سينا ميرعربشاهي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان
  • 200,000 تومان
  • با تخفیف: 200,000 تومان
جزیره کامینو
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
عزم (قدرت اشتیاق و ثبات قدم)
  • 59,000 تومان
  • با تخفیف: 59,000 تومان

آموزش تفکر به کودکان و نوجوانان

  • 200,000 تومان

کودکان و نوجوانان امروزی نمی‌دانند چگونه از نقشه استفاده کنند چون به استفادده از اپلیکیشن‌های مسیریابی عادت کرده‌اند. آن‌ها برای یافتن پاسخ سوالات تلاش زیادی نمی‌کنند چرا که گوگل همه جواب‌ها را با سرعتی بالا برایشان پیدا می‌کند. اگر دانش‌آموزی تکلیف مدرسه‌اش را در خانه جا بگذارد، کافی است تماسی کوتاه با والدینش بگیرد تا آن را ظرف مدت کوتاهی دریافت کند. توسعه سریع تکنولوژی باعث شده تا نسل حاضر نه تنها مدام انتظار راه‌حل‌های آنی را داشته باشد بلکه بیش از هر نسل دیگری به بزرگسالان وابسته شود. به علاوه بچه‌های امروزی از فرصت خطا کردن و مهم‌تر از آن، درس گرفتن از خطاها محروم هستند. والدین نیز در بسیاری از موقع گویی ناخواسته به آن‌ها آموزش «فکر نکردن» می‌دهند و بر وابستگی فرزندان‌شان می‌افزایند. در این کتاب، دکتر دارلین سوییت‌لند و همسرش دکتر ران استولبرگ به توضیح چالش‌های اجتماعی، احساسی و عصبی مختص به نسل امروز و شیوه‌های پیشگیری یا درمان آن‌ها می‌پردازند. نویسندگان، پنج تله‌ی رفتاری را شناسایی می‌کنند و معتقدند گرفتاری در این دام‌ها موجب اقداماتی از سوی والدین می‌شود که به عدم استقلال فرزندان دامن می‌زند.

جزیره کامینو

  • 39,000 تومان

«ببین ایلین من اصلا برای این کار آماده نیستم. آدم اشتباهی را پیدا کردی. خب؟ من دروغگوی افتضاحی هستم و در فریب دادن دیگران هم هیچ استعدادی ندارم. نمی‌توانم با لولیدن راه خودم را به زندگی بروس کیبل و نوئل بونت و باند ادبی کوچک‌شان باز کنم و با هر چیزی که ممکن است ارزشمند باشد، بیرون بیایم.» «قبلا هم این را گفتی. تو یک نویسنده‌ای که برای چند ماه در کلبه خانوادگی در ساحل زندگی می‌کنی. سخت مشغول یک رمان هستی. این داستان بی‌نقصی است. مرسر، چون حقیقت دارد. شخصیت کاملی هم داری چون اصل هستی. اگر ما یک کلاهبردار می‌خواستیم، الان با هم در حال صحبت نبودیم. آیا ترسیده‌ای؟» «نه. نمی‌دانم. باید باشم؟»

عزم (قدرت اشتیاق و ثبات قدم)

  • 59,000 تومان

در این کتاب پرفروش، خانم آنجلا داک‌ورث به عنوان پیشگامی در عرصه روانشناسی موفقیت به همگان از والدین و دانش‌آموزان گرفته تا افراد تحصیل کرده، ورزشکاران و حتی تجار نشان می‌دهد که راز دستاوردهای قابل توجه در زندگی نه‌تنها ربطی به استعداد ندارد، بلکه در ترکیب مخصوصی از اشتیاق و ثبات قدم به نام «عزم» یافت می‌شود. سوال‌هایی که در این کتاب پاسخ داده خواهد شد: - چرا عزم دو برابر بیشتر از استعداد اهمیت دارد؟ - چگونه صرف نظر از ضریب هوشی می‌توان عزم را آموخت؟ - اشتیاق مادام‌العمر به هدف چگونه ایجاد می‌شود؟ - چه میزان از عزم بهینه باعث رنجش و چه مقدار از آن موجب نشاط است؟ - کدام یک برای فرزندتان مناسب است: آغوشی گرم یا معیارهایی سطح بالا؟ - معجزه عزم یا افسانه استعداد؟ «عزم» کتابی است درباره آنچه به هنگام شکست از ذهن شما عبور می‌کند و این که چگونه این عنصر مستقل از استعداد یا شانس، عامل اصلی تفاوت در نتیجه خواهد بود.

صفحه‌ی 1