فرزانه قوجلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آرتور و جورج
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
بزنگاه‌ها در جهان (درک چالش‌های کسب و کار در قرن 21)
نیکوس کازانتزاکیس
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
رئیسان رهبران شما کدامید (3 اصل اساسی که نیاز دارید تا رهبری استثنایی شوید)
فرانتس کافکا
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
بانو در آینه
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

آرتور و جورج

  • 85,000 تومان

آرتور و جورج بر اساس داستانی واقعی روایت دو زندگی است. تلاقی دو زندگی، زندگی سر آرتور کانن دویل و جورج ادلاجی. یکی نویسنده‌ای است معتبر و سرشناس و دیگری وکیل، پسر کشیش بخش که اصلیتش به زرتشتیان هند برمی‌گردد و مقرر است که ماجرای پیچیده‌اش ناکارآمدی نظام قضایی انگلیس را به رخ کشد و تحولی در آن ایجاد کند. جولین بارنز در این رمان که در موزه منتخبان جایزه «بوکر» 2005 قرار گرفت، از واقعیت و خیال بهره گرفته است تا پرسش‌هایی را پیش روی مخاطب بگذارد که ذهن بشر را همواره به خود مشغول کرده است؛ ایمان و بی‌ایمانی، عدالت و بی‌عدالتی، عشق، صداقت، وفاداری، آزادی و زنان، تعصب نژادی و جهل، و سرانجام اسرار مرگ و جهان پس از مرگ.

بزنگاه‌ها در جهان (درک چالش‌های کسب و کار در قرن 21)

  • 46,000 تومان

این گفته که جهان به سرعت تغییر می‌کند بخشی از حکمت مرسوم شده است. تغییراتی که بر ما تاثیر می‌گذارند نه تنها شتاب بیشتری گرفته‌اند، بلکه پیش‌بینی آن‌ها هم دشوارتر شده است و اهمیت بیشتری در اقتصاد و سیاست نیز پیدا کرده‌اند. آنچه شرایط جهانی طی دهه نخست قرن 21 به وجود آورد، از اقتصاد گرفته تا سیاست و از فرهنگ تا محیط زیست، کاملا با آنچه از قرن 21 به ارث برده بود تفاوت داشت. کنش‌های متقابل بین متغیرهای اقتصادی، تجاری، سیاسی، اجتماعی، جمعیتی، زیست محیطی و ژئوپولیتیک ما را تحت تاثیر قرار داد...

نیکوس کازانتزاکیس

  • 89,000 تومان

این کتاب که بی‌شک کامل‌ترین زندگی‌نامه‌ی نیکوس کازانتزاکیس است، نویسنده‌ی زوربای یونانی، سرگشته‌ی راه حق، مسیح باز مصلوب، آخرین وسوسه مسیح و ... پر است از عشق، شور، ایمان، نفرت، وحشت و سرکشی. پر است از خاطرات، سفرنامه‌ها، نامه‌های سرگشاده‌ کازانتزاکیس به هنرمندان و روشنفکران روزگار خود که طنینش همچنان پایدار است و پایدار خواهد ماند. در این کتاب خواننده با آفاق اندیشه‌های کازانتزاکیس نسبت به جهان و انسان و سیر و سلوکی که او در دنیای معنوی خویش از سفرهایی استثنایی به انگلستان، مسکو، پکن، ژاپن، شرق دور داشته بیشتر آشنا می‌شود.

رئیسان رهبران شما کدامید (3 اصل اساسی که نیاز دارید تا رهبری استثنایی شوید)

  • 21,900 تومان

رهبران، توان ماندن و جنگیدن را دارند و انرژی لازم را به پیرامون خود انتقال می‌دهند، در حالی که غیر رهبران تسلیم می‌شوند. انرژی را نه می‌توان در کلاس درس آموخت و نه می‌توان خود به خود آن را با پذیرش عنوان یا سمتی دهان‌پر کن یاد گرفت. انرژی رهبری را باید کشف کرد و راه میان‌بری هم برای رسیدن به آن وجود ندارد. این کتاب راهی است برای کشف انرژی رهبری که درون شما نهفته است و کشف آنکه چگونه می‌توانید به دیگران کمک کنید تا انرژی خود را پیدا کنند.

فرانتس کافکا

  • 20,000 تومان

فرانتس کافکا را روایتگر جهان مدرن می‌خوانند، جهانی که او آمدنش را از پیش دید و در رمان‌ها و داستان‌های کوتاهش آن را با چنان دقتی توصیف کرد که مایه حیرت همگان شد. سال‌ها از مرگ کافکا می‌گذرد، اما انسان این عصر همچنان گرفتار راهروهای پرپیچ و خم دیوان‌سالاری است و هنوز هم تقه‌هایی نابهنگام را می‌شنود که بر درها زده می‌شود و خواب‌زدگان را به خود می‌خواند. این کتاب حاصل نگرشی است موشکافانه به زندگی و آثار فرانتس کافکا، گذری است از دوران کودکی تا آخرین دقایق عمر او و نگاه مشتاق و سوزان وی را از نخستین روزها تا واپسین دم دنبال می‌کند.

بانو در آینه

  • 70,000 تومان

شاید در اواسط ژانویه امسال بود که برای اولین بار سر بلند کردم ولکه روی دیوار را دیدم. برای این‌که بتوانم تاریخش را مشخص کنم باید آن‌چه رادیدم به خاطر بیاورم. شاید کودکی آن را ساخته باشد. لکه‌ای بود گرد و کوچک، سیاه روی دیوار سفید، که بالای پیش‌بخاری قرار داشت.

صفحه‌ی 1