پروين آقايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
کتاب تصمیم‌گیری (10ها مدل برای تفکر راهبردی)
  • 119,900 تومان
  • با تخفیف: 119,900 تومان
کتاب پرسش‌ها (پاسخ شما چیست)
  • 25,900 تومان
  • با تخفیف: 25,900 تومان
کتاب تست‌ها (53 تست که باعث موفقیت شما می‌شوند)
اوج کامیابی (تکنیک‌ها و مهارت‌هایی که نیروهای نهفته شما را آشکار می‌کنند)
ماهیت موفقیت
  • 12,900 تومان
  • با تخفیف: 12,900 تومان
قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی)
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان

کتاب تصمیم‌گیری (10ها مدل برای تفکر راهبردی)

  • 119,900 تومان

اثر پر فروش کتاب تصمیم گیری ده ها مدل از بهترین مدل‌های تصمیم گیری را که در واحدهای درسی مدیریت بازرگانی و جاهای دیگر تدریس می‌شود در یک جلد کتاب گنجانده تا برای یافتن جواب این سوالات مهم به شما کمک کند، از مدل‌های معروف مانند ماتریس آیزنهاور برای مدیریت زمان گرفته تا مدل های ناشناخته اما مفید مانند مدل پنیر سوئیسی. این کتاب به شما نشان می دهد چگونه چیزهاییی را که یاد گرفته اید بعدها به خاطر بیاورید. این کتاب زیبا سرمایه ارزشمندی است. اگر بخواهید برای سخنرانی آماده شوید، ایده های کاری دیگران ر ارزیابی کنید یا خودتان را بهتر بشناسید این کتاب کمکتان می کند.

کتاب پرسش‌ها (پاسخ شما چیست)

  • 25,900 تومان

این کتاب همه سوالاتی را مطرح می‌کند که شما دوست دارید از دیگران بپرسید اما هرگز از خودتان نپرسیده‌اید. مهم‌ترین فرد زندگی شما کیست؟ چه‌چیزی همیشه در فهرست کارهایی است که باید انجام دهید؟ چرا؟ آیا خودتان را فرد موفقی محسوب می‌کنید؟ دوستان‌تان شما را چگونه توصیف می‌کنند؟ کدام رویدادها بیشترین تاثیر را بر شما داشته‌اند؟ بهترین تصمیمی که تا به حال گرفته‌اید چیست؟ از چه چیزی دیگر نمی‌ترسید؟ کتاب پرسش‌ها شما را به فکر کردن وا می‌دارد باعث می‌شود بخندید و کمک می‌کند خودتان و دیگران را بهتر بشناسید. این کتاب شامل سوالات آموزنده و بحث‌انگیز در مورد موضوعاتی است که همه می‌توانند به زندگی‌شان ربط دهند. از مسائل کاری (شغل و امور مالی) گرفته تا مسائل شخصی (ازدواج و رابطه با دیگران). می‌توانید از کتاب پرسش‌ها به عنوان دفتر خاطرات یا با همسر، همکار یا دوستان‌تان از آن استفاده کنید. هیچ کدام از سوال‌ها جواب درست ندارند، پس صادقانه جواب دهید.

کتاب تست‌ها (53 تست که باعث موفقیت شما می‌شوند)

  • 43,900 تومان

آیا من باهوشم؟ آیا رهبر خوبی هستم؟ دست‌خط من چه چیزی را در موردم آشکار می‌کند؟ من چقدر انعطاف‌پذیرم؟ باید چه‌کسی را استخدام کنم؟ این کتاب که شامل مفیدترین تست‌های دنیا از جمله تست شخصیت و تست هوش است ابزاری ضروری برای کسانی است که سعی دارند خودشان و دیگران را بشناسند. کتاب تست‌ها نمونه‌ای از تست‌های تشخیصی را مربوط به مواردی مانند شغل و روابط با دیگران ارائه می دهد و نه‌ تنها مهارت‌های‌تان را به شما یادآوری می‌کند بلکه نحوه استفاده بهتر از آن‌ها را نیز نشان‌تان می‌دهد.

اوج کامیابی (تکنیک‌ها و مهارت‌هایی که نیروهای نهفته شما را آشکار می‌کنند)

  • 34,900 تومان

برایان تریسی یکی از برجسته‌ترین نویسندگان و صاحب‌نظران در زمینه موفقیت و کامیابی است که هر سال در سمینارهای عمومی و خصوصی برای بیش از 100000 زن و مرد سخنرانی می‌کند. او در اوج کامیابی اصول موثر و اثبات شده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که بر 21 سال تحقیق و تجربه مبتنی هستند. طرح گام به گام برای موفقیت و کامیابی ارائه شده در این کتاب شامل اصول اثبات شده‌ای است که برگرفته از روانشناسی، دین، فلسفه، تجارت، اقتصاد، سیاست، تاریخ و متافیزیک است. این ایده‌ها به شکل مراحلی پیوسته و آموزنده در هم تلفیق شده‌اند و شما را به سمت موفقیت‌هایی هدایت می‌کنند که حتی تصور نمی‌کردید امکان‌پذیر باشند.

ماهیت موفقیت

  • 12,900 تومان

آرزوی ما فرصت‌هایمان هستند. یک ایده ساده می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد. یک تصویر، گویاتر از هزار کلمه است. ماهیت موفقیت تلفیقی از عکس‌های مهیج و توصیه‌های واقع‌بینانه مک اندرسون ـ کارآفرینی موفق با بیش از سی سال سابقه ـ است. کتابی سرشار از فرصت...

قدرت بیان (حرف بزن تا برنده شوی)

  • 135,000 تومان

خوب صحبت کردن به شما کمک می‌کند مورد احترام دیگران قرار بگیرید و از نظر دیگران ارزش بیشتری داشته باشید، در معاملات موفق شوید و مورد توجه افراد تاثیرگذاری قرار بگیرید که می‌توانند دریچه‌های مهمی برای زندگی و حرفه شما باز کنند.

صفحه‌ی 1