علي موسوي ده شيخ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد (اعترافات 1 خوره کتاب)
مجموعه 2 جلدی باید با هم حرف بزنیم و گوش بدهیم
  • 339,000 تومان
  • با تخفیف: 339,000 تومان
باید به هم گوش بدهیم (در اهمیت شنیدن و شنیده شدن)
باید با هم حرف بزنیم (چگونه گفت‌وگویی به درد بخور داشته باشیم)

هیچ‌چیز جای کتاب را نمی‌گیرد (اعترافات 1 خوره کتاب)

  • 140,000 تومان

گاهی با تمام وجود از خواندن کتابی لذت می‌بریم که از اعلام کردنش احساس شرم می‌کنیم، چون بیشتر آدم‌های اطرافمان آن کتاب را کتاب خوبی نمی‌دانند. این شرم در خصوص استاد ادبیاتی که هملت را نخوانده هم صدق می‌کند. گاهی پیش می‌آید که برنامه‌ای برای خواندن یک کتاب بخصوص نداریم، اما آن کتاب ما را پیدا می‌کند! گاهی قصه‌ها در اوج غمگین بودن ما را به قله لذت می‌رسانند. گاهی نمی‌دانیم قفسه‌های کتابخانه شخصی‌مان را چگونه بچینیم و مرتبشان کنیم. بعضی‌هامان لذت کتابفروشی را حتی شده برای یک روز تجربه کرده‌ایم و ساعت‌ها حرف در موردش داریم. این خوشی‌ها و ناخوشی‌های کتاب‌خوان بودن در سفر مکتوبی که بوگل ترتیب داده، همراه مخاطب هستند. «هر بار که به سمت کتاب خوبی برگردیم، همیشه حرف تازه‌ای برای گفتن دارد. نه آن کتاب همان کتاب سابق است و نه ما همان کتاب‌خوان سابق.»

مجموعه 2 جلدی باید با هم حرف بزنیم و گوش بدهیم

  • 339,000 تومان

هنر گفتگو در حال فراموش شدن است! سلست هدلی، متخصص ارتباطات و روابط در کتاب باید با هم حرف بزنیم به ما یادآوری می‌کند که این حرف زدن و گوش دادن است که به ما کمک می‌کند روابط خود را بسازیم و مشکلات خود را حل کنیم. علی‌رغم اینکه در عصر حاضر، به لطف فناوری، بیش از قبل امکان نزدیک شدن ما به یکدیگر فراهم شده است؛ به نظر می‌رسد این روزها کمتر به یکدیگر گوش می‌کنیم. از دست دادن توانایی گوش دادن ما به یکدیگر ما را تنها‌تر و منزوی‌تر می‌کند. در کتاب باید به هم گوش بدهیم، کیت مورفی، روزنامه‌نگار آمریکایی با پرداختن به مجموعه‌ای از عوامل روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و عصب‌شناسی؛ به ما یادآوری می‌کند بین شنیدن و گوش دادن تفاوت وجود دارد و این تفاوت، می‌تواند روابط ما را در زندگی مستحکم‌تر کند یا از هم بپاشد. این کتاب مجموعه دو جلدی از دو کتاب باید با هم حرف بزنیم و باید به هم گوش بدهیم است که با تخفیف 20 درصدی نسبت به قیمت روی جلد عرضه می‌شود.

باید به هم گوش بدهیم (در اهمیت شنیدن و شنیده شدن)

  • 199,000 تومان

گوش نمی‌دهیم و کسی هم به حرف‌های ما گوش نمی‌دهد. شاید بد نباشد گاهی دست از حرف زدن برداریم و ففقط گوش دهیم. با وجود زیستن در دنیایی که پیشرفت فناوریء امکانات بسیاری برای برقراری ارتباط فراهم آوردهء به نظر می‌رسد کسی نه واقعا گوش می‌دهد و نه حتی گوش دادن درست را بلد است و در نتیجه هر روز تنهاترء منزوی‌تر و کم تحمل‌تر از گذشته می‌شویم. کیت مورفی که به واسطه شغلش در نیویورک تایمزء شنونده‌ای حرفه‌ای محسوب می‌شودء در این بررسی عمیقء روشنگر اغلب طنزآمیز سعی دارد توضیح دهد چه شد که به اینجا رسیدیمء چرا گوش نمی‌دهیمء این کار چه اثری بر ما می‌گذارد و چگونه می‌توانیم جهت این تغیرات را معکوس کنیم.

باید با هم حرف بزنیم (چگونه گفت‌وگویی به درد بخور داشته باشیم)

  • 158,000 تومان

هدف من در زندگی این نبوده است که خودم را وقف گفت وگو کنم و قطعاً هرگز خودم را مبلغی برای گفت وگو نمی‌دانم. پس از سال‌ها مشاهده، تجربه و پژوهش به این نقطه رسیده‌ام. همه این‌ها باعث شده‌اند که باور داشته باشم گفت وگو قدرت تغییر دادن جهان را دارد. پس لحظه‌ای گوشی هوشمندتان را کنار بگذارید و بروید با یک نفر حرف بزنید. حتی بهتر هم می‌شود، اگر به حرف‌های کسی گوش بدهید. آدم‌ها شگفت زده تان خواهند کرد. آن‌ها شما را شاد، آگاه و گاهی عصبانی خواهند کرد. اما اگر بتوانید از آن گپ زدن‌های سطحی که اکثر ما آن‌ها را با گفت وگو اشتباه می‌گیریم رد شوید، مردم هرگز حوصله‌تان را سر نخواهند برد.

صفحه‌ی 1