علي اصغر شجاعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چاکرا درمانی
  • 74,000 تومان
  • با تخفیف: 74,000 تومان
اثر مرکب
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
دانشکده کسب و کار (برای آن‌هایی که کمک به دیگران را دوست دارند)
نگرش همه چیز است (نگرش خود را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند)
روش‌های کنترل ذهن سیلوا (تکنیک‌ها و تمرینات شفابخشی خود و دیگران)

چاکرا درمانی

  • 74,000 تومان

تقریبا تمام انسان‌ها در هر مقطعی از زندگی‌شان از خود می‌پرسند: من چه کسی هستم؟ درونم چه قدرت‌هایی وجود دارند؟ قابلیت‌های پنهان در ژرف‌ترین اعماق درونم کدامند؟ و چطور می توانم نهایت پتانسیلم را برای خوشبختی و خلاقیت درک کنم؟ هدف از این کتاب کمک به شما در شناخت و درک این پتانسیل درونی انسان است.

اثر مرکب

  • 65,000 تومان

هیچ جادویی در کار نیست. اثر مرکب بر این اصل که تصمیمات به سرنوشت شما شکل می‌دهد، استوار است. پس با دقت فراوان این کتاب را بخوانید تا آنچه را برای دست‌یابی به موفقیت لازم دارید، بیاموزید. شما نمی‌توانید رازهای یک زندگی موفق را آماده از قفسه فروشگاه‌ها بردارید، بلکه شما به تمرینات و اصولی نیاز دارید که بتواند چشمگیرترین موفقیت‌ها را در کار، رابطه و زندگی برایتان رقم بزند. این چیزی است که دارن هاردی نویسنده و سردبیر مجله موفقیت به درستی آن را درک کرده و در کتابی مفید با راه‌کارهایی عملی در اختیار شما قرار می‌دهد.

دانشکده کسب و کار (برای آن‌هایی که کمک به دیگران را دوست دارند)

  • 38,000 تومان

رابرت کیوساکی در کتاب ((دانشکده کسب و کار))، اطلاعات دست اول در اختیارتان قرار می‌دهد و شما با مزایا و آزادی‌هایی آشنا می‌شوید که در صورت داشتن کسب و کار خودتان، از آن‌ها برخوردار خواهید شد. بعد از خواندن این کتاب، بهتر می‌توانید تشخیص دهید که کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای برای شما مناسب است یا نه. به محض این‌که از حقایق مربوط به نحوه کارکرد پول و نکات کلیدی خلق ثروت خبردار شوید، به این واقعیت پی می‌برید: کسب و کار بازاریابی شبکه‌ای می‌تواند برای بیشتر افراد، ((کسب و کاری عالی و پردرآمد)) باشد.

نگرش همه چیز است (نگرش خود را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند)

  • 55,000 تومان

این شما و این هم کتابی پر از داستان افرادی از سرتاسر دنیا که با خواندن این کتاب، زندگی‌شان متحول شده است. داستان موفقیت شما، داستان بعدی خواهد بود! به پیش، معطل نشوید! خودتان را باور داشته باشید. جسور باشید و سرسختانه رویاهای خود را دنبال کنید. مهم‌تر از همه این‌که، هرگز فراموش نکنید... نگرش همه چیز است!

روش‌های کنترل ذهن سیلوا (تکنیک‌ها و تمرینات شفابخشی خود و دیگران)

  • 99,000 تومان

با خواندن این کتاب می‌آموزید که چگونه از توانایی‌های ذهنی خود بیشتر استفاده کنید. می‌توانید قوه تجسم خود را تقویت کنید و به آرمیدگی عمیق دست یابید. موفق می‌شوید نیروها و توانایی‌های شگفت‌آور ذهن خود را تجربه کنید. در می‌یابید که سرشار از آرامش، شادی و اعتماد به نفس شده‌اید. مشاهده می‌کنید تجارب موفقیت‌آمیز شما پی در پی تکرار می‌شود.

صفحه‌ی 1