تام راث


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
30 روز تا سلامتی (انتخاب‌های کوچک تغییرات شگرف)
5 نقطه قوت خود را بشناسید
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
نقاط قوت شما (راهنمای کشف 34 استعداد درونی شما)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم (چگونه انتخاب‌های کوچک به تغییرات بزرگ منجر می‌شوند)

30 روز تا سلامتی (انتخاب‌های کوچک تغییرات شگرف)

  • 40,000 تومان

بر اساس پژوهش‌های جدید، شما طول عمر را به ارث نمی برید، بلکه این مجموعه عادات شما است که طول عمرتان را تعیین می‌کند. پژوهشگران براین باورند که 90 درصد از افراد با انتخاب‌های ساده و سالم در سبک زندگی می‌توانند تا 90 سال عمر کنند، حتی بدون ابتلا به بیماری‌های شایع در سال‌های پایانی عمر مثل سرطان و بیماری‌های قلبی. سه عامل (تغذیه)، (تحرک)، (خواب) و به‌خصوص (مدیریت هم زمان این عوامل سه‌گانه) نقش بسیار مهمی در رابطه با سلامت و طول عمر ایفا می‌کنند. وقتی تغذیه، تحرک و خواب خوبی داشته باشید، موفقیت شما در کار و زندگی به‌طور چشم‌گیری افزایش خواهد یافت. (30 روز تا سلامتی) یک اثر بسیار پرفروش از (تام راث) است که با ارائه راهکار‌های ساده و عملی تلاش دارد تا تغییرات مهم و بزرگی در زندگی افراد ایجاد کند.

5 نقطه قوت خود را بشناسید

  • 43,000 تومان

گلاپ در رهبری توانایی ـ محور، نتایج سال‌ها پژوهش انجام‌شده روی موضوع رهبری را آشکار می‌کند. دانشمندان گلاپ بیش از یک میلیون کار تیمی و 20 هزار مصاحبه با رهبران در سرتاسر دنیا انجام داده‌اند. آن‌ها حتی 10 هزار مصاحبه با پیروان آن‌ها انجام داده‌اند تا بپرسند دقیقا به چه علت از این رهبران پیروی کرده‌اند. گلاپ با استفاده از این کشفیات، سه کلید برای این که رهبر با کفایت‌تری باشیم شناسایی می‌کند و محاسبات دست اولی از موفق‌ترین رهبران دنیا ـ از جمله موسس اف تی ای و رئیس هتل‌های ریتز کارلتون ـ استفاده می‌کند تا نشان دهد که نقاط قوت منحصربه‌فرد هر شخص چگونه می‌تواند او را به سوی موفقیت رهسپار کند. نسخه رهبری ارزیابی نقاط قوت کلیفتون، راهبردهای به خصوصی برای رهبری با به کارگیری پنج نقطه قوتتان ارائه می‌دهد و شما را قادر می‌کند که نقاط قوت تیمتان را بر اساس چهار قلمرو نقطه قوت رهبری که در این کتاب مطرح شده طرح‌ریزی کنید. رهبری توانایی - محور که با پژهش‌های بدیع و راهکارهای قابل اعمال پشتیبانی می‌شود، طرح مسیر جدیدی برای هدایت مردم به سوی آینده‌ای بهتر را در اختیار شما قرار می‌دهد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

نقاط قوت شما (راهنمای کشف 34 استعداد درونی شما)

  • 125,000 تومان

کتاب پیش رویتان، یک راهنمای جامع توانمندی‌یاب است که با مطالعه آن می‌توانید به نوع و سطح توانمندی‌هایتان پی ببرید تا دریابید در چه زمینه‌هایی از قابلیت شکوفایی برخوردارید. تا آن‌جا که باید گفت در طول چند سال اخیر، میلیون‌ها نفر، آن را مطالعه و از راهنمایی‌های جامع آن بهره برده‌اند. آیا شما از سطح و نوع توانمندی‌هایتان آگاهید؟

چگونه بخوریم بجنبیم بخوابیم (چگونه انتخاب‌های کوچک به تغییرات بزرگ منجر می‌شوند)

  • 89,000 تومان

چگونه بخوریم، بجنبیم، بخوابیم بر سه عامل اساسی تاکید دارد که روزگار را برای ما خوش می‌سازند: خوردن، تحرک ‌داشتن و خوابیدن. نویسنده کتاب با برنامه‌های ورزشی و رژیم‌های غذایی عجیب و غریب و مد روز کاملا مخالف است و بر اساس آخرین آزمایش‌ها و تحقیقات علمی برنامه‌ای برای شما می‌چیند تا با تغییرات کوچک روزانه بتوانید به نتایج بزرگی دست یابید.

5 نقطه قوت برتر خود را بشناسید (استعدادیاب کلیفتون مجموعه 34 نقطه قوت فردی اجتماعی و سازمانی با تقسیم‌بندی کاربردی و جامع گالوپ)

  • 203,000 تومان

این اثر در حوزه روانشناسی سلامت و نقاط قوت با اثر کلاسیک DSM-IV اما موجزتر، ساده‌تر و کاربردی‌تر از آن به شمار می‌رود. در حوزه مدیریت و منابع انسانی این کتاب نخستین تقسیم‌بندی جامع از نقاط قوت فردی، اجتماعی و سازمانی افراد در جهان است.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1