عطيه رفيعي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عادت‌های کوچک (عادت‌های کوچک‌تر نتایج برتر)
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
خجالت نکش زندگی کن
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
چه کسی تغییر را کشت
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
تمام روز شارژ باشیم (100 روش برای بالا بردن قوا و انرژی‌تان)
خودت را از برق بکش (چگونه صرفا با تغییر ذهنیت‌تان در کار و زندگی به شادی و موفقیت برسید)
عذرخواهی 1 دقیقه‌ای
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان
چه کسی پنیر مرا جابجا کرد
  • 7,000 تومان
  • با تخفیف: 7,000 تومان
هدیه
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

چرا فرزندم رفتارش عوض شده و این‌طور رفتار می‌کند (راهنمایی درباره چگونگی رفتار با نوجوانان و درک اینکه در مغز آنها چه می‌گذرد)

  • 220,000 تومان

دکتر والش برای اولین بار در کتاب حاضر تغییرات مغزی در نوجوان را توضیح داده و به والدین می‌آموزد چگونه از آن برای درک و ایجاد رابطه بهتر با نوجوان‌شان استفاده نمایند. او با آوردن مثال‌های واقعی، دلیل بسیاری از مشکلات رفتاری مرموز و آزاردهنده مانند بدخلقی، دمدمی مزاجی، خشم، عدم ارتباط و انزواطلبی را بیان و راه‌حل‌های مناسبی برای رویارویی با مشکلات یاد شده ارائه می‌دهد. همچنین راهکارهایی در مورد محدودیت رفت و آمد، مواجهه با رفتار و گفتار توهین‌آمیز و زورگویی نوجوانان دارد که با کمک این راهکارها به والدین می‌آموزد تا رفتارهای تند، نامعقول و عجیب آنها را کنترل و خود را با آن تطبیق دهند.

عادت‌های کوچک (عادت‌های کوچک‌تر نتایج برتر)

  • 89,000 تومان

کتاب حاضر به شما آموزش می‌دهد که چگونه گام به گامء و بدون تحمل بار مسئولیت یک وظیفه سنگین و با اعتمادبه‌نفس کاملء بر حجم عادت های کوچک خود بیفزایید و از این طریق به عادتی پایدار دست پیدا کنیدء همان عادت‌های مطلوبی که همیشه در سر داشته‌اید و ترس از شکست. مانع از آن شده که بتوانید حتی گامی در آن مسیر بردارید. دانش موجود در این کتاب معروف‌ترین استراتژ‌ی‌های رشد شخصیتی را که طبق انتظار و فاقد انسجام هستند آشکار می‌‌کند و نشان می‌دهد چرا عادت‌های کوچک موثرترین و مطمئن‌ترین روش برای ساخت عادت‌های جدید و سالم هستند. وقتی خواندن کتاب عادت‌های کوچک را تمام و مجددا اولین عادت کوچک خود را شروع کنیدء تعجب می‌کنید که چرا هیچ‌کس قبلا درباره این استراتژی به شما چیزی نگفته است.

خجالت نکش زندگی کن

  • 60,000 تومان

آیا فرصت‌ها و موقعیت‌های بی شماری را از دست داده‌اید؟ صحبت در حضور جمع برای تان دشوار است؟ می ترسید مورد پذیرش و تایید دیگران قرار نگیرید یا درباره‌ تان قضاوت کنند ؟ افکار و اعمال تان را تجزیه و تحلیل می کنید و دائم خودتان را مورد انتقاد قرار می دهید صرفا چون خجالتی هستید؟ در این صورت، شما تنها نیستید. نویسنده‌ی این کتاب شخصا با این مشکلات مواجه بوده و به کمک تجربیاتش برای هر یک از آنها راه حل و رهنمودی یافته است. به کمک این راهکارهای عملی و ساده خواهید آموخت که چگونه بر خجالت‌‌ تان چیره شوید و راحت‌ تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

چه کسی تغییر را کشت

  • 5,000 تومان

دکتر کن بلانچارد از طریق داستانی پلیسی و جذاب می‌آموزد چگونه به سوالات و نگرانی‌های افرادی که از آن‌ها خواسته شده تغییر کنند رسیدگی کنیم و با روشی مناسب بر نگرانی‌ها و مشکلات موجود فائق آییم. این راهنمای گام به گام و عملی، شما را یاری می‌کند تا متوجه شوید آیا تغییراتی به جا و موثر ایجاد کرده‌اید یا خیر؛ همچنین بهترین راهکارها را برای رسیدن به تغییر دلخواه به شما می‌آموزد. این کتاب برای تمام افرادی که در رکود اقتصاد امروز با بحران مواجهند، سودمند است؛ و ابزاری فوق‌العاده مفید برای توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بهبود چشمگیر نتایج به شمار می‌آید.

تمام روز شارژ باشیم (100 روش برای بالا بردن قوا و انرژی‌تان)

  • 37,000 تومان

اگر افراد هنگام رانندگی آواز می‌خواندند، جاده دنیا کم‌تر متلاطم و خروشان بود! چه کسی اهمیت می‌دهد که شما چندان خوب و درست آواز نمی‌خوانید. هیچ‌کس صدای شما را گوش نمی‌کند و آن‌را نمی‌شنود. داشتن یک دفتر یادداشت برای قدردانی و تشکر باعث افزایش خوشحالی و خوش‌بختی شما می‌شود. این اقدام نگرش شما را درباره معجزاتی که هر روزه در زندگی‌تان رخ می‌دهد تغییر خواهد داد. انجام دادن کاری که از آن لذت می‌برید روزتان را شارژ و شما را پرانرژی می‌کند. برای من بیرون رفتن در هوای آزاد همان کاری است که از انجام دادنش لذت می‌برم! شما از انجام دادن چه کاری لذت می‌برید؟ چه چیزی برای شما لذت‌بخش است؟ چه چیزی لبخند به لبانتان می‌آورد؟ هر روز زمان کوتاهی را صرف آرام کردن ذهنتان کنید. کار چندان آسانی نیست؛ زیرا افکار مختلف به ذهنمان هجوم می‌آورند تا حواسمان را پرت کنند.

خودت را از برق بکش (چگونه صرفا با تغییر ذهنیت‌تان در کار و زندگی به شادی و موفقیت برسید)

  • 95,000 تومان

باربارا برک در این کتاب بیست و دو راز به یادماندنی را که اساس زندگی موفق و بدون استرس است را بیان می‌کند. در این کتاب می‌آموزیم چگونه تنها با کمی تأمل و تفکر به راحتی از پس سخت‌ترین و پرچالش‌ترین رابطه‌ها با همکاران، مشتریان، دوستان و خانواده برآییم. آنگاه که نمی‌توان بر رفتار دیگران و اتفاقی که در زندگی به وقوع می‌پیوندد، مسلط بود، چطور ممکن است واکنشی مناسب در برابر آن‌ها یافت. این کتاب داستانی الهام‌بخش برای آن‌هایی است که به دنبال روابط بهتر و زندگی موفق‌تری هستند.

عذرخواهی 1 دقیقه‌ای

  • 19,000 تومان

رئیس موفق بودن به معنی برخورداری از این توانایی است که قادر باشید بگویید متأسفید. این داستان جذاب بر این موضوع تأکید دارد که داشتن درایت و قدرت در این نهفته است که با خود صادق باشید و بپذیرید که مرتکب اشتباه شده‌اید. راهنمای شما، مدیر یک دقیقه‌ای، نه تنها بر روی اهمیت استفاده از این ویژگی حیاتی و مهم مدیریت و رهبری تأکید دارد، بلکه آنچه را که ممکن است دربارة عذرخواهی فراموش کرده باشید، به شما می‌آموزد.

چه کسی پنیر مرا جابجا کرد

  • 7,000 تومان

«چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد» داستانی است دربارة تغییراتی که در یک هزارتو (ماز) رخ می‌دهد. جایی که چهار شخصیت جالب در جستجوی پنیر هستند. پنیر، استعاره‌ای است برای آنچه که ما می‌خواهیم داشته باشیم، اعم از یک شغل، یک رابطه، پول، خانه‌ای بزرگ، آزادی، سلامتی، آگاهی، آرامش روحی یا حتی ورزشی. در این داستان «هزارتو» نشانة جایی است که شما در آن برای رسیدن به اهداف خود وقت می‌گذرانید: این می‌تواند سازمانی باشد که در آن کار می‌کنید، اجتماعی باشد که در آن زندگی می‌کنید یا رابطه‌هایی که با دیگران دارید... این داستان تأثیر شگرفی روی افراد مختلف گذاشته است و تاکنون موجب نجات بسیاری از شغل‌ها، ازدواج‌ها و زندگی‌ها شده است.

هدیه

  • 70,000 تومان

هدیه‌ای به موقع از نویسندة کتاب «چه کسی پنیرم را جابجا کرد» دکتر اسپنسر جانسون. داستان‌های دکتر اسپنسر جانسون که اکثراً حقایق ساده را بیان می‌کنند، زندگی و کار میلیون‌ها نفر از خوانندگانش را در سراسر جهان متحول ساخته است. اکنون دکتر جانسون کتابی نوشته که داستان خردمندانة آن منبع الهام و راهنمایی‌های عملی و مفید برای این دوران پرآشوب و آشفته است. این هدیه بهترین هدیه‌ایست که شما می‌توانید دریافت کنید زیرا شما را موفق می‌سازد و به شما احساس سرزندگی، آرامش و نشاط بیشتری می‌بخشد.

صفحه‌ی 1