نگار صابر آرا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
محاصره‌شده با سایکوپات‌ها
  • 179,900 تومان
  • با تخفیف: 179,900 تومان
پسا‌حقیقت
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
محاصره شده با احمق‌ها
  • 199,900 تومان
  • با تخفیف: 199,900 تومان

محاصره شده با رئیس‌های بد و کارمندان تنبل (چگونه با جلوگیری از بروز کشمکش‌ها به موفقیت برسیم و با احمق‌های محل کارمان دست و پنجه نرم کنیم)

  • 229,900 تومان

ترفندهایی ساده برای خلاص شدن از شر افراد مزاحم، رؤسای بد و ورشکستگی. آیا مدیری خرده‌پا در حال خفه کردن ایده‌های شماست؟ آیا رئیس «خوب» شما، در واقعیت کسی است که از پشت به شما خنجر می‌زند؟ یا اینکه تیم شما به جای انجام دادن مسئولیت‌هایش مدام در حال بهانه‌تراشی است؟ دیگر زمانش فرارسیده است؛ به دیگران اجازه سوء‌استفاده ندهید! روش دیسک که در کتاب «محاصره شده با احمق‌ها»، اثر توماس اریکسون، معرفی شد شما را با ابزارها و تاکتیک‌هایی آشنا می‌کند که برای سروکله زدن با دیگران به آنها نیاز دارید. توماس اریکسون به شما در ایجاد انگیزه در دیگران، تحت تأثیر قرار دادن مدیرتان و به موفقیت رسیدن در شغلتان کمک می‌کند. توماس اریکسون رفتارشناس سوئدی‌تبار است. متخصصی که بیست سال تجربه آموزش رهبری به شرکت‌های بزرگ از جمله ایکیا، مایکروسافت و کوکاکولا را داشته است.

محاصره‌شده با سایکوپات‌ها

  • 179,900 تومان

این اثر ویژگی‌های رفتاری افراد را با طبقه‌بندی به وسیله رنگ‌ها توضیح می‌دهد. اما در مورد آدم‌هایی که در هیچ‌کدام از این طبقه‌بندی جایی ندارند چطور؟ آن‌ها افرادی به مراتب پیچیده‌تر هستند در این اثر نویسنده درباره افراد صحبت می‌کند؛ افرادی رازآلود که تقریبا دو درصد از اجتماع را تشکیل می‌دهند. سایکوپات‌ها (جامعه‌ستیزها) افرادی عاری از هرگونه احساسند که فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند. آن‌ها شما را به خوبی تحت‌نظر می‌گیرند و در یک زمان مناسب شکارتان می‌کنند. آن‌ها می‌توانند زندگی خصوصی و حرفه‌ای شما را خراب کنند. در این اثر چگونه محافظت کردن از خودتان در برابر این افراد را خواهید آموخت.

پسا‌حقیقت

  • 120,000 تومان

امروزه همه‌ی ما حقیقت را در اینترنت، مجلات و اخبار جست‌وجو می‌کنیم و باید بدانیم این منابع در اغلب موارد به نفع احزاب و سیاست‌های خاص جهت‌گیری می‌کنند. سیاست‌مداران، قدرتمندان و مدیران فضای مجازی با ابزار و امکانات خود ما را وادار به پذیرش بدون تفکر موضوعات می‌کنند. موضوع کتاب منحصربه‌فرد و متفاوت است. نظریه‌ی پساحقیقت به ‌وسیله‌ی کسانی که از کم‌ارزش ‌شدن حقیقت نگران و پشیمان بودند متولد شد. موضوعی که اگرچه آشکارا جانب‌دارانه به نظر نمی‌آید، اما دست ‌کم یک دیدگاه را مطرح می‌کند: اینکه فاکت‌ها و حقیقت در فضای سیاسی این روزها به ‌شدت در معرض خطرند. در گذشته، حتی در بیان حقیقت نیز با چالش‌های بسیار جدی مواجه می‌شدیم، اما تابه‌ حال هیچگاه به این اندازه از آن به عنوان استراتژی سیاسی در تبعیت از واقعیت استفاده نشده بود. در نتیجه، در بحث پساحقیقت تنها به چالش‌برانگیز بودن حقیقت توجه نمی‌شود، بلکه از آن به عنوان سازوکار جدیدی در چیرگی سیاسی سیاستمداران یاد می‌شود. پس اگر بخواهیم با «مفاهیم ضروری» پساحقیقت آشنا شویم، نمی‌توانیم از سیاست پرهیز کنیم.

محاصره شده با احمق‌ها

  • 199,900 تومان

«راهنمایی برای برقراری ارتباط با افرادی که ارتباط گرفتن با آن‌ها نا‌ممکن است به زبانی ساده، واضح و قابل درک برای همه» همه ما در زندگی با آدم‌های احمق سر و کار داریم؛ آدم‌های ترسناکی که درک آن‌ها حقیقتا برای ما ممکن نیست، اما اغلب این آدم‌ها - که آن‌ها را احمق خطاب می‌کنیم- کسانی هستند که متفاوت از ما فکر و عمل می‌کنند. محاصره شده با احمق‌ها ارتباط ما را با آدم‌های اطرافمان به وسیله تفکیک ویژگی ‌های شخصیتی‌شان آسان‌تر می‌کند. با یاد‌گیری و در نظر گرفتن خصوصیات هر دسته، با فهمیدن اینکه چطور با آن‌ها رفتار و صحبت کنیم یا چطور برایشان پیامی موثر بفرستیم، کیفیت ارتباط ما با انسان‌های اطرافمان بهتر خواهد شد.

صفحه‌ی 1