اشرف راضي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
7 قدم تا بهشت
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان (بهبود مهارت‌های فردی کودکان)
روشی متفاوت در تربیت فرزند
  • 205,000 تومان
  • با تخفیف: 205,000 تومان

7 قدم تا بهشت

  • 24,000 تومان

کتاب حاضر نگرش جدیدی نسبت به رشد شخصیت فراهم خواهد نمود. ویژگی اصلی اصول مطرح شده در کتاب، قابلیت استفاده آن از سوی همه افراد و در همه حوزه‌های زندگی است. مثلا اصل قدرت در همه حوزه‌های زندگی فرد از حیطه سلامتی گرفته تا کسب و کار قابل استفاده است. اگر نحوه کارکرد و اثرگذاری این اصول را دریابید، قادر خواهید بود برای رسیدن به نتایج دلخواه خود به راحتی از آن‌ها بهره بگیرید. کتاب حاضر از سه ویژگی مثبت برخوردار است. اول، مطابق اصل حقیقت، مطالب آن کاملا صادقانه و عاری از هر نوع دروغ و کذبی است. چرا که من هیچ علاقه‌ای به پر کردن ذهن افراد با عقاید غلط و همین‌طور گمراه کردن آن‌ها ندارم. دوم، مطابق با اصل عشق، نهایت تلاش خود را برای پیوند با خوانندگان انجام داده و همانند یک دوست و راهنمای دلسوز، یاری‌گر شما خواهم بود. و سرانجام اینکه، مطابق با اصل قدرت، به شما کمک خواهم نمود تا قدرت واقعی خود را بشناسید و با ترس‌های بی‌دلیل خود روبرو شوید. مسلما کاربرد این اصول در عمل، چندان هم راحت نخواهد بود. من خود نیز با دشواری‌های زیادی مواجه بودم. اما به رغم دشواری و مشقات آن، نتایج مثبتش ارزش وقت گذاشتن و تحمل سختی را دارد.

کلیدهای پرورش هوش اجتماعی در کودکان و نوجوانان (بهبود مهارت‌های فردی کودکان)

  • 185,000 تومان

کتی کوهن که یک مددکار اجتماعی بالینی و روان‌درمانگر است، در زمینه آموزش مهارت‌های اجتماعی به کودکان، یک متخصص برجسته به شمار می‌آید. کوهن علاوه بر نوشتن مقالات و بی‌شمار و برگزاری کارگاه‌ها برای والدین، مربیان و متخصصان بهداشت روانی، در چندین برنامه رادیویی و تلویزیونی مربوط به آموزش مهارت‌های اجتماعی نیز حضور یافته است.

روشی متفاوت در تربیت فرزند

  • 205,000 تومان

این کتاب با استفاده از علم جدید روانشناسی کودک، نشان خواهد داد بسیاری از فرضیاتی که در مورد کودکان بدیهی می‌پنداریم دیگر چندان قابل اعتماد نیستند. فرضیات غلط منجر به اتخاذ شیوه‌های تربیتی نادرست شده است و بر نحوه تفکر ما نسبت به کودکان، تفسیر رفتار آنها و نحوه تعامل با آنها نیز اثری منفی داشته است. هدف کتاب حاضر آن است که به ما یاد دهد در مورد کودکان عمیق‌تر و متفکرانه‌تر بیندیشیم.

صفحه‌ی 1