امير توفيقي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
برای رهایی پنیرت را عوض کن (خروج از 1000 تو)
  • 15,000 تومان
  • با تخفیف: 15,000 تومان
مشتری‌ها چگونه فکر می‌کنند (بینشی اساسی نسبت به ذهن و ضمیر بازار)
درنگ نکن انجامش بده (درس‌های زندگی)
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
پیشنهاد ردنشدنی فروش محصولات و خدمات در 3 ثانیه یا کمتر
101 تکنیک ساده و سریع برای جذب و حفظ مشتری
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

برای رهایی پنیرت را عوض کن (خروج از 1000 تو)

  • 15,000 تومان

20 سال پیش دکتر اسپنسر جانسون داستان دو آدم کوتوله را در کتابی به نام «چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد؟» برای ما تعریف کرد. آن کتاب با به اشتراک گذاشتن خرد و اندیشه‌های متعالی درباره تغییر و ترس، جهان را زیر پا گذاشت و در همه جا با استقبال روبرو شد. پس از فروش 28 میلیون نسخه از آن کتاب، دکتر جانسون دوباره به سراغ شخصیت‌های مورد علاقه‌اش بازگشته است. این کتاب که بخش دوم همان داستان است به شما کمک خواهد کرد تا از راز و رمزهای هر نوع هزارتویی که در آن گرفتار هستید، پرده بردارید و رهایی را در آغوش بگیرید. کتابی بی‌نظیر که زندگی‌تان را متحول می کند.

مشتری‌ها چگونه فکر می‌کنند (بینشی اساسی نسبت به ذهن و ضمیر بازار)

  • 30,000 تومان

در این کتاب باور نویسنده بر این است که در حوزه علوم انسانی نیز در عصر کنونی، خلاقیت اصلی آنجایی رخ می‌دهد که تلاقی گاه رشته‌های مختلف است. بنابراین به سراغ رشته‌های متفاوتی می‌رود، ناب‌ترین و به روزترین اطلاعات آن که به حوزه بازاریابی مرتبط‌اند را استخراج می‌کند، با قدرتی مثال زدنی آنها را به هم گره می‌زند، و از این پیوند، پیامدهایی عملی برای مدیران بر می‌گیرد که در نوع خود بی‌نظیراند.

درنگ نکن انجامش بده (درس‌های زندگی)

  • 20,000 تومان

من در طول دوران زندگیم ـ به عنوان یک مدیر، به عنوان فردی حادثه‌جو به عنوان یک نویسنده، و به عنوان پدر و همسری که به خانواده‌اش افتخار می‌کند‌ـ همواره کوشیده‌ام تا به موفقیت دست پیدا کنم. می‌خواهم بسیاری از حقایقی را که در طول مسیر دستیابی به موفقیت با آن‌ها روبه رو شده‌ام و به من کمک کرده‌اند تا به بهترین آرزوهایم دست پیدا کنم، را با شما در میان بگذارم. بعضی از آن‌ها عبارتند از این که: به خودتان باور داشته باشید. باور کنید که هر کاری را می‌توان به انجام رساند. از زندگی به طور کامل بهره ببرید. هرگز تسلیم نشوید.

پیشنهاد ردنشدنی فروش محصولات و خدمات در 3 ثانیه یا کمتر

  • 75,000 تومان

با بمباران شدن مصرف‌کننده‌ها توسط هزاران پیام بازرگانی و تبلیغات بازاریابی در طول روز، آنها مجبور هستند در مورد خریدهای خود به سرعت تصمیم‌گیری کنند که معنایش این است که شما هم باید فروش خود را با همان سرعت به انجام برسانید. به این ترتیب، تقریبا هیچ زمانی در اختیار ندارید تا بتوانید پیشنهادی بهتر و سریع‌تر از یک پیشنهاد ردنشدنی به مشتری‌هایتان ارائه دهید. با افزایش هوش خریداران و کمتر شدن زمان آنها، متدها و شیوه‌های بازاریابی قدیمی در حال از دست دادن اثربخشی خود هستند. چیزی که امروز به آن نیاز داریم، روشی جدید در انجام کسب و کار است- روشی که هم از نظر اجتماعی مزیت بیشتری داشته باشد و هم بسیار مؤثرتر باشد. این روش جدید چیزی نیست جز پیشنهاد رد نشدنی.

101 تکنیک ساده و سریع برای جذب و حفظ مشتری

  • 75,000 تومان

اگر چهره واقعی هر سازمانی از طریق افراد بخش ارائه خدمات به مشتری‌ها داده می‌شود، پس هیچ چیز حیاتی‌تر از آموزش دادن به افراد نمی‌باشد. 101 تکنیک برای جذب و حفظ مشتری کتابی است جامع که در عین حال خواندن و اجرای نکات آن بسیار ساده است و کارمندان مرتبط با مشتری‌ها را برای هر موقعیتی آماده می‌سازد.

صفحه‌ی 1