زهرا باختري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سندروم آهن‌ربای انسانی (چرا عاشق کسانی می‌شویم که آزارمان می‌دهند)
دیگر ماجراهای اتفاقی مرد 100 ساله
  • 64,000 تومان
  • با تخفیف: 64,000 تومان
پرونده خدمتکار مفقود (کاوش‌گری‌های ویش پوری)
اضطراب منزلت
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
مرد گردویی
  • 22,500 تومان
  • با تخفیف: 22,500 تومان
بهترین قصه‌گو برنده است (چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید)
وردست زنبوردار (یا در باب جدانشینی ملکه) ادبیات پلیسی 11
سیر عشق (گالینگور)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
سیر عشق
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
بیلیارد‌باز
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

سندروم آهن‌ربای انسانی (چرا عاشق کسانی می‌شویم که آزارمان می‌دهند)

  • 41,000 تومان

هنگامی که افرادی با پیشینه احساسی سالم یکدیگر را ملاقات می‌کنند، رابطه‌ای عاشقانه، دوسویه و بادوام در پی آن می‌آید. اما چه می‌شود که افراد اغلب خود را در روابطی می‌بینند که «نیروی عشق» آن‌ها را، همانند قطب‌های مخالف آهن‌ربا،‌ به سوی یکدیگر جذب می‌کند؟ رابطه‌ای که ابتدا همانند قصه‌های پریان است، اما با گذشت زمان به سوهانی تبدیل می‌شود که با عشق/ درد و امید/ یاس روحمان را می‌خراشد. چرا جذب اشخاصی می‌شویم که موجب رنجش ما می‌شوند؟ کتاب حاضر به خواننده کمک می‌کند تا درک کند افراد از خود گذشته، صبور و بخشنده (هم‌وابسته‌ها) جذب افرادی می‌شوند که خودمحور، خودپسند و کنترلگرند (سلطه‌جویان عاطفی)؟راس روزنبرگ با بهره‌گیری از تجارب شخصی خود در حوزه روان‌درمانی به بهترین شیوه فرایند جذب را برای خواننده توضیح می‌دهد و به بررسی انواع اختلالات در روابط بین‌فردی می‌پردازد.‌‌

دیگر ماجراهای اتفاقی مرد 100 ساله

  • 64,000 تومان

بعد از این‌که مرد صد ساله‌ از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد بر او چه گذشت؟ همه چیز از اهرم مزاحم بلون شروع می‌شود. آلن در روز تولد صد و یک سالگی‌اش با همان خونسردی همیشگی همراه دوستش یولیوس در بالون نشسته است؛ تا این‌که اهرم می‌شکند، مشعل گاز خاموش می‌شود و صد و یک ساله و دوستش با سبد بالون روی اقیانوس هند فرود می‌آیند.... سده‌ی دوم زندگی آلن با دیدار کیم ـ جونگـ ـ اون و دونالد ترامپ آغاز می‌شود. خونسردی آلن در حمل چند کیلوگرم اورانیوم غنی شده به همراه تقدیر و مناسبات دیپلماتیک، دیگر ماجراهای اتفاقی مرد صدساله را رقم می‌زند.

پرونده خدمتکار مفقود (کاوش‌گری‌های ویش پوری)

  • 50,000 تومان

پرونده‌ی خدمتکار مفقود ماجرای کاوشگری‌های ویش پوری، کارآگاه پنجابی است در جامعه‌ی معاصر هند. ویش پوری در دهلی مؤسس و مدیر شرکت خصوصی‌ترین کارآگاهان است وزبده‌ترین کارآگاه هند، دست‌کم از دید خودش. مهارت‌های کارآگاهی‌اش از مد افتاده و شرلوک هولمزی است و زیاد با شتاب زندگی مدرن جور در نمی‌آید، ولی پوری باهوش است و روش­هایش همیشه جواب می­دهد. در این رمان، با ویش پوری که عاشق غذاهای خیابانی هند است و مادرش که دور از چشم کارآگاه شمّ کارآگاهی‌اش گل می‌کند و دستیاران کارآگاه همراه می‌شویم تا از راز مفقود شدن خدمتکار یک وکیل اسم و رسم‌دار که به قتل متهم شده سر در بیاوریم. هم‌زمان به کوچه پس‌کوچه‌های جیپور و محله‌های دهلی سرک می‌کشیم و از زبان شیرین تارکوئین هال قصه‌ی شخصیت‌های متعددی را که به خوبی ساخته و پرداخته شده‌اند، می‌شنویم.

اضطراب منزلت

  • 195,000 تومان

هرکسی که به خاطر تلفنی که پاسخی به آن داده نشده یا ماشین مدل‌بالای همسایه‌اش بی‌خواب شده بهتر است سریعاً کتاب اضطراب منزلت آلن دو باتن را مطالعه کند. دو باتن در این کتاب تلاش فراوان برای دستیابی به منزلت اجتماعی را بررسی می‌کند، جست و جویی که بیش از آسایش مادی با عشق سروکار دارد. نویسنده سیر عشق برای اثبات نظریه‌اش از تاریخ غرب و اندیشه‌های سنت آگوستین تا ماکیاولی و آنتونی رابینز بهره می‌گیرد. دو باتن هنگامی که از فضایل مردم‌گریزی هوشمندانه، ارزش هنر، یا چرخاندن لابستر کنار ساحل صحبت می‌کند نه‌تنها اوقات سرگرم‌کننده‌ای را فراهم می‌آورد، بلکه بسیار مفید و ضروری است. نشر چترنگ از همین نویسنده رمان سیر عشق را نیز به چاپ رسانده است. اضطراب منزلت را زهرا باختری به فارسی برگردانده و انتشارات چترنگ آن را در 238 صفحه منتشر کرده است.

مرد گردویی

  • 22,500 تومان

در تابستان 1976 که دویستمین سالگرد استقلال امریکا بود،‌ همه به استقبال جشن چهارم ژوئیه می‌رفتیم. پرچم‌ها از لبه بام همه خانه‌ها در طول این راسته خیابان اصلی آویزان بود. زنان همسایه هم سرشان از همیشه شلوغ‌تر بود. من روی صندلی جنبان در ایوان جلویی خانه‌ام می‌نشستم و رفت و آمد آن‌ها را تماشا می‌کردم.

بهترین قصه‌گو برنده است (چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید)

  • 178,000 تومان

«پدرم من را بزرگ کرد که قصه‌گو شوم. ماجرای اولین شغلش ـ صید ماهیان طعمه برای ماهی‌گیران ـ‌ را برایم می‌گفت و اعتماد به نفسم را با شرح پر آب و تاب سودی که نصیبش شده بود، بالا می‌برد. ماجرای ورشکست شدنش را می‌گفت و مرا از تصمیم عجولانه می‌ترساند.» قصه، فقط به کار خواباندن بچه‌ها نمی‌آید. قدرت قصه در دنیای بزرگ‌ترها باور نکردنی است. با داستان می‌شود درباره مشکلات جهان حرف زد،‌ برای آن‌ها راه‌حل یافت و دنیا را جای بهتری کرد. قصه‌ها در رونق کسب و کار تاثیر شگفتی دارند. آن‌هایی که هر روز همراه غذایشان قصه به محل کار می‌برند، ردی در رابطه به جا می‌گذارند که فراموش نمی‌شود. قصه‌گویان ارتباط‌شان با مشتری، همکار، رئیس و ارباب‌رجوع را همراه می‌کنند و به سطح تازه‌ای از آورده‌های مالی و شغلی می‌رسند. قصه اطلاعات خام را شخصی می‌کند، اعتماد می‌آورد و کاری می‌کند که دیگران به آن‌چه عرضه می‌کنید یا به آن‌ها می‌فروشید، اطمینان کنند. کتاب «بهترین قصه‌گو برنده است» شما را با شگردهای موثر قصه‌گویی در کسب و کار آشنا می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد چه‌طور با سرمایه‌گذاری روی داستان سود کنید، چه‌طور با قصه در هر موقعیتی به همکاری و تعامل با دیگران بیفزایید و از درگیری‌ها دور بمانید. «بهترین قصه‌گو برنده است» کمک می‌کند به چشم خود ببینید چه کارهای بزرگی از این واقعیت‌های کوچک که قصه نام گرفته‌اند، بر می‌آید.

وردست زنبوردار (یا در باب جدانشینی ملکه) ادبیات پلیسی 11

  • 35,000 تومان

شرلوک هولمز که مدت زیادی است بازنشسته شده به دور از هیاهو سرگرم مطالعه رفتار زنبورهای عسل در تپه‌های ساسکس است. او تصورش را هم نمی‌کند با کسی ملاقات کند که در ذکاوت همتای خودش باشد، چه برسد به این که آن شخص یک دختر نوجوان بی‌پروا باشد که شدیدا تمایل دارد کارآگاه شود. مری راسل شاگرد شرلوک هولمز می‌شود و چیزی نمی‌گذرد که مهارتش را در استنتاج، تغییر چهره، و پذیرش خطر به اوج می‌رساند. او با وردستی کارش را شروع می‌کند، دستیار هولمز می‌شود و در ادامه با او همکاری می‌کند، اما وقتی شخصیت شرور گریزپایی وارد ماجرا می‌شود، همکاری آن دو در معرض امتحان قرار می‌گیرد. این شخصیت شرور قصه کیست؟ از آن‌ها چه می‌خواهد و کلید حل معماهای تو در تو در دست چه کسی است؟ شرلوک هولمز یا مری راسل؟

سیر عشق (گالینگور)

  • 100,000 تومان

این‌که سال‌های سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنیم به چه معناست؟ در مهمانی‌ها و موقع صرف چای، دوستان ربیع و کرستن همیشه از آن‌ها سوالی مشابه می‌پرسند: چگونه با هم آشنا شدید؟ پاسخ این پرسش ساده است، داستان قشنگی است که هر دویشان دوست دارند تعریف کنند. اما این داستان بخش دومی هم دارد و آن پاسخ پرسشی است که دوستانشان هیچ‌گاه از آنان نمی‌پرسند: بعدش چه شد؟ ربیع و کرستن یکدیگر را می‌یابند، دلباخته هم می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. به زعم جامعه، این پایان داستان است. اما در حقیقت، تازه آغاز داستان است. این کتاب داستان یک ازدواج است؛ از نخستین لحظات شورانگیز گرفته تا لذت‌ها و هراس‌های تعهد راستین و مشکلات عمیقی که آرام‌ آرام در زندگی مشترک سر بر می‌آورند. داستان روابط امروزی است و شیوه بقای این روابط. سیر عشق بازگشت دلپذیر آلن دو باتن است به رمان. بعد از گذشت بیست و اندی سال از نخستین رمانش جستارهایی در باب عشق.

سیر عشق

  • 180,000 تومان

سِیر عشق تحولات رابطه عاشقانه زوجی را روایت می‌کند، به نام‌های ربیع و کِرستن، که در ادینبرو عاشق یکدیگر می‌شوند، با هم ازدواج می‌کنند و بچه‌دار می‌شوند؛ اما هیچ رابطه طولانی‌ مدتی به سادگی پایان داستان‌های عاشقانه نیست: «... و سال‌های سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کردند!» سِیر عشق رمانی عاشقانه است که به کندوکاو در چگونگی بقا و پیشرفت عشق در دراز مدت می‌پردازد. این رمان تلاش می‌کند آنچه را بعد از وقوع عشق اتفاق می‌افتد بکاود؛ آنچه عشق را زنده نگه می‌دارد و آنچه تحت فشارهای زندگی معمولی بر سر آرمان‌های اولیه‌مان می‌آید. خواننده همراه با ربیع و کرستن، نخستین جرقه‌های شیدایی، سادگی گرفتاری در دام عشق و همچنین سیر زندگیِ پس از آن را تجربه می‌کند. بخش‌هایی فلسفی که لابه‌لای چالش‌های آنان آمده است، توضیح و راهنمایی است از سوی آلن دو باتن، برای خوانندگانش.

بیلیارد‌باز

  • 70,000 تومان

«تو باید بشکه مینه‌سوتا باشی، درسته؟» مرد چیزی نگفت؛ ولی چشمانش برق زد. ادی هم‌چنان لبخند به لب داشت؛ اما حس می‌کرد نوک انگشتانش می‌لرزد. «شنیدم بشکه مینه‌سوتا تو کل کشور رودست نداره.» «واقعا؟» «خب معلومه، می‌گن بشکه مینه‌سوتا با هر ضربه‌اش چشم شارها رو کور می‌کنه.» مرد چند لحظه مکث کرد. «تو اهل کالیفرنیایی، درسته؟» «آره.» «اسمت فلسون نیست؟ ادی فلسون؟» «چرا، خودمم.» دیگر حرفی باقی نماند بود...

صفحه‌ی 1