مهسار مشتاق احمد سلطاني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
101 بازی مهارت‌های زندگی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
مزیت مشکلات
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
دختر خدمتکار
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
درون هر زن (به ارزش‌های خود پی ببرید)
  • 13,000 تومان
  • با تخفیف: 13,000 تومان
نجات سرنگتی (7 مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی)
دیوارهایی اطراف ما
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
اگر من فوق‌العاده‌ام چرا هنوز مجردم
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
حضور (جسورترین خودتان را در بزرگ‌ترین چالش‌هایتان به نمایش بگذارید)
فراتر از انگیزه (چرا انگیزش کارکنان موثر نیست چه کاری موثر است)
5 مرحله رهبری (گام‌هایی موثر برای آن که استعدادهای خود را به حداکثر برسانید)
3 کار مهمی که افراد موفق انجام می‌دهند
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
گاهی برنده می‌شوید گاهی یاد می‌گیرید (برای کودکان)

101 بازی مهارت‌های زندگی

  • 28,000 تومان

والدین و اولیای مدارس، همیشه به دنبال ایده‌هایی نو هستند که به آنها کمک کند تا محیطی مناسب برای رشد کودکان فراهم سازند. این کتاب برای کمک به بچه‌ها نوشته شده تا به واسطه‌ی آن بتوانند اصلی‌ترین مهارت‌های اجتماعی و احساسی را یاد بگیرند. همان‌طور که مهارت‌های کاربردی مانند مدیریت مالی و انجام کارهای شخصی، بچه‌ها را برای زندگی آینده آماده می‌کند، بازی‌های این کتاب نیز درس‌های مهمی را به آنان می‌آموزد؛ اینکه به دیگران احترام بگذارند، کار گروهی را تجربه کنند و تشکر و قدردانی از دیگران را یاد بگیرند. بازی، بهترین روش برای آموزش به بچه‌هاست زیرا باعث تفریح و سرگرمی آنها نیز می‌شود. بازی‌های این کتاب، حاصل سال‌ها تحقیق است و به بازیکنان فرصت می‌دهد مشارکت، برقراری ارتباط و ابعاد تازه‌ای از خودآگاهی را یاد بگیرند. این بازی‌ها موضوعات مختلفی همچون ترس، صداقت، تحمل‌پذیری، عشق، احترام گذاشتن، برقراری ارتباط، مسئولیت‌پذیری، همکاری، تقویت اعتماد به نفس و ... را شامل می‌شود. این کتاب، همچنین به چالش‌های اجتماعی اشاره دارد که بچه‌ها با ورود به دوران نوجوانی و جوانی با آنها روبه‌رو می‌شوند و بدین ترتیب، مهارت‌های لازم را برای رویارویی با آنها می‌آموزند. برای هر بازی، اهداف و لوازمی تعریف شده است. دستورالعمل‌ بازی‌ها کوتاه هستند و بدین ترتیب، امکان خلاقیت را فراهم می‌کنند. در برخی از این بازی‌ها سؤالاتی مطرح شده که بازیکنان می‌توانند به آنها پاسخ دهند. بازی‌های پیشنهادی، به والدین و اولیای مدرسه، این امکان را می‌دهد که فعالیت‌هایی را در نظر بگیرند که با توجه به نیازهای کودکان، جالب‌تر و کاربردی‌تر باشد.

مزیت مشکلات

  • 20,000 تومان

این کتاب تاییدی بر همه‌ی آن درس‌هایی است که در طول سال‌ها آموخته‌ام: «مشکلات پایان ناپذیر است: اما این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم در مقابل آن تسلیم شویم و یا از آن به نفع خود استفاده کنیم.» افراد در این دنیای بی‌رحم، هر روز با اشکال مختلفی از مشکلات رو به رو هستند. ما با واکنش‌مان نسبت به مشکلات، موفقعیت یا شکست‌مان را تضمین می‌کنیم. این کتاب مانند سلاحی است که از ما در مقابل مشکلات محافظت می کند و به ما نشان می‌دهد چگونه مشکلات و سختی‌ها را به نفع خود تمام کنیم.

دختر خدمتکار

  • 40,000 تومان

دختر خدمتکار، داستان دختری روستایی است که د ر سال 1911 تصمیم می‌گیرد به زندگی فلاکت‌بارش در پنسیلوانیا پایان دهد و شانس خود را برای داشتن یک زندگی بهتر امتحان کند. او به بالتیمور می‌رود و تجربیات تازه‌ای به دست می‌آورد و با دنیایی پر از مفاهیم ناشناخته همچون فمینیست، مذهب، ادبیات، عشق و وفاداری روبه‌رو می‌شود.

درون هر زن (به ارزش‌های خود پی ببرید)

  • 13,000 تومان

ـ اصلاح نگاه زنان نسبت به توانمندی ها و مسئولیت هایشان در زندگی ـ تبیین جایگاه و اهمیت بی بدیل زنان در جوامع انسانی ـ آماده سازی زنان برای فعال ساختن نیروهای بالقوه خود و حرکت جدی به سمت موفقیت و تعالی ـ شناسایی توانمندی ها و ابعاد روحی و روانی زنان به خودشان ـ توانمندسازی زنان برای لذت بردن از زندگی و افزایش اعتماد به نفس

نجات سرنگتی (7 مهارت برای موفقیت در شغل و زندگی فردی)

  • 12,000 تومان

بزرگ‌ترین چالش زندگی فردی و شغلی شما کدام است؟ سرنگتی شما چیست؟ هنگامی که در محیط‌های کاری با مشکل روبه‌رو می‌شوید، برای نجات از این شرایط به منابعی از الهام و آگاهی نیاز دارید. این کتاب، داستان زندگی در منطقه سرنگتی واقع در آفریقا را توصیف می‌کند و در عین حال، درس‌هایی را می‌آموزد که در جامعه پر تنش امروز به کار می‌آید. هر ساله بیش از دو میلیون حیوان، مسیری هزار مایلی را از میان زیبایی‌ها و خطرات سرنگتی طی می‌کنند تا زنده بمانند. در این داستان، گروهی از افراد، شاهد این کوچ هستند. آن‌ها در طول سفر، مهارت‌هایی را از حیوانات می‌آموزند که در شرایط دشوار، به موفقیت‌شان کمک می‌کند.

دیوارهایی اطراف ما

  • 26,000 تومان

«اوری به خاطره آنچه پشت تئاتر در تونلی از درختان اتفاق افتاد، مرد. او مرد زیرا او را به آن‌جا فرستادند و بعد با هیولاها تنهایش گذاشتند. او به خاطر من به آن‌جا رفت.» از بیرون ویولت، دختری که فاش شدن حقیقتی تلخ، آرامش و موفقیت‌های زندگی آینده‌اش را تهدید می‌کند. از درون در دیوارهای بازداشتگاه نوجوانان آروراهیلز، امبر به حبس محکوم شده؛ جرم او آن‌قدر سنگین است که حتی نمی‌تواند تصور کند چه زمان از آنجا بیرون می‌آید. گره خوردن دو دنیا در این میان، اوریانا کلید آزادی همه دخترها را در دست دارد.«دیوارهایی اطراف ما» داستانی رمزآلود است که از دو زاویه تعریف می‌شود. یکی از زاویه دید فردی که هنوز زنده است و دیگری از دید فردی که مرده.

اگر من فوق‌العاده‌ام چرا هنوز مجردم

  • 32,000 تومان

آیا می‌توانم به خوشبختی واقعی دست یابم؟ آیا ازدواج، سد راه موفقیت‌های شغلی‌ام نمی‌شود؟ شاید بارها و بارها این سؤالات به ذهن شما خطور کرده و به دنبال آن شک، دودلی و حتی ترس وجودتان را فرا گرفته باشد. افراد مجرد همیشه از این می‌ترسند که با پیوند زناشویی، آزادی خود را از دست بدهند اما باید این را بدانند که استقلال تنها بخشی از معادله‌ای است که یک زندگی متعادل را می‌سازد و بخش دیگر صمیمیت است که با ایجاد یک ارتباط سالم و صمیمی به دست می‌اید. سوزان پیج، نویسنده و روان‌شناس معروف، در این کتاب به شما کمک می‌کند با استفاده از روش‌ها و راهکارهای اصولی مسیر درستی را انتخاب کنید؛ نا امیدی و اضطراب را کنار بگذارید؛ به همسرتان اجازه دهید خود واقعی شما را از پس نقاب ببیند. هرگز زندگی فعلی را برای رویاهای آینده قربانی نکنید. به یاد داشته باشید: زندگی در جریان است، آن را از دست ندهید، در غیر این صورت باید بقیه سال‌های عمرتان را در اتاق انتظار زندگی سپری کنید.

حضور (جسورترین خودتان را در بزرگ‌ترین چالش‌هایتان به نمایش بگذارید)

  • 43,000 تومان

«امی کادی، جهان را زیباتر کرده است. او با به کارگیری نمونه‌های کاربردی و داستان‌گویی به ما نشان می‌دهد که چگونه جسورترین و قدرتمندترین خودمان را در شرایط چالش‌انگیز به کار گیریم.» برنه بروان، نویسنده. «جای هیچ سؤالی نیست که چرا امی کادی یکی از دوست‌داشتنی‌ترین سخنرانان است. رویکرد علمی و دقیق او برای به کارگیری خودتان در شرایط مهم، علت اهمیت کتاب حاضر است.» جان نفینگر و متیو کوهات، نویسنده. «مطالعه این کتاب شکل ابرازتان را برای همیشه تغییر می‌دهد و این کار باعث می‌شود شجاع‌تر و جسورتر باشید و بهتر بتوانید از فرصت‌های زندگی بهره بگیرید.» جین مک‌گوینگال، نویسنده. «یک کتاب کاربردی و بسیار تأثیرگذار! مطالعه آن را به همه پیشنهاد می‌کنم.» ویلیام اری، نوینده.

فراتر از انگیزه (چرا انگیزش کارکنان موثر نیست چه کاری موثر است)

  • 25,000 تومان

آیا برای مطالعه‌ این کتاب انگیزه‌ کافی دارید؟ سوزان فولر، نویسنده‌ کتاب، معتقد است تلاش برای انگیزش افراد بی‌‌فایده است و بیشتر باعث ناامیدی و دلسردی آن‌ها می‌‌شود. شما نمی‌‌توانید به افراد انگیزه دهید؛ آن‌ها خودشان باانگیزه هستند اما انگیزه‌ آن‌ها دوامی ندارد. فولر در این کتاب از جدیدترین تحقیقات در زمینه‌ انگیزش افراد صحبت می‌‌کند و راهکارهایی ارائه می‌‌دهد که نه‌ تنها باعث افزایش بهره‌‌وری و تعهد کارکنان می‌‌شود بلکه به آن‌ها حس هدفمندی می‌دهد. این کتاب چارچوب، الگو و رفتارهایی مؤثر را به شما نشان می‌‌دهد که طرز فکرتان را نسبت به انگیزش تغییر می‌‌دهد. کتاب «فراتر از انگیزه» ویژه‌ افرادی است که می‌خواهند محیط کاری سالمی بسازند که به رشد و پیشرفت افراد بینجامد یا فرزندانی باانگیزه تربیت کنند. اگر می‌خواهید روش‌هایی را بیاموزید که بتوانید خود و اطرافیان‌تان به نتایج مطلوب و پایدار دست یابید، مطالعه‌ این کتاب را به شما پیشنهاد می‌‌کنیم.

5 مرحله رهبری (گام‌هایی موثر برای آن که استعدادهای خود را به حداکثر برسانید)

  • 125,000 تومان

رهبری به معنای داشتن شغل یا عنوان مشخصی نیست، در حقیقت انتخاب شدن برای یک جایگاه، نخستین مرحله‌ای است که یک رهبر برای موفقیت باید پشت سر بگذارد. اگر می‌خواهید افراد نه از سر اجبار بلکه با میل خود از شما پیروی کنند، باید بتوانید روی آنان سرمایه‌گذاری کرده و به آن‌ها انگیزه و انرژی بدهید. برای آنکه به مرحله رهبری ارتقا یابید، باید برای رسیدن به نتایج دلخواه، یک تیم تشکیل دهید. باید به افراد کمک کنید توانایی‌هایشان را پرورش دهند تا بتوانند رهبری کنند. اگر این مهارت‌ها را داشته باشید می‌توانید به قله رهبری برسید؛ جایی که تجربیات‌تان به شما این امکان را می‌دهد تا از نفوذ و تسلط‌تان به نفع دیگران استفاده کنید. 5 مرحله رهبری عبارتند از: 1- موقعیت: افراد از شما پیروی می‌کنند زیرا چاره‌ای جز این ندارند. 2- توافق: افراد از شما پیروی می‌کنند زیرا خودشان این را می‌خواهند. 3- تولید: افراد به دلیل کارهایی که برای سازمان انجام داده‌اید از شما پیروی می‌کنند. 4- رشد و پرورش دیگران: افراد به دلیل کارهایی که در حق‌شان انجام داده‌اید از شما پیروی می‌کنند. 5- قله: افراد به دلیل شخصیت شما و رفتارهایتان از شما پیروی می‌کنند. در این کتاب: جان سی مکسول به سادگی و به کمک مثال‌های گوناگون، هر مرحله از رهبری را توضیح داده و به شما نشان می‌دهد در هر مرحله چگونه به موفقیت برسید و با کسب یک رهبری بانفوذ به مرحله بالاتری حرکت کنید.

3 کار مهمی که افراد موفق انجام می‌دهند

  • 32,000 تومان

کسب موفقیت در زندگی کار پیچیده‌ای نیست. لازم نیست برای رسیدن به این هدف، فرمول‌های پیچیده‌ای حفظ کنید، فقط سه ساعت در شب بخوابید و یا هر روز صبح روی سرتان بایستید! برای رسیدن به این خواسته تنها کافیست چند تمرین مهم را یاد بگیرید. برای دستیابی به موفقیتی که در زندگی می‌خواهید باید هدف‌تان را بشناسید، برای شکوفایی استعدادهایتان رشد کنید و بذرهایی بکارید که به نفع دیگران باشد. هدف، رشد و سخاوتمندی! به همین سادگی! در کتاب حاضر، جان سی. مکسول به زیبایی و به تفضیل درباره این سه اصل توضیح می‌دهد. او بارها به ما یادآوری می‌کند که موفقیت متعلق به همه است نه گروه خاصی از افراد. زنان خانه‌دار و تاجران بزرگ، دانش‌آموزان و بازنشسته‌ها، ورزشکاران و هنرمندان، کارگران و پیشگامان؛ همه و همه در جایگاه یکسانی قرار دارند. و همچنین موفقیت متعلق به شماست!

گاهی برنده می‌شوید گاهی یاد می‌گیرید (برای کودکان)

  • 100,000 تومان

وقتی مسائل، خوب پیش نمی‌روند و در بازی بازنده می‌شوی، این سوالی‌ست که باید از خودت بپرسی؟ امروز چه چیزی یاد گرفتم؟

1  2  صفحه‌ی 1