كامبيز حيدرزاده نيما شجاعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رفتار مصرف‌کننده بین‌المللی تاثیر بر توسعه استراتژی بازاریابی
راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
استراتژی دفاعی برند
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

رفتار مصرف‌کننده بین‌المللی تاثیر بر توسعه استراتژی بازاریابی

  • 22,000 تومان

«مصرف‌کنندگان در بسیاری از جوامع و فرهنگ‌های مختلف جهان بیش از آنچه ما هم‌اکنون می‌پنداریم، به یکدیگر شباهت دارند.» اگر بخواهیم بیان کنیم که در حدود دو دهه گذشته - سال‌های ابتدایی قرن 21 یا هزاره سوم - چه اتفاقی برای مصرف‌کنندگان جهان افتاده است، برخی از نکات کلیدی این تصویر کلی عبارتند از: - دسترسی به کالاها و خدمات به طور شگفت‌انگیزی افزایش یافته است. محصولات و خدمات بیشتر و بهتری در بازارهای جهان در دسترس قرار گرفته‌اند. - اطلاعات درباره محصولات و خدمات در مقایسه با گذشته فراوان‌تر و آموزنده‌تر شده است. - توانایی خریدن هر محصولی در هر جای جهان کاملا به تحقق پیوسته است. - تصمیم‌گیری آگاهانه در بازارهای جهان شیوع یافته است. فرض بر این است که این نوع تصمیم‌گیری کیفیت زندگی کسانی را که شرایط زندگی آنها پیوسته در جهت مثبت شتاب بیشتری می‌گیرد، بهبود می‌بخشد. در عین حال، شماری از شرکت‌ها و کشورها بسیار موفق بوده‌اند. تمام این نکات و موارد دیگر شناخت رفتار مصرف‌کننده در بازاریابی بین‌المللی را تسهیل می‌کنند، و بازارایابی بین‌المللی بر پایه شناخت رفتار مصرف‌کننده امروزه از هر زمان دیگری فعال‌تر شده است.

راهنمای کاربردی تدوین برنامه بازاریابی

  • 28,000 تومان

معتقدم شفاف‌ترین کتابی را که تاکنون در زمینه تدوین برنامه بازاریابی خوانده‌ام، پروفسور چرنوو نوشته است. وی ضمن طرح همه موضوعات لازم، کتاب را به صورت خلاصه اما جامع و کامل ارائه کرده است. این کتاب دیدگاهی روشن و مختصر و در عین حال کاربردی برای تدوین برنامه بازاریابی ارائه کرده است که مسیر هر کسب و کار را دقیق ترسیم می‌کند. این کتاب، در حوزه تدوین برنامه بازاریابی، کتابی عالی است که مسیر دقیق و منطقی تدوین برنامه بازاریابی را مشخص می‌کند. برنامه‌ای که قابلیت اجرا دارد و در هر کسب و کاری موثر است. اگر به فکر تدوین برنامه بازایابی هستید، حتما به مطالعه این کتاب نیاز دارید. البته هر کسب و کاری نیازمند داشتن برنامه بازاریابی است.

استراتژی دفاعی برند

  • 25,000 تومان

در این کتاب انگیزه‌بخش و ارزشمند در حوزه «استراتژی دفاعی برند»، پروفسور کالکینز بحث جذابی را مطرح می‌کند که چرا یک شرکت باید در برابر فشارهای بازار رقابتی، همواره هشیار بماند و از برند خود دفاع کند. امروزه در دنیایی زندگی می‌کنیم که به طور بی رحمانه‌ای، رقابتی است. پروفسور تیم کالکینز، به صورت جامع و کامل، ابزار و استراتژی‌های مناسب برای دفاع از برند در برابر رقبای اصلی در صنعت و نیز چگونگی و زمان مقابله با بحران‌های حاد را ارائه می‌کند. با مطالعه این کتاب و اجرای توصیه‌های آن، یک جلیقه ضد گلوله خواهید پوشید.

صفحه‌ی 1