جان راسمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مانند آمازون فکر کنید (50 و نیم روش برای این‌که از رهبران عصر دیجیتال باشید)
روانشناسی جنایی
  • 6,300 تومان
  • با تخفیف: 6,300 تومان
اختلال‌های زبان روش‌های تشخیص و بازپروری (روانشناسی مرضی 3)
روانشناسی مرضی تحولی 1 (از کودکی تا بزرگسالی)
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
روانشناسی مرضی تحولی از کودکی تا بزرگسالی 2
  • 62,000 تومان
  • با تخفیف: 62,000 تومان

مانند آمازون فکر کنید (50 و نیم روش برای این‌که از رهبران عصر دیجیتال باشید)

  • 52,500 تومان

ما به این نتیجه رسیدیم که اگر فرهنگ رضایت فروشندگان مطرح نباشد کسب و کار جدید موفق نخواهد بود به همین دلیل موضوع موفقیت فروشندگان را به عنوان رسالت خودمان برگزیدیم. بسیاری از نوآوری‌های تاثیرگذار آمازون با استفاده حداکثری از فن‌آوری صورت می‌گیرد اما نوآوری واقعی آمازون موفقیت در کاهش مشکلات مشتریان است. شما نیز اگر می‌خواهید در کسب و کارتان نوآوری کنید به مشکلات کالا یا خدمات خودتان توجه کنید و به دنبال ریشه نارضایتی مشتریان و ابعاد نامناسب کالا یا خدمات خودتان باشید.

روانشناسی جنایی

  • 6,300 تومان

یکی از بزرگترین مشکلات بررسی رفتار جنایی این است که هرگونه کوشش برای درک ‌آن نیازمند شناخت گستره وسیعی از شاخه‌های علمی است. توجه روانشناسان به جرم و قانون از بدو استقرار روانشناسی به عنوان یک شاخه تجربی آغاز شد. در سه دهه اخیر، توجه روانشناسان نسبت به نظام قانونی از سر گرفته شده است. اما روانشناسی تنها به مجرمان، شهود یا رغبت روانشناختی مقامات قضایی توجه نمی‌کند بلکه از مجموعه‌های حقوقی به عنوان زمینه‌ای مساعد برای آزمون نظریه‌ها در باب مسائلی مانند بازشناسی و حافظه، فرآیند تصمیم و ... سود می‌جوید.

اختلال‌های زبان روش‌های تشخیص و بازپروری (روانشناسی مرضی 3)

  • 20,000 تومان

زبان، دارای کنش دوگانه‌ای است و می‌توان آن را هم وسیله شناخت ابزار فکر و هم وسیله ارتباط ابزار زندگی اجتماعی دانست. تمامی نوزادان انسانی، دارای مکانیزم‌هایی هستند که آنها را قادر می‌سازد تا اصوات و قواعد زبان خود را بیاموزند. این مکانیزم‌ها که توانایی بازشناسی زبان مادری را به وجود می‌آورند تقریبا از حدود شش ماهگی وارد عمل می‌شوند و آنهایی که دریافت قواعد زبان را برای کودک ممکن می‌سازند، قبل از دو سالگی قابل مشاهده‌اند.

روانشناسی مرضی تحولی 1 (از کودکی تا بزرگسالی)

  • 43,000 تومان

اثر حاضر نخستین کتاب درسی در زمینه روانشناسی مرضی تحولی است و به صورتی منظم، جریان پدیدآیی و دگرگونی‌ها و سازمان یافتگی‌های اختلال‌آمیز دوره تحول یعنی کودکی و نوجوانی را ترسیم می‌کند. این اثر در عین حال که با آخرین داده‌های تشخیصی و آماری نشانه‌شناسی اختلال‌ها بر اساس سومین مجموعه تجدیدنظر شده انجمن روانپزشکی آمریکا مطابقت می‌کند، مع‌ذلک به موضع گیری‌های پژوهشی فراتر از حد تبلورهای کنونی اشاره داردو با ارائه اختلال‌ها در چهارچوب دیدگاه‌های مختلف علمی، راه را برای کوشش‌های پژوهشی تغییردهنده باز نگه می‌دارد. این اثر صرفا درباره روانشناسی مرضی است و با فرایندهای دیگر بالینی علی‌رغم ضرورت توسل به آن‌ها مشتبه نمی‌گردد. اگر بر حسب موارد در پایان هر اختلال یا هر گروه از اختلا‌ل‌ها رهنمودهایی درباره درمان داده شده‌اند، این کار از نظر نگارنده صرفا به منظور آگاه ساختن دانشجویان نسبت به جنبه‌های اختصاصی درمانگری در هر زمینه و جلوگیری از سوء استفاده‌هایی است که از روش و یا اصطلاحات و عناوین درمانی به عمل آیند.

روانشناسی مرضی تحولی از کودکی تا بزرگسالی 2

  • 62,000 تومان

اثر حاضر نخستین کتاب درسی در زمینه روانشناسی مرضی تحولی است و به صورتی منظم، جریان پدیدآیی و دگرگونی‌ها و سازمان یافتگی‌های اختلال‌آمیز دوره تحول یعنی کودکی و نوجوانی را ترسیم می‌کند. این اثر در عین حال که با آخرین داده‌های تشخیصی و آماری نشانه‌شناسی اختلال‌ها بر اساس سومین مجموعه تجدیدنظر شده انجمن روانپزشکی آمریکا مطابقت می‌کند، مع‌ذلک به موضع گیری‌های پژوهشی فراتر از حد تبلورهای کنونی اشاره داردو با ارائه اختلال‌ها در چهارچوب دیدگاه‌های مختلف علمی، راه را برای کوشش‌های پژوهشی تغییردهنده باز نگه می‌دارد.

صفحه‌ی 1