نيلوفر نواري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
انواع زنان (اساطیر زنان یونان همراه با سی‌دی)
  • 352,000 تومان
  • با تخفیف: 352,000 تومان
تخیل فعال
  • 109,000 تومان
  • با تخفیف: 109,000 تومان
تحلیل کاربردی خواب و رویا
  • 141,000 تومان
  • با تخفیف: 141,000 تومان

انواع زنان (اساطیر زنان یونان همراه با سی‌دی)

  • 352,000 تومان

نگاه زنان به کار، روابط جنسی، فرزند، همسر و... یکی نیست. راه کسب احساس رضایت در زندگی هم در زنان یک راه مشخص نیست. معجزه این کتاب در تشخیص الگوهای متفاوت رفتاری در زنان است؛ الگوهایی که به هر زنی با توجه به مختصات روانشناختی‌ای که دارد کمک می‌کند تا عمیقا درک کند برای رشد و دست‌یابی به حس رضایت دقیقا سراغ چه کاری باید برود و از چه چیزهایی باید پرهیز کند. در سی‌دی‌ای که ضمیمه کار نموده‌ام تلاش کردم که هم به شما کمک کنم تا تیپ شخصیتی خود را بهتر در میان انواع زنانی که در این کتاب مطرح شده، پیدا کنید و هم با نکات کلیدی مورد نیاز برای هر تیپ که باید آن‌ها را بدانید آشنا شوید. بارها درهنگام تدریس مفاهیم این کتاب از زنان شنیده‌ام که به عنوان یک زن حس ارزشمندی به خود، قدرت پایان دادن به تردیدها هنگام تصمیم‌گیری‌های مهم، کسب هویت تازه و در پرتو آن، امکان مقتدرانه زیستن (بدون قیاس خود با مردان و زنان دیگر)، و از همه مهم‌تر کسب احساس رضایت در زندگی موهبت‌هایی بوده که نصیبشان گردیده است. این کتاب به ده‌ها زبان مختلف ترجمه و بارها تجدید چاپ شده است، که این امر نشان از این دارد که محتوای آن مسیر اطمینان‌بخشی برای زنانی است که می‌خواهند به ابعاد شخصیتی خود مسلط باشند و با شناخت نقاط قوت و ضعف خود، در زندگی حضوری با اعتماد به نفس و مقتدر داشته باشند. مردان هم در این کتاب نکات فراوانی برای درک بهتر و ارتباط موثر با زنان زندگی‌شان ـ مادر، خواهر، همسر، همکار و دختر خود ـ خواهند یافت.

تخیل فعال

  • 109,000 تومان

نگرانی افسردگی خلقیات خاص رفتاری وسواس یا عصبانیت‌هایی که توجیه آن‌ را نمی‌دانیم همه و همه احساساتی هستند که ما را آزار می‌دهند ما می‌توانیم بفهمیم آشوبی در روانمان برپاست اما قادر نیستیم آن را با هیچ چیز خاصی و ملموسی مرتبط بدانیم ما اثر آن را حس می‌کنیم اما آن‌قدر مبهم و بی‌شکل است که نمی‌توانیم از آن سر دربیاوریم ما نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم دقیقا درون ما چه اتفاقی افتاده است که این احساسات به سراغ ما آمده‌اند...

تحلیل کاربردی خواب و رویا

  • 141,000 تومان

خواب تعبیر نشده همچون نامه خوانده نشده است. رابرت جانسون پیشگام روانکاوی یونگی، همچون همیشه با بیانی کاربردی و جذاب و قابل درک برای همه راهکاری چهار مرحله‌ای ارائه می‌دهد تا ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه‌مان را به هم پیوند بزنیم. این پیوند منجر به تحولی درونی خواهد شد که زندگی ما را در حد غیرقابل تصوری غنی خواهد کرد. جانسون با استفاده از قدرت تخیل و ارائه مفهوم نمادها و تصاویر خواب‌ها، ما را به ضیافتی دعوت می‌کند که در آن رویاهای ما به تجارب عملی ترجمه شوند. تحلیل کاربردی خواب و رویا ما را قادر می‌سازد اعماق پنهان ناخودآگاه مان را بکاویم تا قدرت‌ها و گنجینه‌هایی که در ‌آن‌جا پنهان شده و منتظر کشف شدن هستند، بیابیم.

صفحه‌ی 1