سياوش جمال فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
غلبه بر اضطراب و سایر بیماری‌های روانی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
خودشیفتگی (2 کتاب در 1 جلد)
  • 140,000 تومان
  • با تخفیف: 140,000 تومان
کارل گوستاو یونگ (ایده‌های یونگ شامل روان‌شناسی تحلیلی رویاها ناهشیارجمعی و موارد دیگر)
غلبه بر مشکلات روابط زناشویی (راهنمای خودیاری با استفاده از فنون رفتاری‌شناختی)
درمان طبیعی تیک‌ها و تورت
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
غلبه بر بی‌خوابی و مشکلات خواب
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
غلبه بر افکار بدبینانه و سوءظن
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
غلبه بر ترس و نگرانی در کودکان
  • 10,000 تومان
  • با تخفیف: 10,000 تومان
غلبه بر افسردگی
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
وسواس و درمان آن
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
غلبه بر نوسانات خلقی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

غلبه بر اضطراب و سایر بیماری‌های روانی

  • 120,000 تومان

همه‌مان در مورد سرنوشت خودمان آگاهی‌هایی داریم. شما با انتخاب کردن این کتاب اولین قدم‌های خود را در جهت از بین بردن اضطراب خود برداشته‌اید. شما با تشخیص و درک اینکه از اضطراب رنج می‌برید، به طرف یک زندگی عاری از ناراحتی و تنش و مملو از صلح و آرامش قدم برداشته‌اید. ما در مسیر حرکت شما با شما خواهیم بود و راهنمایی‌های لازم را انجام خواهیم داد تا اینکه بتوانید از نظر هیجانی و عاطفی به‌قدری قوی باشید که به سلامتی روانی خوبی دسترسی داشته باشید.

خودشیفتگی (2 کتاب در 1 جلد)

  • 140,000 تومان

اگر شما تصمیم گرفته‌اید که این کتاب را تهیه کرده و بخوانید احتمالا می‌دانید که خودشیفتگی چیست. با این حال بسیاری از مردم اطلاعاتی در مورد ریشه اصلی و معنی لغوی خودشیفتگی ندارند. خودشیفتگی عبارت است از دستیابی به رضایت از طریق تحسین خودخواهانه یا تحسین غرورآمیز و پوچ خودانگاره ایده‌آل فرد. این جریان شامل تکبر، کمال‌گرایی و خودچاپلوسی است. اصطلاح خودشیفتگی در واقع برگرفته از یک کلمه یونانی به نام نارسیس که در آن جوانی به نام نارسیس وقتی تصویر خود را در آب می‌بیند عاشق خود می‌شود. زیگموند فروید بارها از اصطلاح نارسیس در کارها و نوشته‌های خود استفاده می‌کند. بالاخره در طبقه‌بندی جامعه روان‌پزشکی آمریکا خودشیفتگی به عنوان یک نوع اختلال شخصیتی تعریف می‌شود و در حال حاضر به صورت طبی تشخیص داده می‌شود.

کارل گوستاو یونگ (ایده‌های یونگ شامل روان‌شناسی تحلیلی رویاها ناهشیارجمعی و موارد دیگر)

  • 140,000 تومان

در این کتاب زندگی و کار یونگ، دوران اولیه زندگی یونگ، دنیای درونی او، کشف روان، رویاها و نمادها و ... بررسی شده است.

غلبه بر مشکلات روابط زناشویی (راهنمای خودیاری با استفاده از فنون رفتاری‌شناختی)

  • 100,000 تومان

در اینجا باید خاطرنشان سازیم که درمان رفتاری‌شناختی اساسا برای درمان افسردگی ارائه گردید و بعد با توجه به موثر و کارساز بودن آن، در حل گستره عظیمی از مشکلات روان‌شناختی از قبیل غلبه بر قماربازی، اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به مصرف مواد سکرآور، در همه زمینه‌ها مورد استفاده قرار گرفت.

درمان طبیعی تیک‌ها و تورت

  • 58,000 تومان

افراد بسیاری را می‌شناسیم که تیک ماهیچه‌ای مزمن یا انقباض ناگهانی دارند که به نظر آزاردهنده و ناراحت‌کننده می‌رسد. به عبارت دیگر، تیک بعضی از افراد به قدری جدی است که می‌تواند زندگی روزانه آنان را غیر قابل تحمل سازد.

غلبه بر بی‌خوابی و مشکلات خواب

  • 40,000 تومان

وقتی این کتاب را در دست می‌گیرید، به طور ناباورانه با خود می‌گویید که چرا یک رویکرد روان‌شناختی از قبیل شناختی ـ رفتاری می‌تواند در غلبه بر مشکلات خواب به شما کمک کند. خلاصه‌ای از تاریخچه این نوع درمان شاید بتواند برای سوال شما پاسخ قانع کننده و مفیدی باشد. در دهه‌های 1950 و 1960 شیوه جدید درمانی که بسیار گسترده و جامع‌تر از شیوه‌های قبلی بود، تحت عنوان «رفتاردرمانی» ارایه گردید. این روش درمانی دو ویژگی عمده داشت. نخست آن که پیروان آن قصد داشتند نشانه‌های بیماری (از قبیل اضطراب) را از طریق رو به رو شدن با خود آن و به جای تکیه بر روان‌کاوی و بدون توجه به چگونگی یا تاریخچه آن، از بین ببرند (نظریه روانکاوی به وسیله زیگموند فروید و طرفدارانش ارایه گردید). دوم آن که پیروان آن روش‌هایی را به کار می‌برند که با آنچه روانشناسان آزمایشگاهی از طریق سازوکار یادگیری دریافته بودند، ارتباط ضعیفی داشت. این یافته‌ها مواردی بودند که می‌شد آن‌ها را مورد آزمایش قرار داد.

غلبه بر افکار بدبینانه و سوءظن

  • 70,000 تومان

این کتاب اولین کتاب راهنمای خودیاری است که در جهت مبارزه و مدارا با افکار بدبینانه و سوء‌‌ظن‌ها نوشته شده است و ما فکر می‌کنیم که به موقع این کار انجام شده است. به نظر می‌رسد که ترس، سوء‌‌‌‌ظن و نگرانی در مورد دیگران، جایگاه خاص و جدیدی را بدون توجه به اینکه منبع آن‌ها تروریست‌ها، نوجوانان دائم‌الخمر، سوء‌استفاده‌کننده‌ها از کودکان و جنایتکاران باشند، به دست آمده است. تحقیقات اخیر دانشمندان نشان داده است که افکار بدبینانه و مبتنی بر سوء‌‌‌‌‌ظن برخلاف آنچه تصور می‌شد، بسیار شایع هستند. بنابراین، اگر شما دارای افکار بدبینانه و سوء‌‌ظن نسبت به دیگران باشید، بدانید که تنها نیستید.

غلبه بر ترس و نگرانی در کودکان

  • 10,000 تومان

داشتن یک کودک مضطرب در خانواده باعث ناراحتی و نگرانی بسیاری است. این امر نه تنها به اندازه کافی آزاردهنده می‌باشد، بلکه باعث سردرگمی می‌شود. اینکه چه کارهایی در این زمینه می‌توانید انجام بدهید نیز ناراحت‌کننده می‌باشد، برای اینکه علاوه بر تلاش و کوشش ذاتی خود برای درمان، دیگران نیز برای کمک به شما راهنمایی‌هایی انجام می‌دهند. سر تا سر این کتاب در مورد اصولی با شما صحبت می‌کند که بتوانید الگوهای حلقه معیوب را دریابید. این نوع حلقه‌های معیوب چیزهایی هستند که شما و فرزندتان در آن اسیر می‌شوید و شما را با راهبردها و استراتژی‌هایی آشنا خواهد کرد که بتوانید حلقه‌های معیوب را در هم بشکنید و یا از وقوع آن‌ها جلوگیری نمایید. هدف اصلی این کتاب این است تا شما و فرزندتان به زندگی عادی خود برگردید و نسبت به آن کنترل داشته باشید.

غلبه بر افسردگی

  • 65,000 تومان

افسردگی حالت بسیار ناراحت‌کننده، غم‌انگیز و تاسف‌باری است که بسیاری از مردم در دوره‌ای از زندگی خود به آن مبتلا می‌شوند. در چنین وضعیتی فرد چنان احساس بدبختی و بیچارگی می‌کند که فکر می‌کند دنیا به آخر رسیده و او هیچ‌گونه راه فراری ندارد. البته این گفته بدین معنی نیست که افراد مبتلا به افسردگی، انسان‌هایی ضعیف و ناتوان هستند، بلکه نکته مهم اینجاست که هر کسی ممکن است در زندگی خود دچار چنین رنجی شود. این کتاب از مجموعه کتاب‌های راهنمای خوددرمانی است که خوددرمانی است که با ارائه انبوهی از پیشنهادها، مثال‌ها و تمرین عملی، این آمادگی را در شما ایجاد می‌کند که با عملی ساختن آن‌ها بتوانید قدم به قدم بر افسردگی خود فایق آیید. علاوه بر این،کتاب حاضر برای روان‌شناسان، روان‌درمانگران یا کسانی که در مراکز پزشکی کار می‌کنند نیز می‌تواند بسیار مفید باشد.

وسواس و درمان آن

  • 100,000 تومان

آیا شما توسط افکار و ایده‌های تکراری که نمی‌توانید از دست آن‌ها خلاص شوید، مورد اذیت و آزار قرار می‌گیرید یا احساس می‌کنید که باید دست‌های خود را چندین بار بشوئید، یا اشیاء و چیز‌های مختلف را جمع‌آوری می‌کنید و یا مجبور ید که قبل از ترک‌ خانه، همه چیز‌ها را کنترل کنید؟ این‌ها علایم و نشانه‌های معمولی اختلال و وسواس فکری عملی هستند. یعنی چیزهایی که باعث ازیت صد‌ها‌هزار انسان شده‌اند. درمان شناختی رفتاری از طریق معلجات کلینکی توانسته است که این علایم و چیزهای دیگر را در اغلب موارد کاهش دهد. با آموزش گام به گام در این کتاب، می‌توانید از دست رفتار‌های مخرب وسواسی خود خلاص شوید و مجددا زندگی را تحت کنترل خود داشته باشید. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه افکار و تصورات و اجبار‌های مزاحم خود را کاهش دهید، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با شرایط ترس و مشکلات روبرو شوید، وسواس شما را کاهش می‌دهد و به تدریج به شما کمک می‌کند تا بر آن غلبه پیدا کنید، دارای پیشنهادات و توصیه‌هایی جهت کمک والدین، بستگان و دوستان است.

غلبه بر نوسانات خلقی

  • 75,000 تومان

رفتار درمانيِ شناختی، روشی است که در آن با تغییر دادن الگوهای تفکر منفی، به درمان بیماری‌های عاطفی اقدام می‌شود. این روش امروزه در سراسر دنیا برای غلبه بر بسیاری از بیماری‌های روانی از جمله اضطراب، افسردگی، حمله‌های وحشت‌زدگی (آسیمگی)، اعتیاد به قمار، ناراحتی‌های تغذیه‌ای (اختلالات خوردن)، و نیز در از بین بردن استرس، افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس با موفقیت به کار می‌رود. این کتاب، با تکیه بر روش رفتار درمانيِ شناختی نگارش یافته و در آن، نویسنده کوشیده است با مطرح کردن جنبه‌های مختلف نوسانات خلقی، برنامه‌ای برای درمان افراد به وسیلة خویش (خوددرمانی) ارائه دهد.

صفحه‌ی 1