جان گوردون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت رهبری مثبت‌اندیش
  • 189,900 تومان
  • با تخفیف: 189,900 تومان
باغ (1 داستان معنوی در مورد راه‌های غلبه بر ترس اضطراب و استرس)
قدرت گروه مثبت (اصول و روش‌های اثبات شده برای ساختن گروهی عالی)
امواج تغییر
  • 49,900 تومان
  • با تخفیف: 49,900 تومان
مثبت فکر کن (با مثبت‌گرایی زندگی خودتان را متحول کنید و دنیا را تغییر دهید)
اتوبوس انرژی
  • 79,900 تومان
  • با تخفیف: 79,900 تومان
اتوبوس انرژی (کتاب گویا)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
اردوی آماده‌سازی (کارهایی که بهترین‌ها بهتر از دیگران انجام می‌دهند)
کلاه ایمنی (21 راه برای تبدیل شدن به بهترین هم‌تیمی)
اتوبوس انرژی (10 قانون برای تزریق انرژی مثبت به زندگی کار و تیمتان)
قانون غر زدن ممنوع (راه‌هایی مثبت برای مقابله با منفی‌نگری)

قدرت رهبری مثبت‌اندیش

  • 189,900 تومان

مثبت و منفی بودن هر دو انتخاب‌های روی میز هستند و این شما هستید که تصمیم می‌گیرید دستتان را به سمت کدام‌یک دراز کنید. در این کتاب، مثال‌ها و آمارهای بسیاری برای اثبات تاثیرات مخرب ذهن منفی‌باف و همین‌طور تاثیرات چشم‌گیر داشتن ذهنی مثبت وجود دارد. این کتاب، به رهبران سازمان‌ها و افرادشان نیز کمک شایانی خواهد کرد تا بتوانند با باوری مثبت، میزان رشد سازمانشان را افزایش دهند. به‌طور کلی، این کتاب به انسان‌هایی که باور دارند بالاتر از سیاهی رنگی نیست و هیچ چیزی نه‌تنها بهتر، که حتی بدتر می‌شود و نیز به انسان‌هایی که همواره نور امید را در دلشان حتی در تاریک‌ترین لحظات راه می‌دهند، پاسخی شنیدنی می‌دهد.

باغ (1 داستان معنوی در مورد راه‌های غلبه بر ترس اضطراب و استرس)

  • 18,000 تومان

هدف من از نوشتن این کتاب، این است که به مردم کمک کنم نبرد ذهنی را - که از دید معنوی با آنها روبه‌رو هستند - درک کنند. ((روان)) به معنای روح و ماهیت است و در بسیاری موارد، ذهن ما نیازی به اصلاح ندارد؛ بلکه روح ما به بهبودی نیاز دارد. من شخصاً در زندگی با افسردگی و اضطراب دست و پنجه نرم کرده‌ام و همین که روح و ذهنم را با مراقبه، دعا و حقایق معنوی تغذیه کردم، صلح و آرامش و شادی بیشتری و همچنین بهبودی را پیدا کردم. بخش بزرگی از این بهبودی به لطف موعظه‌های ((اروین مک مانوس)) بود که وقتی 35 سال داشتم، عیسی مسیح را برای من زنده کرد. اروین به من کمک کرد تا درک کنم که ما نمی‌توانیم با راهکار‌های انسانی در نبرد معنوی پیروز شویم. ما این کشمکش را با منع بیشتر نیرو، حقیقت و قدرت برنده خواهیم شد.

قدرت گروه مثبت (اصول و روش‌های اثبات شده برای ساختن گروهی عالی)

  • 79,000 تومان

هیچ‌کس به تنهایی موفق نمی‌شود. همه ما برای رسیدن به موفقیت به گروه نیاز داریم. ما با هم رشد می‌کنیم و با هم به موفقیت‌های عالی دست می‌یابیم. گروه مثبت از افرادی تشکیل می‌شود که با بینش، هدف، اشتیاق، خوش‌بینی، عزم، برتری، ارتباط، پیوند، عشق، توجه و تعهد به انجام کاری حیرت‌انگیز یا ساخت چیزی باور نکردنی گرد هم می‌آیند. به نظر من هر کسی تمایل دارد که عضو گروهی عالی شود؛ اما هر کس نمی‌داند چطور یک تیم عالی را بسازد. کتاب «قدرت گروه مثبت» به این منظور نوشته شده که اعضای گروه‌ها به این موضوع پی ببرند که چه کار باید بکنند تا یک گروه مثبت و یکپارچه باشند. نویسنده کتاب در تعاملی که با گروهی مختلف داشته و در گفتگو با افرادی که عضوی از گروه‌های بزرگ تاریخ بوده‌اند، اصول و روش‌های اثبات شده‌ای را پیدا کرده که می‌توان به کمک آن‌ها گروهی فوق‌العاده ساخت.

امواج تغییر

  • 49,900 تومان

لحظه‌ای که به دنیا آمدیم و چشم‌هایمان به آدم‌های اطرافمان افتاد، هیچ کدامشان، هیچ گونه تضمینی مبنی بر اینکه زندگی آسوده، راحت و شیرینی خواهیم داشت، به ما نداد؛ نه پرستاری که ما را برعکس گرفته بود و به پشتمان می‌زد تا نفس بکشیم، نه مادر و پدری که با عشق ما را در آغوش گرفته بودند. ما حدود 9 ماه در هتل لوکس پنج‌ستاره‌ای به نام شکم مادر بدون هیچ نگرانی و زحمتی به تمام خواسته‌ها و نیازهایمان دسترسی تمام وقت داشتیم. اما به محض پا گذاشتن به جهان هستی از آن هتل 5 ستاره، تازه همه چیز آغاز شد. درست مثل ماهی قرمز این کتاب که به اجبار از زندگی بی‌دغدغه د ر تنگ آب، به اقیانوس بی‌کران می‌زود و شاهکار زندگی‌اش را خلق می‌کند. آیا شما هم آماده‌اید تا شاهکار زندگی‌تان را پس از 9 ماه و چندین سال خلق کنید؟ کودکان امروز را که بی‌شک می‌توانند رهبران فردا باشند دست‌کم نگیرید و برای رشد استعدادهای آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکنید!

مثبت فکر کن (با مثبت‌گرایی زندگی خودتان را متحول کنید و دنیا را تغییر دهید)

  • 65,000 تومان

- امروز انگیزه بلند شدن از رختخواب را نداشتید ؟ - تصور می کنید دیگران اصلا قدرتان را نمی دانند ؟ - از محیط کار ، زندگی یا خانواده تان خسته شده اید ؟ همه ما کم و بیش این موارد را در زندگی خود تجربه کرده ایم . از جایگاهمان در جهان مطمئن نیستیم و هدفمان از زندگی را فراموش می کنیم . ما زمانی شروع به تحلیل رفتن می کنیم که علت آنچه را انجام می دهیم ، به دست فراموشی می سپاریم . برخی مردم وقتی چنین چیزهایی را می شنوند ، سری تکان می دهند تا نشان دهند از شنیدن این موضوعات خسته شده اند . آن ها تصور می کنند درباره دنیایی تخیلی و رویایی صحبت می کنیم . اما حقیقت این است که ما به خاطر اینکه زندگی آسان است ، مثبت گرا نیستیم ، ما مثبت گرا هستیم چرا که زندگی می تواند سخت شود . مثبت گرایی زندگی را تغییر می دهد و یک مزیت رقابتی در ورزش ، کسب و کار و سیاست محسوب می شود . در شرایطی که بدبین‌ها درباره آینده اکتفا می کنند ، این خوش بین‌ها هستند که با کمک دیگران ، سخت تلاش می کنند تا آینده را بسازند .

اتوبوس انرژی

  • 79,900 تومان

اتوبوس انرژی، کتاب پرفروش بین‌المللی، اثر جان گوردون، خوانندگان خود را به یک سواری می‌برد، سواری‌ای که مقصد و هدف آن روشنگری است. در این کتاب 10 قانون را خواهید آموخت که به شما کمک می‌کنند تا با تفکر مثبت به زندگی و کار بپردازید به طوری که شما را به موفقیت واقعی در زندگی شخصی و کاری برساند. جان گوردون این داستان جذاب را با بینش‌هایی جدی غنی‌تر نموده است و از این‌رو این داستان نقشه‌ای قدرتمند برای غلبه بر سختی‌ها، و دست یافتن به بهترین‌ها برای خودتان، و گروهی که با آن‌ها در حال کار هستید فراهم می‌کند. از همان زمانی که سوار اتوبوس انرژی می‌شوید از زندگی خود لذت بیشتری خواهید برد!

اتوبوس انرژی (کتاب گویا)

  • 30,000 تومان

انرژی مثبت... این اصطلاحی است که بارها در سالن همایش‌ها، کلاس‌های دانشگاه، رختکن‌ها و حتی در منزلمان درباره‌اش شنیده‌ایم. شاید به این علت که تحقیقات جدید نشان می‌دهد اگر افراد، ارتباطات، عمل متقابل، کار و رفتاهای تیمی مثبت باشند، نتایج مثبتی ایجاد می‌کنند. یا در عمیق‌ترین سطحی که می‌شناسیم، اشخاص، حرفه‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها، خانواده‌‌ها و گروه‌های مختلف مجبورند بر موارد منفی، ناملایمات و چالش‌ها غلبه کنند تا خودشان را تعریف و موفقیت‌هایشان را خلق کنند.

اردوی آماده‌سازی (کارهایی که بهترین‌ها بهتر از دیگران انجام می‌دهند)

  • 16,000 تومان

«اردوی آماده‌سازی داستانی تاثیرگذار درباره مردی است که در تلاش برای بهترین شدن، با ترس‌هایش روبه‌رو می‌شود. شخصیت اول داستان، در طی مسیر، درسی ارزشمند را یاد می‌گیرد و متوجه می‌شود کنترل امور واقعا در دست چه کسی است. ایمان‌تان را قوی‌تر کنید. اردوی آماده‌سازی را بخوانید».

کلاه ایمنی (21 راه برای تبدیل شدن به بهترین هم‌تیمی)

  • 12,000 تومان

«کلاه ایمنی» داستان واقعی و فراموش‌نشدنی یک هم‌تیمی و رهبر فداکار، وفادار، شاد، سخت‌کوش، رقابتی و متعهد است که تاثیری ستودنی بر تیمش، هم‌تیمی‌هایش و در یک کلام بر تمام اطرافیانش گذاشته است. این کتاب پیش از آنکه راه و روش ساختن یک تیم خوب را به شما نشان دهد، به شما نشان می‌دهد چگونه می‌توانید یک هم‌تیمی خوب برای اطرافیانتان باشید و این موضوع چقدر می‌تواند بر موقیت شما و اطرافیان‌تان تاثیر بگذارد. اما چرا «کلاه ایمنی»؟ کلاه ایمنی در واقع نمادی از فرهنگ پشتکار، ازخودگذشتگی و سخت کوشی در کار تیمی است. دقیقا مشابه آنچه کارگردان ساختمانی انجام می‌دهند و نشان‌‌دهنده اخلاق کاری‌شان است. برای اینکه دریابید چگونه کلاه ایمنی، عدد 21 و بسیاری از موارد دیگر می‌تواند مایه انسجام و موفقیت تیم‌تان شود، این کتاب را از دست ندهید. این کتاب حاصل تلاش تیمی است و امیدواریم الهام‌بخش شما و تیم‌تان نیز باشد.

اتوبوس انرژی (10 قانون برای تزریق انرژی مثبت به زندگی کار و تیمتان)

  • 56,000 تومان

اگر به دنبال بهترین‌های خود، چه در کار و چه در بین اعضای تیم‌تان و چه در زندگی خانوادگی هستید، با «اتوبوس انرژی» همراه شوید و از زندگی لذت ببرید.

قانون غر زدن ممنوع (راه‌هایی مثبت برای مقابله با منفی‌نگری)

  • 16,000 تومان

همه ما حق داریم گاهی غر بزنیم؛ ولی فقط گاهی! همه ما حق داریم گاهی ناامید شویم؛ فراموش نکنید فقط گاهی! اگر قرار باشد پایه و اساس زندگی خود را بر غر زدن و ناامید بنا کنیم، در هیچ زمینه‌ای موفق نخواهیم بود. در کارمان با مشکل مواجه می‌شویم، خانواده ما را ترک می‌کنند و در نهایت دوستان و اطرافیانمان نیز ترجیح می‌دهند کمتر ما را ببینند و غر زدن‌هایمان را تحمل نکنند. آن‌چه مسلم است انرژی منفی در محل کار نیز میلیاردها دلار هزینه به کسب و کار تحمیل می‌کند و بر روحیه، بهره‌وری و سلامت افراد و تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. جان گوردون، نویسنده، مشاور و سخنران، در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید انرژی منفی را نابود سازید والهام‌بخش دیگران باشید.

مزیت رهبری مثبت‌گرا (چرا و چگونه رهبران مثبت‌گرا تیم‌ها و سازمان‌هایشان را متحول می‌سازند و دنیا را تغییر می‌دهند)

  • 18,000 تومان

ـ آیا شده یک روز صبح توان و انگیزه بلند شدن از رختخواب را نداشته‌باشید؟ ـ آیا پیش آمده که از کارتان خسته شده باشید و به دنبال کار دیگری باشید؟ ـ آیا برایتان پیش آمده که تصور کنید دیگران اصلا قدرتان را نمی‌دانند؟ ـ آیا اتفاق افتاده که شب‌ها با افکاری منفی، بی‌خوابی به سراغتان بیاید؟ همه ما کم و یش این موارد را در زندگی خود تجربه کرده‌ایم. تصور می‌کنیم چرا اصلا در جایی هستیم که اکنون قرار داریم، مقصود زندگی‌مان را فراموش می‌کنیم چرا کاری را انجام می‌دهیم. برخی مردم وقتی کلمه رهبری مثبت‌گرا به گوششان می‌خورد، سری تکان می‌دهند تا نشان دهند از شنیدن این موضوعات خسته شده‌اند. آنها تصور می‌کنند درباره یک دنیا تخیلی و پر از رویا صحبت می‌کنیم. اما حقیقت این است که ما به خاطر اینکه زندگی آسان است، مثبت‌گرا نیستیم، ما مثبت‌گرا هستیم چرا که زندگی می‌تواند سخت شود...

1  صفحه‌ی 1