سامگيس زندي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پنیر هلندی
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
فرشته‌ساز
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
ارباب‌های چای
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
فراسوی خواب
  • 33,000 تومان
  • با تخفیف: 33,000 تومان

پنیر هلندی

  • 99,000 تومان

او به قصاب و غیره هم تلفن می‌کرد. خیلی طول کشید تا نحوه استفاده از تلفن را یاد بگیرد، چون هرگز از آن استفاده نکرده بود و نمی‌فهمید تنها کاری که باید انجام دهد این است که چند شماره را بچرخاند تا با نانوا صحبت کند. اما او کسی نبود که به راحتی تسلیم شود و مثل یک افسر گوشی به دست آنجا می‌ایستاد. با این تفاوت که مدام دستش را تکان می‌داد و اشاره می‌کرد، انگار نانوا می‌توانست او را ببیند...

فرشته‌ساز

  • 110,000 تومان

دکتر ویکتور هوپپه، پس از بیست سال به زادگاهش وولفهایم برمی‌گردد. روستایی‌ها به بازگشت ناگهانی او مشکوک می‌شوند؛ به‌خصوص وقتی پی می‌برند او سه نوزاد با خود آورده است که فقط چند هفته از عمرشان می‌گذرد. بچه‌ها به ‌ندرت در انتظار دیده می‌شوند و همین کنجکاوی‌ها را بیشتر تحریک می‌کند و زمانی که معلوم می‌شود سه بچه به بیماری وخیمی مبتلا هستند، شایعه‌ها به اوج خود می‌رسند. بعد معلوم می‌شود نه تنها بچه‌ها که خود دکتر نیز گرفتار مشکلاتی است ... منتقد روزنامه‌ی ایندیپندنت معتقد است «این رمان، داستانی بزرگ درباره‌ی پسرهای آسمانی و آرزوهای بلند است.» و روزنامه‌ی هلند آزاد نیز می‌نویسد «یک رمان جادویی که بار دیگر نشان می‌دهد برایس، چه داستان‌نویس خارق‌العاده‌ای است.»

ارباب‌های چای

  • 65,000 تومان

ارباب‌های چای یک داستان واقعی‌ست که بر اساس خاطرات خانواده هلندی ثروتمند و متنفذ کرکهوفن نوشته شده است؛ یکی از اقوام متعددی که در سال‌های مستعمره‌نشینی هلند در هند شرقی، کشت و تجارت چای و قهوه این کشور حاصل‌خیز را در انحصار خود گرفته بودند. دست‌مایه نویسنده، نامه‌ها و خاطرات رودولف، یکی از فرزندان خانواده کرکهوفن است. رودولف کرکهوفن سال 1878 با جنی رزگارد بیشاپ، دختر یکی از مقامات هلندی در باتاویا ازدواج کرد و برای آغاز زندگی مشترک راهی محل دورافتاده‌ای در جاوه شدند که رودولف شرکت کشت و تجارت چای و قهوه و گنه گنه خود را در آن‌جا راه‌اندازی کرده بود. زندگی جنی و رودولف قالبی به خود خواهد گرفت، در زمینه‌ای از طبیعت چشمگیر و پر از راز و رمز کوهستان گونونگ تیلو، تحولات سیاست استعماری هلند در هند شرقی (اندونزی کنونی)، سرسختی و شور و اشتیاق کاری رودولف، نارضایتی و تلخکامی‌های جنی.

فراسوی خواب

  • 33,000 تومان

رمان فراسوی خواب (1966) یکی از شاهکارهای ادبیات هلند است در نیمه دوم قرن بیستم. ویلم فردریک هرمانس، نویسنده این رمان، را می‌توان نماد نویسندگان اگزیستانسیالیست هلند دانست که در این رمان روایتی از امید را در عین تردید به گذشته و آینده نشان می‌دهد. هرمانس در رمان فراسوی خواب از یک دانشمند می‌نویسد که در کوه‌ها آواره یافتن یک شهاب‌سنگ است. او در این مسیر معرفتی و در این سفر نمادین آرام آرام عمق تنهایی و عدم تعین جهانی را درک می‌کند که انگار چیزی برای اتکا ندارد جز انسان، ماجرای جذاب رمان با این تردیدها و تغییرها به یک نقطه تکان‌دهنده می‌رسد که مخاطبش را به شگفتی وا می‌دارد... هرمانس مانند هم‌فکر فرانسوی‌اش آلبر کامو به سیزیفی می‌اندیشید که غرق امید و صدالبته نامیدی به حرکتش ادامه می‌دهد و این سوال را پیش می‌آورد که آیا این‌بار موفق خواهد شد. این رمان درخشان ادبیات هلند را سامگیس زندی از زبان هلندی به فارسی برگردانده تا مخاطب فارسی کمترین فاصله را با جهان رازآلود، فلسفی و تکان‌دهنده ویلم فردریک هرمانس داشته باشد.

صفحه‌ی 1