جان گاتمن نان سيلور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 خان رابطه زناشویی کارآمد (رهنمودهای کاربردی نام‌دارترین ارتباط‌پژوه جهان)
7 خان رابطه زناشویی کارآمد (کتاب تمرین)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
تداوم عشق (چگونه در رابطه اعتماد به‌وجود آوریم و از خیانت پرهیز کنیم)
عشق پایدار (شیوه‌های بنا کردن اعتماد و پیشگیری از خیانت رمز و رازهایی از آزمایشگاه عشق)
چگونه عشق پایدار می‌ماند
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند
کامیابی و ناکامی در ازدواج (چرا برخی از ازدواج‌ها کامیاب و برخی دیگر به شکست می‌انجامد)
7 اصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج
  • 250,000 تومان
  • با تخفیف: 250,000 تومان

7 خان رابطه زناشویی کارآمد (رهنمودهای کاربردی نام‌دارترین ارتباط‌پژوه جهان)

  • 150,000 تومان

هفت خوان رابطه زناشویی کارآمد درک ما را از رابطه زناشویی، اصلاح و غنی‌سازی آن دگرگون کرده است. پژوهش‌های بی‌سابقه جان گاتمن باعث شد عادت‌هایی را در زوج‌ها ببیند که باعث پایداری یا تخریب رابطه زناشویی می‌شوند. اینک نتیجه آن پژوهش‌ها پیش‌روی شماست: هفت خوان، که زوج را در مسیر رابطه‌ای هماهنگ و پایدار راهنمایی می‌کند. کتاب حاضر ویراست دوم «هفت خوان رابطه زناشویی کارآمد» است که با ارائه تمرین‌های جدید و آخرین پژوهش‌های موسسه گاتمن، راهنمای کم‌نظیری برای همه زوج‌هایی‌ست که مایل‌اند ازدواج شورانگیزی را تجربه کنند. گاتمن اصولی نو برای حل تعارض‌ها، خلق معنای مشترک، دست‌یابی به صمیمیت بیشتر آموزش می‌دهد، و راهبردها و منابعی را به زوج عرضه می‌کند تا قدم‌های موثرتری برای حل مشکلات‌شان بردارند.

7 خان رابطه زناشویی کارآمد (کتاب تمرین)

  • 70,000 تومان

کتاب حاضر ضمیمه ویراست دوم «هفت خوان رابطه زناشویی کارآمد» است و هر فصل آن تمرین‌های تعاملی و گام به گام به زوج ارائه می‌دهد. از این راهنما برای ثبت پاسخ‌های خود به پرسش‌هایی که درباره ارتباط‌تان طرح شده، یادگیری مفاهیم، و کاربست ابزارهای ساخت پیوند زناشویی، صمیمیت، و رابطه دوستانه توام با احترام استفاده کنید.

تداوم عشق (چگونه در رابطه اعتماد به‌وجود آوریم و از خیانت پرهیز کنیم)

  • 185,000 تومان

کتاب تداوم عشق، «چگونه در رابطه اعتماد به وجود آوریم و از خیانت پرهیز کنیم»؛ شاهکار نویسندۀ شهیر: دکتر جان گاتمن و نان سیلور ترجمۀ ارزشمند خانم فهیمه صدیقی و دکتر کیومرث فرحبخش؛ توسط انتشارات آکادمیک منتشر شد. دکتر‌ جان ‌گاتمن، روان‌شناس مشهور آمریکایی بیش از چهل سال است که در حوزۀ مشاورۀ خانواده و ازدواج در دانشگاه واشنگتن در سیاتل، از طریق پژوهش بر هزاران زوج، موفق شده در زمینۀ پایداری ازدواج و پیش‌بینی طلاق پیشگام باشد. وی بیش از چهل کتاب و 195 مقالۀ علمی نگاشته و برای تلاش‌های خود در این زمینه، صدها جایزۀ بزرگ گرفته و به‌تازگی در یک نظرسنجی از روان‌شناسان بالینی آمریکا، به‌عنوان یکی از 10 درمانگر برتر تأثیرگذار در چند دهۀ اخیر انتخاب شده است. این کتاب نیز حاصل یکی از دستاوردهای مهم وی در آزمایشگاه عشق است؛ جایی که ماجرای عشقی بلندمدت را جهت بررسی دقیق علمی، تحت کنترل در می‌آورد. این آپارتمان کوچک واقع در دانشگاه واشنگتن، مجهز به مبل راحتی، تلویزیون، آشپزخانه و با چشم‌انداز یک دریاچه است و دوربین‌های فیلمبرداری نصب‌شده به دیوار، هر لحظه از تعاملات زوج‌های دعوت‌شده را ضبط می‌کنند. دکتر جان گاتمن در ‌این کتاب، از تأثیر اعتماد به‌عنوان عنصر بسیار مهم و کلیدی یاد کرده که به‌راستی راز تداوم عشق است و محور اصلی بحث به توصیف «خانۀ رابطۀ سالم» اختصاص دارد که متشکل از دیوارهای محافظ رابطه که شالوده و اساس آن «اعتماد و تعهد» و شامل 7 طبقه به شرح زیر است: 1. نقشه‌های عاشقانه بسازید. . دنیای طرف مقابل را بشناسید. در اُنس و تحسین مشارکت کنید. بازگشت به‌سوی یکدیگر به‌جای روی‌گردانی از همدیگر. دیدگاه مثبت. تعارض را مدیریت کنید. . نفوذ همسرتان را بپذیرید. . دربارۀ مشکل گفتگو کنید. . خودآرام‌سازی را تمرین کنید. رؤیاهای زندگی را به واقعیت تبدیل کنید. معنای مشترک خلق کنید.

عشق پایدار (شیوه‌های بنا کردن اعتماد و پیشگیری از خیانت رمز و رازهایی از آزمایشگاه عشق)

  • 210,000 تومان

اعتماد، تار و پود زندگی با معنی، شاد و پایدار زناشویی است. بدون اعتماد زندگی زناشویی آغاز نمی‌شود اما همچون هر فضیلت دیگری همواره نیازمند مراقبت، رشد و بالندگی است. بنابراین شناسایی عوامل ویران‌کننده اعتماد، چگونگی عبور از موانع و برقراری مجدد اعتماد از دست رفته، نیازمند تامل و تمرین دائمی می‌باشد. مطالعه کتاب نه تنها برای زوج‌های جوان و میانسال، بلکه برای روانشناسان، روان‌پزشکان، مشاوران و مددکاران نیز مفید و کارساز می‌باشد.

چگونه عشق پایدار می‌ماند

  • 125,000 تومان

برخی عشق را عمیق‌ترین، زیباترین و اصیل‌ترین احساس زندگی می‌دانند. بی‌شک عشقی که از دلبستگی‌های ناامن و بیمارگونه برخاسته باشد، هیجانی کور است که ما را با شیدایی تمام به خودخواهی‌ها سوق می‌دهد و سرانجام نه تنها به تباهی ما منجر می‌شود بلکه از معشوق هم یک قربانی می‌سازد و اگر به درمان مشکلات عمیق روانی‌مان نپردازیم و به بازسازی کامل خویشتن اقدام نکنیم، امکان دارد بارها همان تجربه اسفناک را تکرار کنیم. کتابی که پیش رو دارید اثر نویسنده‌ای است که از نظریه خانواده‌درمانی وی در بیشتر دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود و کاربرد آن می تواند راهکارهای اثرگذاری را در اختیار خواننده‌اش بگذارد.

ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند

  • 225,000 تومان

کتابی که در دست دارید، یک جلد از مجموعه کلیدهای همسران موفق است. این مجموعه می‌کوشد با نگاهی کاربردی به نیازها و مسائل زندگی مشترک، چه در مرحله انتخاب همسر و چه در دوران پس از ازدواج بپردازد. ارائه سبک‌ها و روش‌های موثر در شناخت، برقراری ارتباط و گفتگو، توجه متقابل به نیازها و در نهایت بازسازی روابط آسیب‌دیده یا گرفتار بحران، از اهداف این مجموعه است.

کامیابی و ناکامی در ازدواج (چرا برخی از ازدواج‌ها کامیاب و برخی دیگر به شکست می‌انجامد)

  • 95,000 تومان

اگر همسر خود را دوست دارید، اما به نظر می‌رسد زناشویی شما بیمار است، بهترین داروی شفابخش برای شما، همین کتاب است، کتابی که آزمون‌هایی را طراحی کرده تا پی ببرید دارای چه نوع زناشویی می‌باشید و نقاط قوت و ضعف شما در کجاست و برای کمک به پایداری ازدواج خودتان چه قدم‌هایی می‌توانید بردارید.

7 اصل اخلاقی برای موفقیت در ازدواج

  • 250,000 تومان

آنچه سبب می‌شود ازدواج با موفقیت روبه‌رو شود، به شکل شگفت‌انگیزی ساده است. آنهایی که زندگی زناشویی موفق دارند لزوما باهوش‌تر، غنی‌تر و یا به لحاظ روانی برتر از دیگران نیستند. بلکه آنها در زندگی روزمره خود به پویایی‌هایی دست یافته‌اند که اندیشه‌های منفی آنها را درباره یکدیگر کنترل می‌کند، این اندیشه‌های منفی در همه وجود دارد، اما مانع از آن می‌شود که بر جنبه‌های مثبت برتری پیدا کنند.

صفحه‌ی 1