تي هارواكر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسرار ذهن ثروتمند
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
اسرار ذهن ثروتمند (تسلط بر بازی درونی ثروت)
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
اسرار ذهن ثروتمند (مسلط شدن روی بازی درونی ثروت)
17 باور ثروت‌ساز (افراد ثروتمند چگونه می‌اندیشند و چه استراتژی‌هایی را دنبال می‌کنند)
اسرار ذهن ثروتمند (در بازی ثروت درون خود استاد شوید)

اسرار ذهن ثروتمند

  • 65,000 تومان

کتاب اسرار ذهن ثروتمند نوشته تی هارو اکر روزنه‌ای به سوی موفقیت را برای ما باز می‌کند؛ با خواندن این کتاب باورهای نادرست خودمان درباره پول و به دست آوردن آن را می‌شناسیم و متوجه می‌شویم که باید تمام تلاش خود را برای تغییر این ذهنیت به کار بگیریم. تی هارو اکر در این کتاب سعی کرده است به صورت عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و افراد فقیر کار کند تا بتواند برای تغییر ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه دهد تا خوانندگان این کتاب بتوانند به استقلال مالی برسند. تی هارو اکر را همه به‌عنوان یک فرد منحصربه‌فرد و باهوش می‌شناسند. او یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است. او مالکیت 17 تجارت را در دست داشت که با گذشت زمان آن‌ها را به 30 عدد افزایش داد؛ همه‌ این تجارت‌ها حاصل تلاش بالای خود او است. آقای اکر؛ در کسب ثروت از کمترین‌ها متخصص است. او می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان از مقدار ناچیزی سرمایه، ثروت زیادی به‌دست آورد و بسیار مشتاق است که این روش‌ها را به افراد دیگر نیز یاد دهد. او در کتاب اسرار ذهن ثروتمند به نکاتی بحرانی اشاره می‌کند و تفاوت‌های بین موفقیت و شکست را برای ما بازگو می‌کند.

اسرار ذهن ثروتمند (تسلط بر بازی درونی ثروت)

  • 65,000 تومان

این کتاب، پرده از این راز برمی‌دارد که چرا دسته‌ای از افراد، محتوم به ثروتمند شدن و دسته‌ای دیگر، محکوم به تحمل فقر و زندگی مشقت‌بار هستند! به همین منظور، یک طرح اولیه مالی موفقیت‌آمیز را به شما ارائه می‌دهد تا ذهنتان برای دستیابی به ثروت تنظیم شود و مثل ثروتمندان فکر کنید و موفق شوید.

اسرار ذهن ثروتمند (مسلط شدن روی بازی درونی ثروت)

  • 100,000 تومان

تی هارو اکر به قول خودمان از کف بازار، شروع کرده و به اوج رسیده است. این شروع کردن از کف بازار در ساختار کتاب و ادبیاتی هم که به کار برده، کاملا مشخص است. تعارف را کنار می‌گذارد و رک و پوست کنده خودت را با خود واقعی‌ات روبرو می‌کند و ذهنیت‌هایی را که عمری‌ست به آن‌ها چسبیده‌ای و در کتاب، اثبات می‌شود که همن‌ها حال و روز امروزت را رقم زده‌اند، به نقد که چه عرض کنم حتی گاهی وقت‌ها به سخره می‌گیرد و ابایی ندارد که به برخی از ذهنیت‌ها برچسب «مزخرف» بزند. شاید همین صراحت کلام باشد که دل از انبوه مخاطبان این کتاب برده است و این‌چنین استقبالی جهانی از این کتاب رقم خورده است...

17 باور ثروت‌ساز (افراد ثروتمند چگونه می‌اندیشند و چه استراتژی‌هایی را دنبال می‌کنند)

  • 45,000 تومان

طوری این کتاب را بخوانید که گویی زندگی شما به آن وابسته است. آنتونی رابینز. همین جمله از آنتونی رابینز، بزرگ‌ترین مدرس تکنیک‌های موفقیت در تمام اعصار کافی است که این کتاب را جدی بگیرید و بپذیرید با یک کتاب معمولی روبه‌رو نیستید. این کتاب چکیده تمام خرد و تعالیم موجود در کتاب‌ها و سمینارهای موبوط به موفقیت مالی جهان را با زبانی روان و موثر در خود جمع کرده است. شما قرار است در این کتاب با 17 پرونده ذهنی انسان‌های موفق روبه‌رو شوید و بدانید چرا افراد ابر ثروتمند در کسب و کار تجارت موفق می‌شوند. «تی هارواکر همه را هیجان‌زده می‌کند. او در میخکوب کردن، انگیزه‌دار کردن و آگاهی دادن به مخاطبین، قدرت بالایی دارد و اطلاعاتی که ارائه می‌دهد به روشی است که خوانندگان را جذب می‌کند. من نویسندگان و مربیان زیادی دیده‌ام اما هیچ‌کدام به پویایی اکر نبوده‌اند.» برایان تریسی.

اسرار ذهن ثروتمند (در بازی ثروت درون خود استاد شوید)

  • 299,900 تومان

کتاب «اسرار ذهن ثروتمند» نوشته‌ی «تی. هارو اکر» و ترجمه‌ی «مرتضی ذوالانوار» با موضوع «ثروتمند فکر کنید تا ثروتمند شوید» و «در بازی ثروت درون خود استاد شوید» نگاشته شده است. تی هارو اکر با استفاده از اصول و قواعدی که به دیگران می‌آموزد، توانست تنها در عرض 2 سال و نیم به یک میلیونر تبدیل شود. او از نام تجاری و منحصر به فرد ” فروشنده زبل” استفاده می‌کند. انرژی زیاد اکر و توجهش به نکات مهم، تمامی مخاطبان را افسون و محسور خود کرده است. شعار او این است که صحبت کردن کاری بی‌ارزش است. او همچنین توانایی فوق العاده‌ای در وادار کردن افراد به کسب موفقیت واقعی در دنیای واقعی دارد. در قسمتی از کتاب می‌خوانیم: «آیا واقعا احساس می‌کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟ توانایی شما برای عمل کردن با وجود ترس, نگرانی, عدم اطمینان و ناراحتی تا چه اندازه است؟آیا وقتی سرحال نیستند می‌توانید دست به اقدامی بزنید؟ حقیقت این است که شخصیت شما,نحوه ی فکر و اعتقادات شما,نقش اصلی را در میزان موفقیت شمابازی می‌کند.» این کتاب را نشر «نسل نواندیش» منتشر کرده است. اسرار ذهن ثروتمند، کتاب مقدس ایجاد ثروت به شیوه‌ای عملی است. نویسنده رمز و رازهای ثروتمند شدن را برای هر فردی قابل دسترسی می‌کند. اآیا تا کنون به این فکر کرده‌اید که چرا چنین به نظر می‌رسد که بعضی مردم به آسانی ثروتمند می‌شوند و حال آن که در تقدیر بعضی دیگر یک زندگی سخت از نظر مالی قرار داده شده است؟ این کتاب را به گونه‌ای مطالعه کنید که گویی زندگی شما به آن وابسته است.

صفحه‌ی 1