علي شيرازي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
علم و هنر تصمیم‌گیری (گام به گام با مدیران برای کسب نتایج بهتر)
اصول دراکر
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان

علم و هنر تصمیم‌گیری (گام به گام با مدیران برای کسب نتایج بهتر)

  • 50,000 تومان

موفقیت یک مدیر نهایتا بستگی به توانایی‌اش در تصمیم‌گیری دارد. تصمیمات خردمندانه باعث پیشرفته شما و شرکت‌تان می‌شود؛ تصمیمات بد مانع ارتقا حرفه‌ای‌تان شده و به عملکرد تیم‌تان لطمه می‌زند. کتاب تصمیم‌گیری روش ثابت شده پنج مرحله‌ای را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند. مهارت‌های تصمیم‌گیری خود را بهبود بخشید و از دام‌‌های معمول که منجر به نتایج بد می‌شوند پرهیز کنید. مدیران یاد خواهند گرفت که چگونه: - فنون ثابت شده تصمیم‌گیری را به کار گیرند. - مشارکت افراد موثر را جلب کنند. - ریسک را کاهش دهند. - بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنند.

با دشمنان مدارا (چگونه با افرادی که با آن‌ها مخالفیم یا به آنها علاقه یا اعتماد نداریم کار کنیم)

  • 26,000 تومان

این کتاب برای کسانی است که باید بر مهم‌ترین چالش‌هایشان غلبه کنند نه تنها از راه همکاری با موافقان و دوستانشان، بلکه با مخالفان و دشمنانشان. دشمن‌تراشی تعارضات را بزرگ‌نمایی می‌کند، فضا را برای حل مسئله و خلاقیت تنگ می‌نماید، و حواس ما را از دنیای واقعی پرت می‌سازد. همکاری فرصت‌آفرین است، چرا که از طریق کار با دیگران، شاید راه موثرتری رو به جلو پیدا کنیم که تاثیر بلند مدت‌تر و پایدارتری بر وضعیت‌مان داشته باشد.

اصول دراکر

  • 175,000 تومان

مدیران هنوز با این واقعیت روبرو نشده‌اند که قدرت زیادی دارند و قدرت باید حساب پس بدهد و باید مشروع باشد. اولین نشانه افول یک صنعت فقدان جذابیتش برای کارکنان شایسته، توانا و بلندپرواز است. بحران‌های تکراری، عارضه‌ای ناشی از شلختگی و تنبلی است. حفظ افراد نامناسب در شغلی که نمی‌توانند انجام دهند، محبت نیست؛ بی‌رحمی است. یک شرکت سالم، یک دانشگاه سالم، یا یک بیمارستان سالم نمی‌تواند در جامعه بیمار ادامه حیات دهد. مشتری «محصول» نمی‌خرد، بلکه آنچه را که محصول برایش انجام می‌دهد می‌خرد.

صفحه‌ی 1