مهدي اكبري فيروزه ضرغامي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
نسخه اضطراب را بپیچید
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
نسخه افسردگی را بپیچید
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان

روانشناسی و روان‌درمانی کودک پروتکل یکپارچه درمان فرا تشخیصی برای اختلالات هیجانی نوجوانان

  • 30,000 تومان

اگر از اضطراب، افسردگی، ترس و وسواس رنج می‌برید، بی‌درنگ مطالعه این کتاب را شروع کنید. کتاب حاضر با زبانی ساده و کاربردی سعی می‌کند شما را از دام این هیجان‌های قوی و طاقت‌فرسا برهاند. کتاب تمرین «پروتکل یکپارچه درمان فراتشخیصی برای اختلال‌های هیجانی نوجوانان» دربردارنده یک برنامه درمانی برای نوجوانان 12 تا 18 ساله‌ای است که با هیجان‌های قوی مانند اضطراب، غم، تحریک‌پذیری، خشم و یا ترس دست و پنجه نرم می‌کنند. این کتاب اطلاعات ارزشمندی را برای مدیریت موثر هیجان‌ها و غلبه بر چالش‌های زندگی‌تان در اختیار شما قرار می‌دهد. آموزش‌ها، فعالیت‌های این کتاب به شما کمک می‌کند نقش هیجان‌ها را در رفتارهای خود بهتر بفهمید و راهبردهای مفیدی را برای مقابله با هیجان‌های ناراحت کننده خود یاد بگیرید. تکینک‌هایی که با کمک درمانگرتان در این کتاب می‌آموزید نیاز به تمرین دارند و به کارگیری آن‌ها باعث می‌شود در مسیر دنبال کردن اهداف بلندمدت‌تان، انتخاب‌های بهتری داشته باشید. این برنامه ممکن است با درمان‌هایی که پیش از این تجربه کرده‌اید متفاوت باشد. در طول این درمان، درمانگرتان از شما می‌خواهد تکالیف خانگی را انجام دهید که شامل تلاش برای یادگیری مهارت‌های جدید در خانه و ارائه گزارش آن‌ها در طول جلسات است.

نسخه اضطراب را بپیچید

  • 230,000 تومان

اگر از حضور در جمع دیگران مضطرب می‌شوید، اگر نمی‌توانید سر کلاس درس سوال‌هایتان را بپرسید، اگر نمی‌توانید به دیگران «نه» بگویید، اگر از وسواس رنج می‌برید، اگر دائما دست‌هایتان را می‌شویید و احساس تمیزی نمی‌کنید، اگر دائما در حال تمیز و مرتب کردن وسایل خانه هستید و از این کار خسته شده‌اید ولی نمی‌توانید آن را رها کنید، اگر اکثر اوقات، افکار مزاحم و ناخواسته‌ای تمام فضای ذهن شما را اشغال می‌کند، به نحوی که تمرکز شما را مختل می‌کند، اگر به طور مکرر درب اتومبیل و منزل‌تان را چک می‌کنید، اگر دائما نگران آینده هستید و از وقوع اتفاقات ناخوشایند در آینده به شدت می‌ترسید، اگر شب‌ها قبل از خواب، دفترچه نگرانی‌هایتان را باز می‌کنید و به جای خوابیدن، مشغول بررسی اتفاقات احتمالی آینده هستید، اگر همیشه نگران سلامتی خود و اطرافیان‌تان هستید، اگر دائما دلشوره و بی‌قراری دارید، اگر همواره به دنبال آرامش هستید و هیچ‌وقت به آن نمی‌رسید، اگر از رفتن به مکان‌های پر ازدحام، مترو و فضاهای بسته امتناع می‌کنید، اگر می‌ترسید که در یک فضای بسته، دچار خفگی و تنگی نفس شوید، اگر می‌ترسید به تنهایی رانندگی کنید و به تنهایی به فروشگاه بروید، اگر از خون و جراحت به شدت واهمه دارید، اگر از سوسک، گربه و برخی حیوانات ترس شدیدی دارید، اگر از سوار شدن بر آسانسور و هواپیما می‌ترسید، آیا از این که اضطراب دارید، مضطرب هستید؟ آیا فکر می‌کنید از بس که حافظه‌تان از کار افتاده، نکنه به بیماری فراموشی مبتلا شده باشید؟ و... لطفا بی‌درنگ به مطالعه این کتاب بپردازید. بی‌شک با تمرین تکنیک‌های موجود در این کتاب، می‌توانید با روش‌هایی غیر از مبارزه و تلاش برای حذف اضطراب، آن را بهبود ببخشید... و اما یک نکته مهم و به ظاهر عجیب... اضطراب شما را دوست دارد که دائما به شما سر می‌زند، آیا شما هم او را دوست دارید؟ فراموش نکنید برای خلاص شدن از دست اضطراب، باید او را دوست داشته باشید!

نسخه افسردگی را بپیچید

  • 150,000 تومان

آیا دائما درگیر گذشته هستید و آن را نشخوار می‌کنید؟ آیا از متوسط بودن متنفرید و تمام تلاش‌تان بر این است که عالی باشید؟ آیا حوصله انجام هیچ کاری را ندارید، حتی غذا خوردن، آیا احساس می‌کنید دیگران، بدون اینکه شما را درک کنند، فقط از شما می‌خواهند غمگین نباشید؟ آیا در زندگی به بن‌بست رسیده‌اید؟ آیا به آینده امیدوار نیستید؟ آیا دائما خودتان را سرزنش و تحقیر می‌کنید؟ آیا نمی‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید؟ آیا احساس می‌کنید سربار دیگران هستید؟ آیا احساس تنهایی تمام وجود شما را فرا گرفته است؟ باید به شما بگویم تنها نیستید. حداقل حدود پانزده درصد افراد جهان در برهه‌ای از زندگی خود از افسردگی رنج می‌برند. این هیولای سر برآورده از زندگی مدرن، بدون توجه به سن، جنس، نژاد، تحصیلات، شغل، زیبایی و ثروت، سالانه میلیون‌ها نفر از افراد جهان را مقهور خویش می‌سازد.

صفحه‌ی 1