حميرا آزادمنش


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
 راز قدرت
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 44,000 تومان
جادوی برقراری ارتباط سریع
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
می‌توانی و باید همه چیز را تغییر دهی وقتی همه چیز تغییر می‌کند
اعتماد و عزت‌نفس (چگونه حس خود ارزشمندی را در خود افزایش دهیم)

راز قدرت

  • 44,000 تومان

در این کتاب به دنبال آن هستیم که راه رسیدن به زندگی شگفت‌انگیز، فوق‌العاده را به شما نشان دهیم. در این کتاب اطلاعات بسیاری در مورد زندگی وجود دارد، تمامی این اطلاعات خوب و سودمند هستند. در واقع فراتر از خوب است. این یک پدیده فوق‌العاده است. زندگی بسیار ساده‌تر از آن است که شما فکر می‌کنید. با مطالعه این کتاب شما خواهید فهمید که راه‌های زندگی چیست؟ قدرتی که در درون خود دارید، شما رموز زندگی را به طور کامل تجربه خواهید کرد و آنگاه یک زندگی فوق‌العاده و شگفت‌انگیز خواهید داشت. حال بگذارید رموز دگرگون‌کننده زندگی شما آغاز شود. این یک کتاب کوچک، در مورد بزرگ‌ترین قدرت عالم است. قدرت به دست آوردن هر چه که می‌خواهید داشته باشید. بدون این قدرت شما نمی‌توانستید زاده شوید. بدون این قدرت حتی یک انسان نیز در روی کره زمین نبود. هر اکتشافی، هر خلاقیت بشری از این قدرت سرچشمه می‌گیرد. سلامتی کامل، داشتن روابط فوق‌العاده، شغلی که شما عاشق آن هستید، زندگی پر از شادی، پولی که به آن نیاز دارید و هر چه که می‌خواهید همه و همه از این قدرت نشات می‌گیرد. زندگی رویایی شما اغلب نزدیک‌تر از آن است که شما فکر می‌کنید،‌زیرا قدرت داشتن تمامی چیزهای خوب در درون شماست. برای خلق همه چیز، برای تغییر همه چیز، و هر چه می‌خواهید فقط یک چیز لازم است.

جادوی برقراری ارتباط سریع

  • 40,000 تومان

هر جا می‌روی از خودت رد پایی بگذار! لیل لاندس معلم ارتباطات، سخنران حرفه‌ای، نویسنده پرفروش کتاب‌های موفقیت به گونه‌ای حرفه‌ای و شخصی شما را با 95 روش برنده مسلح می‌سازد، تکنیک‌هایی که با کمک آنها می‌توانید از موانع نامحسوسی که مانع ارتباطات موفقیت‌آمیز شما با دیگران می‌شود عبور کنید. شما می‌توانید با استناد به این تکنیک‌ها با افراد جدید ملاقات کرده و با اعتماد به نفس با آنها صحبت کنید. دوستان تازه پیدا کنید و در هر موقعیتی روابط موثری برقرار کنید. اعتبار و کاریزما داشته باش، نفوذ کن و احترام هر کسی را که ملاقات می‌کنی، به خود جلب کن.

می‌توانی و باید همه چیز را تغییر دهی وقتی همه چیز تغییر می‌کند

  • 32,500 تومان

این کتاب چیزی بیشتر از یک مجموعه قصه یا داستان زندگی واقعی افرادی است که احوال و اوضاع خود را تغییر داده‌اند و چیزی بیشتر از یک مسکن و درمان لحظه‌ای برای مسائلی که نیازمند بررسی عمیق‌تری هستند.

اعتماد و عزت‌نفس (چگونه حس خود ارزشمندی را در خود افزایش دهیم)

  • 17,000 تومان

یکی از مهم‌ترین عوامل در برقراری روابط اجتماعی، ازدواج، شغل‌یابی و... وجود احساس اعتماد به نفس است. افرادی که به خود اطمینان دارند در واقع به خود آگاهی رسیده‌اند، خودآگاهی مهارتی است که انسان به محض تولد واجد آن نیستند همراه آن پا به عرصه و جود نمی‌گذارند بلکه آن را در طی زمان کسب می‌کنند وقتی افراد توانستند نکات مثبت و ویژگی‌های خوب خود را پیدا کنند و سپس به آنها افتخار کنند، گامی مهم در این زمینه برداشته‌اند. همچنین مهم است که افراد بدانند نقاط ضعف وجودشان چیست و چگونه می‌توانند آنها را اصلاح کنند، اصلاحات و تغییر ویژگی‌های قابل تغییر احساس خود ارزشمندی افراد را افزایش می‌دهد و مسلما کسانی که واجد چنین مهارت‌هایی باشند به عزت‌نفس بالایی خواهند رسید و این همان سلاحی است که می‌توان با کمک آن بر اضطراب مستولی شد.

صفحه‌ی 1