عزيز كياوند


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دلی به دست آور (از 25 راه)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
جلسه ریزه‌کاری‌های واج در برگزاری و مدیریت جلسه یا کنفرانس نتیجه‌بخش
ثروت‌آفرینان (قواعد بازی در قرن 21)
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
صفت‌های بایسته 1 رهبر
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
17 اصل کار تیمی
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

دلی به دست آور (از 25 راه)

  • 40,000 تومان

در این کتاب جان ماکسول، 25 راه برای برقراری گسترش و کارآمدسازی ارتباطات ما با دیگران، به خوانندگان می‌آموزد. این 25 راهکار می‌توانند چونان ستون‌هایی پل ارتباطی ما با دیگران را استحکام بخشند. یکی از پایه‌ای‌ترین دلایل تیرگی روابط بین آدمیان، از عدم توازن بین خودخواهی و دگرخواهی افراد سرچشمه می‌گیرد. تلاش ما برای نگهداری از خود و حفظ بقای شخصی، به حس خودخواهی ما مربوط است. و آنچه پایداری هستی بر کره زمین را ممکن ساخته و بقای آدمیان را در این کره خاکی تداوم بخشیده، ریشه در وجود حس دگرخواهی انسان دارد.

جلسه ریزه‌کاری‌های واج در برگزاری و مدیریت جلسه یا کنفرانس نتیجه‌بخش

  • 30,000 تومان

تمرکز کتاب به ارتباط است. بر این که آدم‌ها با مقصود مشترک دور هم جمع می‌شوند و هدف‌های خود را از راه گفت‌و‌گو با یکدیگر تحقق می‌بخشند. دردا که در دنیایی بی‌عیب و نقص زندگی نمی‌کنیم و در جلسه بعدی نمی‌توانیم دیوانه‌ای را به نشست خود راه ندهیم. نخستین و مهم‌ترین گام در اداره جلسه، داشتن مقصود از برگزاری آن است. چرا بیشتر جلسات بی‌نتیجه می‌مانند؟ گناه آن، بی برو برگرد، به گردن مدیر جلسه‌ای است که جهتی را پیدا نمی‌کند. هدف جلسه با موضوع جلسه فرق دارد. برا ایجاد این روح همکاری و روحیه کار تیمی هیچ راه و روشی جای تشکیل جلسه را نمی‌گیرد. محیط جلسه جای تحقیر یا کیف کردن اشخاص نیست. آدم نادان دلایل خود را برای من بر می‌شمارد، آدم نادان با دلایل خودم مرا قانع می‌سازد.

ثروت‌آفرینان (قواعد بازی در قرن 21)

  • 70,000 تومان

لستر تارو، استاد دانشگاه ام آی تی، در این کتاب به جای قضایای روزمره، پرسش‌های عمیق‌تری را مطرح می‌کند: چه چیزهایی ماندنی هستند؟ تاریخ‌دانان آینده از چه چیز یاد خواهند کرد؟ شالوده تمدن چیست؟ تارو می‌گوید: پایه‌های قدیم کامیابی فرو ریخته است. در تمام تاریخ بشر منشا کامیابی دست‌یابی به منابع طبیعی مانند زمین، طلا و نفت بوده است. ناگهان ورق برگشته و دانش به جای آن نشسته است. این عصر عصر صنایع انسان ساخته بر پایه دانایی و توانایی مغزی است. بیل گیتس، ثروتمندترین مرد دنیا، مالک چیزهای ملموس نیست - نه زمین دارد، نه طلا، نه نفت، نه کارخانه، نه فعالیت صنعتی دیگر و نه ارتش و سپاهی. این نخستین بار در تاریخ بشر است که ثروتمندان مرد دنیا فقط دانش دارد و بس. سومین انقلاب صنعتی دارد عناصر سازنده هرم ثروت را به ترتیبی جدید از نو می‌چیند. کسی به درستی نمی‌داند که قاعده بازی چیست. برندگان کسانی خواهند بود که ماهیت هرم ثروت را در اقتصادی متکی به دانش، زودتر دریابند.

صفت‌های بایسته 1 رهبر

  • 45,000 تومان

”اگر رشد می‌خواهید، پیروان را رهبری کنید اما اگر می‌خواهید کسب و کارتان چند برابر شود، رهبران را رهبری کنید.“ «جان ماکسول» یکی از مشهورترین کارشناسان رهبری، در این کتاب 21 صفت برجستة رهبران بزرگ را توصیف کرده و راه دستیابی به آنها را شرح داده است.

17 اصل کار تیمی

  • 70,000 تومان

در اتصاد پرشتاب و مبتنی بر دانش امروز، کارکنان ارزشمندترین سرمایه‌های سازمان هستند، ولی همین سرمایه‌های ارزشمند چنانچه درست مدیریت نشوند می‌توانند به بزرگترین تهدید برای سازمان تبدیل شوند. «جان ماکسول» در این کتاب بر این امر تأکید دارد که در یک سازمان اهمیت تشکیل تیم از تولید محصول کمتر نیست. وی داشتن هدف مشترک و ایجاد تعهد به هدف و ارزش‌های گروهی را گام اول در تشکیل یک تیم می‌داند. در کتاب، انضباط گروهی، ارتباطات مؤثر، ایجاد انگیزش و شوق کامیابی، اعتماد به نفس و بالاخره آموزش مستمر به عنوان عامل مهم پایداری و موفقیت یک تیم ذکر شده‌اند.

صفحه‌ی 1