برايان تريسي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مذاکره
  • 109,900 تومان
  • با تخفیف: 109,900 تومان
علم پول درآوردن (راه افزایش چشمگیر درآمد و خلق ثروت)
راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان
قدرت بیان (صحبت کنید تا پیروز شوید)
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
هنر سخنوری (چگونه در هر موقعیتی با قدرت نمایان شویم)
تحول ققنوس
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
تحول ققنوس
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
د‌ر‌آمد رویایی (افزایش درآمد در تمامی کار‌ها)
قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شویم)
قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت
  • 72,000 تومان
  • با تخفیف: 72,000 تومان
فقط ساکت شو و انجامش بده (7 گام موفقیت برای دستیابی به اهدافتان)

مذاکره

  • 109,900 تومان

در تمام تعاملات ما، خواه شخصی، خواه کاری، مذاکره عاملی بسیار اساسی است و فردی که به خوبی مذاکره نمی‌کند، خود را در معرض خطر ناکامی قرار می‌دهد. از جمله افراد موفق که با روش مذاکره آشناست و در دوران کاری خود در قراردادهای میلیون دلاری فراوانی مذاکره کرده است، برایان تریسی است، از این‌رو شما نیز می‌توانید با استفاده از کتاب مذاکره با دستورالعمل‌های جامع مذاکره کردن آشنا و مذاکره‌کننده‌ای ماهر شوید. در این کتاب خواهید آموخت: از شش سبک اصلی مذاکره بهره ببرید. در طول مذاکرات طولانی احساس قدرت کنید و به توافقی مناسب برسید. از زمان به نفع خود بهره ببرید. فهرست موافق‌ها و مخالف‌ها را تهیه کنید و از موضع قدرت وارد مذاکره شوید. از توافق‌ها و اختلاف‌ها به طور کامل آگاه شوید. تشخیص دهید چه زمان برای خروج از شرایط پردردسر مناسب است و روش آن چیست. کتاب مذاکره برای تجلی قدرت شما در مذاکرات کاری و شخصی ابزاری برا و مناسب است.

علم پول درآوردن (راه افزایش چشمگیر درآمد و خلق ثروت)

  • 200,000 تومان

اطلاعات غلط زیادی درباره پول وجود دارد که می‌گوید بیش‌تر مردم برای سرنوشت‌شان یا کاملا به شانس تکیه می‌کنند یا کلا این موضوع را نادیده می‌گیرند. وقتی مردم زندگی‌شان را به دست شانس می‌سپارند یا بدتر از آن،‌ دست از رویاهایشان می‌کشند، هرگز از ظرفیت انسانی‌شان استفاده نمی‌کنند. به هر حال، اسرار پول، شیوه به دست آوردنش، سرمایه‌گذاری و خرج کردن عاقلانه آن، شناخته شده است. هدف اصلی ما در این کتاب، یک چیز است: یک‌بار برای همیشه، به سردرگمی درباره این موضوع پایان دهیم و حقایق لازم و ضروری را درباره پول به‌طور یک‌جا و جامع بیان کنیم. مثل روز روشن است که اگر ایده‌های بیان شده در این کتاب را مطالعه کنید و آنها را در زندگی و کسب و کارتان به کار ببرید. به‌طور حتم به موفقیت مالی خواهید رسید.

راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی

  • 59,000 تومان

موفقیت یعنی رسیدن به مرحله‌ای که در آن از عملکرد خود راضی و خشنود باشیم. برای رسیدن به این مرحله نیز باید استعداد‌ها و توانمندی‌های زیادی را که درون‌مان نهفته داریم بشناسیم و شکوفا کنیم. همچنین اگر می‌خواهیم در زندگی موفق شویم باید اصول موفقیت را یاد بگیریم تا در مسیر پیشرفت قرار بگیریم. شما با خواندن توصیه‌های برایان تریسی، در راه‌های رسیدن به پیشرفت شخصی، مهارت‌هایی چون خودآگاهی، هدف‌گزینی، اصلاح افکار منفی، تغییر رفتار، تصمیم‌گیری، حل مسئله، مدیریت زمان و برنامه‌ریزی، ارتباط موثر و بخشش را می‌آموزید و با به کارگیری آنها در زندگی، در مسیر پیشرفت فردی قدم می‌گذارید. در جایی که دریافته‌ایم هیچ محدودیتی برای رسیدن به اهدافمان وجود ندارد؛ می‌توانیم شاهکار زندگی خود را خلق کنیم.

قدرت بیان (صحبت کنید تا پیروز شوید)

  • 165,000 تومان

خوب صحبت‌کردن، احترام و عزت‌نفس بالایی برای همگان به ارمغان می‌آورد. هرچه بهتر و متقاعدکننده‌تر صحبت کنید، خودتان را بیشتر دوست می‌دارید و تصویر شخصی ایده‌آل‌تری از خود می‌سازید. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه شهامت، اعتماد به نفس و صلاحیت خود را توسعه دهید تا به سخنرانی جذاب با قدرت بیانی بالا تبدیل شوید.

هنر سخنوری (چگونه در هر موقعیتی با قدرت نمایان شویم)

  • 60,000 تومان

توانایی شما در صحبت کردن، برای به موفقیت رسیدنتان ضروری است. وقتی خوب صحبت کنید، دیگران برایتان احترام بیشتری قائل می‌شوند. در نظر افراد شرکت خود ارزش والاتری پیدا می‌کنید و مورد توجه کسانی که می‌توانند به پیشرفت شما کمک کنند، قرار می‌گیرید. هم‌چنین توانایی خوب صحبت کردن شما، دیگران را متقاعد می‌کند از کسانی که این کار را خوب انجام نمی‌دهند، باهوش‌تر و با استعدادتر هستید.

تحول ققنوس

  • 72,000 تومان

پرنده‌ای وجود دارد که آشوری‌ها آن را ققنوس می‌نامند. این پرنده خود را تجدید کرده و از نو متولد می‌سازد. می‌زيَد، نه با میوه‌ها و گیاهان؛ که با قطرات بخور و شیره‌ی هل. وقتی بیش از پانصد سال از عمر خود را سر کرد، با منقار و چنگال‌های خود لانه‌ای در شاخه‌های بالادست می‌سازد و آن را با پرک هندی و ناردین پوشیده از دارچین فرش می‌کند. پس از آن، گفته می‌شود یک ققنوس کوچک که مقدر است همان تعداد سال‌ها را زندگی کند، از جسد پدرش متولد می‌شود. وقتی سن ققنوس جوان به حدی رسید که قدرت تحمل بار خود را پیدا کرد، شاخه‌های درخت بلند را از وزن خود آزاد می‌کند و با احترام، گهواره‌ی خود را که آرامگاه پدرش بود، بر بال نسیم ملایم حمل می‌کند تا به شهر هیپریون برسد، پیش از آن‌که دروازه‌های مقدس، لانه را بر مذبح هیپریون بگذارند.

تحول ققنوس

  • 68,000 تومان

«تحول ققنوس» عنوانی است که از داستان ققنوس، افسانه باستانی، همان پرنده‌ای که از خاکستر خود برخاست و دوباره متولد شد الهام گرفته شده است و دقیقا مناسب شرایطی نوشته شده که هر یک از ما ممکن است در حال حاضر آن را تجربه کنیم: دستاوردهای پایین، عدم موفقیت و درجا زدن. جهان امروز دگرگون شده است؛ به‌ویژه اکنون که در حال پشت سر گذاشتن پاندمی کرونا هستیم و هر یک در پی راه‌هایی برای بیرون آمدن «از خاکستر» برجا مانده از این بیماری تا خود را دوباره ساخته و قوی‌تر از پیش ظاهر شویم. بازآفرینی. برایان تریسی در این کتاب به خوانندگان می‌آموزد که چگونه ذهن و زندگی‌شان را بازآفرینی کنند همان‌گونه که او با نوشتن این کتاب مفاهیم و دانش خود را بازآفرینی کرده است. «تحول ققنوس» ایده‌های جدیدی را دربرمی‌گیرد که برایان تریسی به تازگی به آنها دست یافته است. او به خواننده 12 اصل مهم و بدیع را آموزش می‌دهد تا به کمک آنها به موفقیت‌های فوق‌العاده برسد، اصولی که فقط افراد کمی از آنها بهره می‌برند؛ افرادی که در هر عصر و زمان همواره موفق می‌شوند.

د‌ر‌آمد رویایی (افزایش درآمد در تمامی کار‌ها)

  • 20,000 تومان

برایان تریسی در این کتاب روشی گام به گام و تضمینی ارائه می‌دهد تا ارزش خود را در محل کار افزایش داده و به درآمدی که لایقش هستید برسید. در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود: .چگونه کارایی خود را در محل کار دو برابر کنید .مهارت تصمیم‌گیری و حل‌ مسئله را افزایش دهید .توان پول‌سازی خود را به عنوان کارمند افزایش دهید .در مدیریت پروژه‌های بزرگ و کوچک موفق شوید .و ده‌ها نکته دیگر که هر کارمندی باید بداند.

قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی چگونه در هر موقعیتی قدرتمند ظاهر شویم)

  • 95,000 تومان

همان‌طور که از عنوان کتاب برمی‌آید، نویسنده قرار است مهارت‌هایی را آموزش دهد که با استفاده از آنها بتوانیم از قدرت و تاثیرگذاری صحبت کردن برای پیشبرد اهداف‌مان استفاده کنیم. به همین دلیل، با کتابی مواجه نیستیم که صرفا بر چگونه حرف زدن تاکید دارد، بلکه مطالب آن را مجموعه‌ای از رفتارها و مهارت‌هایی تشکیل می‌دهند که تاثیر کلام را بیشتر می‌کنند.

زیرک باش و فکرت را به کار بینداز (چگونه می‌توان مانند موفق‌ترین و پردرآمدترین افراد هر زمینه اندیشید و رفتار کرد)

  • 42,000 تومان

ابر رایانه ذهن شما آنچنان قدرتمند است که اگر صد بار دیگر به دنیا آمده و زندگی کنید نمی‌توانید به‌طور کامل استعدادها و توانایی‌های خود را بروز دهید. در این کتاب راه‌های آسان، عملی و اثبات‌شده‌ای را برای یهره‌برداری هرچه بیشتر از استعدادها و توانایی‌های طبیعی ذهن به شما معرفی می‌کنیم. لازم نیست بیشتر از آنچه هستید و یا فردی متفاوت باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از تمامی توانایی‌های خود بهره بگیرید و هرچه بیشتر از توانایی‌های ذهنی خود پرده بردارید.

قدرت برنامه‌ریزی و مدیریت

  • 72,000 تومان

باید دوازده گام در طی سفرتان بردارید تا به شادکامیء تندرستی و رفاه مورد نظرتان دست پیدا کنید. با پیروزی از این گام‌هاء می‌توانید کنترل کامل زندگی تان را در دست بگیرید و از تمام توان‌های روحی‌تان استفاده کنید تا آن شخص مورد دلخواه‌تان شوید و احتمال رسیدن به مقصدتان را طبق برنامه‌ریزی انجام شده افزایش دهید.

فقط ساکت شو و انجامش بده (7 گام موفقیت برای دستیابی به اهدافتان)

  • 55,000 تومان

برایان تریسی رئیس دفتر مرکزی شرکت بین‌الملل توسعه منابع انسانی که بیش از 70 کتاب تالیف کرده و بیش از 800 برنامه آموزشی صوتی و تصویری تولید کرده است در این کتاب یک روش سادهء عملی و اثبات شده 7 قسمتی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت تا به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا کنید. می‌توان گفت که یکی از محورهای اصلی این کتاب پاسخ به این سوال است که: «چرا بعضی از مردم موفق‌تر از دیگرانند؟» اساس موفقیت بر واژه‌هایی نیست که شما می‌گویید، واژه‌هایی مانند: ای کاش، امیدوارم، قصد دارم و...

1  2  3  صفحه‌ی 1