جان مارشال ريو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انگیزش و هیجان
  • 280,000 تومان
  • با تخفیف: 280,000 تومان
فروش در دنیای معاصر (ارتباط پایدار ارزش‌آفرینی)
انگیزش و هیجان (ویراست هفتم)
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان

انگیزش و هیجان

  • 280,000 تومان

از بسیاری جهات، مطالعه انگیزش در واقع مطالعه خود روانشناسی است. انگیزش با همه انواع رفتارها سر و کار دارد: از علت روی آوردن شما به روانشناسی به عنوان دانشجوی روانشناسی گرفته تا اینکه چرا بعضی افراد عاشق بانجی ـ جامپینگ هستند. مطالعه انگیزش را می‌توان تلاش برای توضیح دادن چرایی رفتار دانست. وقتی از خودمان می‌پرسیم که چرا فلان‌کس یا فلان حیوان این کار را می‌کند (یا آن کار را متوقف می‌کند) در واقع درباره انگیزش او سوال کرده‌ایم...

فروش در دنیای معاصر (ارتباط پایدار ارزش‌آفرینی)

  • 195,000 تومان

هدف اصلی کتاب ایجاد آگاهی و تسلط بیش‌تر در حوزه مدیریت فروش برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری مدیریت بازرگانی و هم‌چنین ارائه مواد آموزشی ارزشمند برای آن‌هاست. این کتاب مدلی ارزشمند از استراتژی‌های فروش را ارائه می‌کند. این کتاب معرفی کاملی از همه حوزه‌های فروش از جمله فروش در بازارهای صنعتی را نیز ارائه می‌کند. معمولاً دانشجویان جدید که در حوزه‌های فروش شرکت‌ها کار می‌کنند با شک و تردید با رویکردهایی از فروش آشنا شده‌اند که به آن‌ها رفتار غالب یک فروشنده به عنوان دست‌فروش محض که معمولاً خواهان دست‌کاری در برخی از اصول ابتدایی فروش است را یاد می‌دهند. در حالی که در این کتاب، نگاه دانشجو را به مبادله سودآور دوسویه (تعاملی) با بازار رقابتی باز می‌کند، و به آن‌ها می‌آموزد که فروشندگان تنها می‌توانند به وسیله شناسایی نیازهای مشتریان، ایشان را راضی کرده و مشتریان نیز برای راضی کردن فروشنده به او تعهد دارند. نسخه جدید کتاب که در سال 2013 منتشر شده است، هم‌چنین شامل تکنیک‌های فروش نیز هست.

انگیزش و هیجان (ویراست هفتم)

  • 350,000 تومان

انگیزش و هیجان از جمله شاخه‌های رشته روانشناسی است که جنبه‌های کاربردی فراوان دارد. این حوزه، علت‌های رفتار را از دیدگاه‌های مختلف بررسی می‌کند و برای این منظور به یافته‌های زیاد و جدیدی نیاز دارد. این کتاب به تلاش‌ها، خواسته‌ها، امیال و آمال انسان می‌پردازد و مطالعه آن به کلیه شرایطی مربوط می‌شود که در درون فرد و محیط و فرهنگ او می‌گذرند و می‌خواهند توضیح دهند: «چرا این طور رفتار می‌کنیم».

صفحه‌ی 1