جان ميلتون فاگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول پول پول
  • 17,000 تومان
  • با تخفیف: 17,000 تومان
1 هفته سرنوشت‌ساز (بزرگ‌ترین بازاریاب شبکه‌ای دنیا)
پول پول پول پول پول
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

پول پول پول

  • 17,000 تومان

شرایط زمانه عوض شده است. دوره مشاغل ثابت و دولتی به پایان رسیده است. جوانان دیگر به دولت اعتمادی ندارند خوب می‌دانند دولت دیگر کارآمدی سابق را ندارد. ما دیگر نمی‌توانیم به سبک پدرانمان زندگی کنیم. آنها بازماندگان دوران صنعتی‌اند و ما فرزندان عصر تکنولوژی. از طرفی ناکارآمدی آموزش‌های دانشگاهی در زندگی روزمره، بر کسی پوشیده نیست. در این شرایط کنونی ما به آموزش‌هایی نیاز داریم که ما و فرزندانمان را برای زندگی در دنیای آینده ‌بیمه کنند...

1 هفته سرنوشت‌ساز (بزرگ‌ترین بازاریاب شبکه‌ای دنیا)

  • 30,000 تومان

"من وقت می‌خواهم که ندارم. وقت... خلاقیت... کنترل... و بله، می‌خواهم که یک پیشتاز باشم؛ یک نوآور. من دوست داشتم آن‌گونه باشم. در آن دوران خوشبخت بودم." بلافاصله پرسید: "اما؟" گفتم: "اما نمی‌دانم چطور؟" مطمئنم که اگر ادامه می‌دادم به گریه می‌افتادم؛ نزدیک بود بزنم زیر گریه. "من تمام آن حرف‌های مربوط به مثبت‌اندیشی را هزاران بار شنیده‌ام. برای من کار نمی‌‌کند. بازاریابی شبکه‌ای برای من کار نمی‌کند. شاید هم من به دردش نمی‌خورم. چیزی توی این مایه‌ها. می‌بینم که بقیه کار می‌کنند. خیلی از مردم. پس می‌دانم می‌شود انجامش داد. می‌دانم که آن‌ها باهوش‌تر و بهتر از من نیستند و بیشتر از من هم کار نمی‌کنند. موضوع فقط این است که به نظر نمی‌رسد بتوانم کاری در این زمینه بکنم. سعی‌ام را می‌کنم. واقعا سعی می‌کنم. تلفن‌ها را می‌زنم... فهرست اسامی را مطالعه و اداره می‌کنم، اما باز هم کار نمی‌کند." سپس به او نگاه کردم. پرسیدم: "آخر من چه مشکلی دارم که اوضاع این‌طور می‌شود؟" سرش را به عقب تکیه داد و به سقف خیره شد. شانه‌هایش را به بالا و سپس پایین داد، نفسی عمیق کشید و سپس چشم‌هایش را به من دوخت. "نگاه کن، دوست داری در مورد این که با این کسب و کار چه کنی، راهنمایی‌ات کنم؟" با صدایی که توجه همه را در رستوران به خود جلب کرد فریاد زدم: "شوخی می‌کنی؟" گفت: "خوب، فردا شروع خواهیم کرد. می‌خواهم کاری انجام بدهی..."

پول پول پول پول پول

  • 45,000 تومان

خوشتان بیاید یا نه، هیچ‌وقت نمی‌توانید کنار بگذاریدش. پول پول پول. هر کسی می‌تواند پول بیشتری خرج کند. این کتاب کوچک آسان‌ترین راه دنیا را برای اینکه پول بیشتری به جیب بزنید به شما نشان می‌دهد. از همین الان شروع کنید و تا آخر عمرتان پول‌های بیشتری به حسابتان روانه کنید.

صفحه‌ی 1