناخته شده درمان شناختی - رفتاری نوشته شده است، اصول درمان شنناختی - رفتاری وسواس و پدیده‌های مشابه را در اختیار خواننده می گذارد.

چیرگی بر اختلال وسواسی اجباری در 10 گام (کتاب کاری برای بازیافتن زندگیتان)

  • 210,000 تومان

اختلال وسواسی اجباری می‌تواند زندگی فرد مبتلا را با محدویت‌های زیادی مواجه کند. این کتاب می‌تواند راه حلی برای این مشکل باشد. تکنیک‌های ارائه شده در این کتاب همگی در پژوهش‌های علمی بالینی بررسی و تایید شده‌اند و کاربرد آنها می‌تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش نشانه‌های اختلال وسواسی داشته باشد. سبک نگارش کتاب ساده و روان است و برای عموم خوانندگان به راحتی قابل فهم است. علاوه بر درمانگران، خود مراجعان هم می‌توانند در قالب یک کتاب خودیاری از روش‌های معرفی شده در کتاب استفاده کنند.

صفحه‌ی 1