حامد رحمانيان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مزایای اضطراب
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
فرمول (قوانین جهانی موفقیت)
  • 159,000 تومان
  • با تخفیف: 159,000 تومان
از ما بهتران (داستان موفقیت)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

مزایای اضطراب

  • 145,000 تومان

اضطراب مثل آژیر خطر دود است که هشدار می‌دهد خانه آتش گرفته است. چه می‌شود اگر به جای فرار کردن از خانه و زنگ زدن به آتش‌نشانی، آژیر را نادیده بگیریم، باتری دستگاه را بیرون بیاوریم یا از رفتن به قسمت‌هایی از خانه اجتناب کنیم که صدای آژیر در آنجا بلندتر است؟ به عقیده‌ِ تریسی دنیس-تیواری، اضطراب ارزش شنیده شدن دارد و با خواندن این کتاب دیدگاهمان در مورد آن تغییر خواهد کرد. ایجاد تغییری اساسی در دیدگاهی که راجع به اضطراب داریم و اینکه اضطراب را دوست و متحد خود بدانیم، تنها به معنی اجرای مجموعه‌ای از اقدامات و ابتکارات نیست. منظور از این تغییر دیدگاه اساسی ساختن یک چارچوب فکری جدید درباره‌ی اضطراب است. لازم است مجموعه‌ای تازه از باورها، بینش‌ها و انتظارات را در خودمان ایجاد کنیم تا به ما این امکان را بدهد که اضطراب را کاوش کنیم، از آن یاد بگیریم و به نفع خودمان، نهایت استفاده را از آن ببریم. ایجاد یک چارچوب فکری جدید بهترین و تنها راهی است که می‌تواند نگاه ما را به اضطراب تغییر دهد و این کار مهم‌ترین هدف کتاب «مزایای اضطراب» است.

فرمول (قوانین جهانی موفقیت)

  • 159,000 تومان

کتاب فرمول؛ قوانین جهانی موفقیت اثر آلبرت لزلو بارابسی است و دیدگاه کاملا متفاوتی به موضوع موفقیت دارد. او تلاش کرده است تا فرمولی برای موفقیت به دست آورد، آن هم با روشهای علمی و آماری، دقیقا شبیه سایر تحقیقات علمی و اقتصادی و … . او حرفهایی فراتر از کتاب‌های رایج خودیاری و موفقیت برای گفتن دارد. حرفهایی که نه تنها نشنیده‌ایم، بلکه اغلب بر خلاف خرد رایجی است که می‌شناسیم.خلاصه‌ای از این کتاب در پادکست فارسی بی‌پلاس ارائه شده است.و این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

از ما بهتران (داستان موفقیت)

  • 95,000 تومان

مالکوم گلدول در این کتاب شگفت‌انگیز. ما را در سفری ذهنی به دنیای از ما بهتران می‌برد؛ بهترین‌ها و درخشان‌ترین‌ها، مشهورترین‌ها و موفق‌ترین‌ها! او می‌پرسد: چه چیزی باعث موفقیت این افراد می‌شود؟ او معتقد است ما بیش از حد به اینکه افراد موفق چگونه هستند توجه می‌کنیم و توجه بسیار اندکی به این نکته داریم که آنها از کجا آمده‌اند؛ از چه فرهنگی، از چه خانواده‌‌ای، از چه نسلی و با چه تجارب خاصی که در طول تربیت و رشدشان کسب کرده‌اند. در طول مسیر این سفر، او به توضیح رازهای میلیونرهای حوزه برنامه‌نویسی و تکنولوژی و کارآفرینان موفق، چیزهایی که برای یک ورزشکار حرفه‌ای شدن لازم است، اینکه چرا آسیایی‌ها در ریاضی قوی‌تر هستند و چیزی که گروه‌های برتر موسیقی را متمایز می کند، می‌پردازد. ‌از ما بهتران به صورتی روشن‌گرانه و سرگرم‌کننده. نقطه عطفی است که همزمان شما را حیرت‌زده و آگاه نموده و تا مد‌ت‌ها بعد (و شاید برای همیشه) ذهن‌تان را درگیر خود خواهد کرد.

صفحه‌ی 1