سينا بحيرايي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
داستان پیدایش (تاریخ عظیم همه چیز)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
قطار فلسفه (در جست و جوی درس‌های زندگی از خردمندان درگذشته)
رواقی‌گری (فلسفه زیستن خردمندانه)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
راهنمای فلسفی مواجهه با میان‌سالی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
موفق سازها (پدیده‌ها چگونه محبوب می‌شوند)
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
اسم تو
  • 98,000 تومان
  • با تخفیف: 98,000 تومان
صورتت را بشور دختر
  • 57,000 تومان
  • با تخفیف: 57,000 تومان

داستان پیدایش (تاریخ عظیم همه چیز)

  • 110,000 تومان

من این کتاب را با این باور خوش‌بینانه نوشتم که ما انسان‌های نوین محکوم به این نیستیم که در یک وضعیت فروپاشی و بی‌معنایی مزمن به سر ببریم. در بستر توفان آفرینش‌گر مدرنیتهء یک داستان پیدایش جهانی و تازه در حال آشکارشدن است که همچون داستان پیدایش سنتی پر از معنا و حیرت و راز استء اما براساس تحقیقات علمی نوین و با پیروی از قواعد بسیار نوشته شده است. این داستان هنوز فاصله زیادی تا کامل شدن داردء‌ شاید حتی به خاطر آن مجبور باشیم که تفکرات داستان‌های پیدایش قدیمی‌تر در مورد نحوه گذران یک زندگی خوب و قابل تحمل را هم در آن ادغام کنیم. ولی این داستان ارزش مطالعه داردء چرا که بر میراث جهانی متشکل از اطلاعات و دانش کاملا بررسی شده تکیه می‌کند و اولین داستان پیدایشی است که تمام جوامع و فرهنگ‌های انسانی سراسر جهان را در خود جای می‌دهد. این یک پروژه جمعی جهانی است.

قطار فلسفه (در جست و جوی درس‌های زندگی از خردمندان درگذشته)

  • 130,000 تومان

غم نان و ترس از آینده‌ی نامعلوم و بسیاری از چیزهای دیگر، باعث شده به قدری به هستی مشغول شویم که از آن حیرت نکنیم. دیگر نه جهان ما را شگفت‌زده می‌کند و نه چندان در باب آن تامل می‌کنیم. اریک واینر (Eric Weiner)‌ در کتاب قطار فلسفه (The Socrates Express) از شما دعوت می‌کند تا گه‌گاه سری بیرون بیاورید و به جهان از منظری متفاوت‌ بیندیشید. ما به همان دلیل که سفر می‌کنیم، به فلسفه و حکمت روی می‌آوریم: برای مشاهده‌ی جهان از دریچه‌ای متفاوت، کشف زیبایی‌های پنهان و یافتن راهی بدیع‌تر برای بودن. ما می‌خواهیم یاد بگیریم که شگفتی هستی را در آغوش بگیریم، با پشیمانی‌هامان روبه‌رو شویم و امیدوار باقی بمانیم. اریک واینر‌ در کتاب شگفت‌انگیز و کاربردی قطار فلسفه، اشتیاق فراوانی به درآمیختن سفر و حکمت دارد و البته این تشبیه اصلاً بی‌راه نیست. فلسفه گذری‌ست از جنس سفر کردن، مشاهده کردن و مشغول شدن به رازهای هستی. همچنین، فلسفه‌ورزی نوعی جسارت در خود دارد؛ چرا که باید سرزمین آشنا و امنت را رها کنی و پا به زمین‌های ناشناخته بگذاری. واینر در مسیر جست‌وجوی معنا همراه ما شده، در این قطار کنار ما می‌نشیند و کمک می‌کند تا در این سفر از آموزه‌های حکیم‌ترین و خردمندترین انسان‌های هر عصر، از سیمون وی تا روسو بهره‌ ببریم. نویسنده با قطار، ‌(متفکرانه‌ترین روش حمل‌ونقل!) هزاران هزار مایل را همراه ما طی می‌کند و در انتهای این سفر، اگر انتهایی داشته باشد، می‌آموزیم که چگونه عاقلانه‌تر رفتار کنیم،‌ زندگی معنادارتری داشته باشیم، همانند اپیکور لذت ببریم و مثل سقراط کنجکاوی کنیم. این اثر جست‌وجویی اساسی برای یافتن پاسخ حیاتی‌ترین پرسش‌های بشری‌ست. آن پرسش‌های پیچیده‌ای که علی‌رغم ابهام زیادشان، برای بسیاری از انسان‌ها عمیق و مهم هستند. نمی‌شود انسان بود و در هجوم این همه تردید، شگفتی و سوال به فکر فرو نرفت. واینر در قطار فلسفه ما را تشویق می‌کند که به جای پاسخ، بر پرسش‌ها تمرکز کنیم. این کتاب همان وعده‌ای را دنبال می‌کند که فلسفۀ رواقی‌گری به دنبالش است؛ به شما یاد می‌دهد که چگونه یک زندگی بسیار شاد و آرام داشته باشید و همچنین به شما یاد می‌دهد که حتی هنگام مواجهه با بدبیاری‌ها، این ویژگی‌ها را حفظ کنید. این کتاب به شما یاد می‌دهد که برای هر اتفاقی آماده و تزلزل‌ناپذیر، ریشه‌دار، از نظر احساسی قوی و حتی در میانۀ بحران‌ها به طور خارق‌العاده‌ای آرام و اندیشمند باشید.

رواقی‌گری (فلسفه زیستن خردمندانه)

  • 160,000 تومان

رواقی‌گری مکتب فلسفی کهنی است که پیش از میلاد مسیح در یونان ظهور کرد، در قرن دوم میلادی در رم شکوفا شد و تا به امروز همواره مورد توجه بوده است. بزرگان این مکتب از اپیکتتوس تا مارکوس آئورلیوس و سنکا به دنبال مفهوم خوش‌روانی در زندگی بوده اند و رضایت از زندگی را به عنوان اصل مهم فلسفه باستانی بی‌زمان است و ارزشی غیرقابل انکار در جست‌وجو برای یافتن یک زندگی شاد و پرمعنا دارد.

راهنمای فلسفی مواجهه با میان‌سالی

  • 55,000 تومان

این اثر با فلسفه کاربردی سر و کار دارد؛ نوعی تفکر فلسفی است که بر روی چالش‌های میان‌سالی تمرکز می‌کند. هم‌چنین آن را می‌توان نوعی راهنمای خودیاری در نظر گرفت. فیلسوف‌ها همواره به دشواری‌های دوره میان‌سالی بی‌توجهی کرده‌اند، ولی این دشواری‌ها از نظر فلسفی جذاب هستند و با همان ابزارهایی که فیلسوف‌ها استفاده می‌کنند می‌توان آن‌ها را مورد بررسی قرار داد. این کتاب تا حدی با یک کتاب انگیزشی خودیاری استاندارد متفاوت است، چرا که بیش‌تر با پرسش‌های اساسی سر و کار دارد که اغلب درباره نوع احساس شما نسبت به زندگی هستند، به نوعی کم‌تر به دنبال تغییرات بیرونی است. در واقعیت برای بسیاری از ما، میان‌سالی برای شروع یک چیز تازه خیلی مقطع سنی دیری نیست ولی اغلب چنین حسی داریم. کتاب‌های دیگری هستند که درباره تغییر شغل در 50 سالگی یا مجرد ماندن در 45 سالگی توصیه‌هایی عملی می‌دهند. من به دنبال چنین توصیه‌‌هایی نیستم ولی سعی می‌کنم با تکیه بر نظریه‌های فلسفی، توصیه‌ها و استراتژی‌هایی برای وفق یافتن با میان‌سالی ارائه بدهم.

موفق سازها (پدیده‌ها چگونه محبوب می‌شوند)

  • 120,000 تومان

این کتاب درباره موفق‌هاست. معدود کارها و ایده‌هایی که در بین فرهنگ عامه و رسانه‌ها به محبوبیت فوق‌العاده و موفقیت تجاری قابل توجهی دست‌یافته‌اند. این کتاب بر این نظریه استوار شده است که اگرچه به نظر می‌رسد آهنگ‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های پرهزینه، شوخی‌های اینترنتی و برنامه‌های درجه یک به یک‌باره به موفقیت می‌رسند، ولی حتی این آشفته بازار فرهنگی هم تحت سلطه قوانین مشخصی قرار دارد؛ روانشناسی این‌که چرا بعضی مردم از بعضی چیزها خوششان می‌آید، شبکه‌های اجتماعی‌ای که این ایده‌ها از طریق آن‌ها گسترش می‌یابند و جنبه‌های اقتصادی بازارهای فرهنگی. این کتاب اساسا دو پرسش مهم را مطرح می‌کند: 1. راز آفرینش محصولاتی که مردم دوست دارند، در موسیقی، سینما، تلویزیون، کتاب، بازی، برنامه‌های گوشی و دیگر بخش‌های قلمرو گسترده فرهنگ چیست؟ 2. چرا در این بازار بعضی محصولات شکست می خورند، در حالی‌که ایده‌های مشابه آن‌ها جواب می‌دهند و به محبوبیتی فوق‌العاده می‌رسند؟

اسم تو

  • 98,000 تومان

یک انیمه رمانتیک فانتزی به نویسندگی و کارگردانی ماکوتو شینکای است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم برگرفته از رمانی به همین نام، اثر شینکای در ژوئن 2016 است. نخستین نمایش اسم تو در تاریخ سوم ژوئیه 2016 و در طی همایش انیمه اکسپو در لس آنجلس، کالیفرنیا بود و سپس در 26 اوت 2016 در کشور ژاپن اکران شد. این فیلم بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، که آن را به دلیل سبک پویانمایی و تاثیرات احساسی ستودند، و همچنین یک موفقیت تجاری محسوب می‌شد و تا ژانویه 2017 با فروشی معادل 331 میلیون دلار عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در کشور ژاپن،‌ و پرفروش‌ترین فیلم انیمه تاریخ را به خود اختصاص داده است.

صورتت را بشور دختر

  • 57,000 تومان

ریچل هولیس نویسنده کتاب‌های پرفروش، شخصیت تلویزیونی، سخنران انگیزشی و بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت چیک میدیا است، یک شرکت رسانه‌ای پیشرو که به تولید محتوای دیجیتال ویژه زنان می‌پردازد. ریچل که پیش‌تر در فهرست «سی کارآفرین برتر زیر 30 سال» نشریه اینک قرار گرفته است، از انرژی گسترده خود برای قدرت دادن به زنان استفاده می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که بدون هیچ ترسی کنترل زندگی‌شان را به ‌دست بگیرند و به دنبال علائق‌شان باشند. رویکرد صریح، انگیزشی، الهام‌بخش و همیشه ملموس ریچل که تازه و مختص خودش است باعث شده او بتواند ارتباطی عمیق با میلیون‌ها زن از سراسر جهان برقرار کند. ریچل با شرکت‌های تجاری معتبری همکاری می‌کند تا بتواند محتوایی ابتکاری و تاثیرگذار برای زنان خلق کند. چیک میدیا به واسطه همین تلاش‌ها برنده جوائز مختلفی شده است. ریچل هم‌چنین نویسنده مجموعه کتاب‌های پرفروش دختران است: دختر مهمانی‌ها، دختر دوست‌داشتنی و دختر باهوش. او هم‌چنین یک کتاب آشپزی نوشته است.

صفحه‌ی 1