ابوذر گل ورز راضيه طاهري


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
جعبه ابزار افسردگی (تسکین فوری برای بهبود خلق افزایش انگیزه و احساس بهتر)
جعبه کمک‌های اولیه اضطراب (ابزارهای فوری برای اوقات سخت و نامعلوم)
روابط در لبه پرتگاه (بقای روابط در بحران کرونا)

جعبه ابزار افسردگی (تسکین فوری برای بهبود خلق افزایش انگیزه و احساس بهتر)

  • 90,000 تومان

جعبه ابزار سریع و مؤثر شما برای اداره وخیم‌ترین علائم افسردگی و غلبه بر آنها. در دنیایی به‌شدت پراسترس و مملو از ترس و عدم اطمینان، مدیریت مؤثر افسردگی ممکن است چندان امیدوارکننده به نظر نرسد. اگر لحظات فرساینده زندگی را نیز به این وضعیت اضافه کنید اوضاع به‌سرعت آزاردهنده می‌شود. شاید پرداختن به تکالیف و وظایف روزانه نیز دشوار شود، علائم روی هم تلنبار شوند و بهبودی دور از دسترس باشد. خلق شما تنگ‌تر می‌شود، حس انزوای‌تان افزایش می‌یابد و انگیزه‌تان افت می‌کند. آنچه نیاز دارید آسایش فوری است! این کتاب مختصر و راهنمای آسان‌کاربرد به‌وسیله یک تیم واقعاً رؤیایی از متخصصان سلامت روان نوشته شده و مهارت‌های مبتنی بر شواهدی را پیشنهاد می‌کند که در ذهن‌آگاهی، درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، رفتاردرمانی شناختی (CBT) و فعال‌سازی رفتاری ریشه دارند. خواننده با استفاده از دستورالعمل‌های کتاب می‌تواند به شیوه‌ای مؤثر افکار منفی خود را اداره کند، انگیزه به دست آورد، امید خود را بازیابی کند و عادت‌های سالمی بیافریند. این کتاب که برای استفاده فوری طراحی شده است بدون اتلاف وقت و پیش از اینکه علائم کنترل شما را به دست بگیرند ابزارهای مورد نیاز را جهت بهبود سریع خلق، رها شدن از احساسات دشوار و غلبه بر این علائم در اختیار شما می‌گذارد. هر چه زودتر کنترل علائم را به دست بگیرید، زودتر می‌توانید به مسیر درست زندگی بازگردید و شادتر، انگیزه‌مندتر و امیدوارانه‌تر آینده‌تان را ببینید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند دل به دریا بزنند و به‌سرعت به سراغ اصل مطلب بروند پس کتاب را بردارید و ابزارهای مورد نظرتان را از دل کتاب بیرون بکشید؛ آسایش فقط چند صفحه با شما فاصله دارد.

جعبه کمک‌های اولیه اضطراب (ابزارهای فوری برای اوقات سخت و نامعلوم)

  • 45,000 تومان

راهنمای تسکین سریع برای کاهش فوری اضطراب و استرس در اوقات دشوار و نامعلوم. اگر اضطراب و استرس بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنید بدانید که تنها نیستید. در این اوقات سخت و نامعلوم، تجربۀ وضعیت مستمر درگیری ذهنی و جسمی، طبیعی است. چه با از دست دادن شغل یا بیماری یک عزیز سروکار داشته باشید یا صرفاً در اثر وب‌گردی نیمه‌شب و خواندن مطالب ناخوشایند بار دنیا را بر دوش خود احساس کنید، به ابزارهای فوری‌ای نیاز دارید که بتوانید همین الان از آنها استفاده کنید تا استرس و اضطراب را کاهش دهید. این کتاب ابزارهای قدرتمندی را برای درمان اضطراب و استرس در لحظات ضروری پیشنهاد می‌کند. شما روش‌های آسان و قابل اجرایی را برای کمک به توقف وحشت‌زدگی پیدا خواهید کرد. مداخلات درلحظه‌ای را خواهید دید که به شما کمک خواهد کرد تا قبل از افزایش اضطراب و استرس آرام شوید. و نهایتاً یاد خواهید گرفت که تغییرات سالم و عملی‌ای را در سبک زندگی‌تان ایجاد کنید تا سلامت روان‌تان را بهبود ببخشید و تاب‌آوری‌تان را افزایش دهید، بنابراین می‌توانید به‌طور مؤثری با موقعیت‌های استرس‌زای آینده مقابله کنید – فارغ از اینکه زندگی چگونه با شما رفتار می‌کند. در میان ترس‌های اقتصادی مرتبط با پاندمی، محرومیت‌های ناشی از فاصله‌گذاری اجتماعی، در خانه ماندن، وظایف مضاعف خانه‌داری و دورکاری (و البته آموزش خانگی فرزندان) و تهدید این بیماری جدی، آیا احساس اضطراب و استرس عجیب است؟ اگر به آرامش سریع نیاز دارید این کتاب همین الان تمام آنچه را برای مدیریت استرس و اضطراب نیاز دارید در اختیارتان می‌گذارد.

شب‌بخیر ذهن برای نوجوانان (مهارت‌هایی برای کمک به شما تا افکار مزاحم را خاموش کنید و به خواب مورد نیازتان دست پیدا کنید)

  • 71,000 تومان

چراغ‌ها را خاموش کنید. موبایل‌تان را خاموش کنید. افکار اضطرابی را خاموش کنید. آیا شب‌ها برای خوابیدن مشکل دارید؟ آیا در تختخواب دراز می‌کشید و چت می‌کنید، پست‌های شبکه‌های اجتماعی را می‌خوانید، یا صرفاً به نگرانی در مورد آینده می‌پردازید؟ شما تنها نیستید. دلایل بسیاری برای مشکلات خواب نوجوانان وجود دارد - از جمله تکالیف مدرسه، آغاز به کار مدارس در صبح زود، استفاده از ابزارهای الکترونیکی در ساعات پایانی شب. شما در یک مقطع مهم زندگی قرار دارید، بنابراین گهگاه داشتن احساس درهم‌شکستن طبیعی است. اما ضروری است که به اندازۀ کافی بخوابید. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. شب‌بخیر ذهن برای نوجوانان برای بهبود خواب شما – و زندگی‌تان - پیشنهادهایی را از رویکرد اثربخش رفتاردرمانی شناختی مطرح می‌کند تا به شما کمک کند که خوب بخوابید و در طول روز در بهترین وضعیت باشید. شما خواهید آموخت که چگونه برنامۀ خواب ایده‌آل خودتان را تنظیم کنید، بر تأخیر در خواب غلبه کنید، در ساعات استفاده از ابزارهای الکترونیکی تعادل برقرار کنید، و هیجانات اضطرابی و نگرانی‌هایی که شما را در طول شب بیدار نگه می‌دارند مدیریت کنید. اگر برای داشتن احساس بهتر و کج‌خلقی کمتر در روز، و خوابیدن لذت‌بخش‌تر در شب آماده هستید، این کتاب تمام مطالب مورد نیاز شما برای خواب را دربر دارد.

روابط در لبه پرتگاه (بقای روابط در بحران کرونا)

  • 25,000 تومان

ضمن حفظ رابطه‌تان از بحران جان سالم به‌در ببرید. در روزهای بحران، رابطه شما مورد آزمایش قرار می‌گیرد و به چالش کشیده می‌شود. اگر ابزارهای مناسبی در اختیار ندارید، ممکن است در نهایت رابطه‌تان را تخریب کنید. «روابط در لبه پرتگاه: بقای روابط در بحران کرونا»، که در طول پاندمی کووید 19 نوشته شده، به شما آموزش می‌دهد تا در حین اوقات استرس‏زا و پرتنش، به‌عنوان یک زوج رویکرد جرئت‌مندانه و فعالانه‌ای را به زندگی اتخاذ کنید، تا رابطه‌تان تقویت شود، به رشد خود ادامه دهد، و حتی عمیق‌تر شود. در این کتاب یاد خواهید گرفت که: - زندگی‌تان را در بحبوحه قرنطینه مدیریت کنید. - در هنگام بروز تعارض، تعامل سازنده و اثربخش داشته باشید. - در مجادله‌ها، خیانت، یا عهدشکنی نقطه جوش خودتان را کنترل کنید. - بر خودمراقبتی و سلامت روانی تمرکز کنید. - از سبک‌های تعاملی سالم استفاده کنید تا عشق و تفریحتان را زنده نگه دارید. استفانی رگان، روانشناس بالینی و متخصص رابطه، که به‌واسطه توصیه‌های عملی‌اش در رسانه‌های ایرلند شناخته می‌شود، به ما نشان می‌دهد چگونه از فرصتی که بحران ارائه می‌کند به بهترین شکل استفاده کنیم. او ضمن ارائه مطالبی درباره روابط زناشویی و فرزندپروری در ایام قرنطینه و خانه‌نشینی، به شما نشان می‌دهد که چگونه عادت‌هایتان را شناسایی و رابطه زوجی خود را ارزیابی کنید، و خطوط گسل، نگرش‌های مشکل‌ساز و سبک‌های تعاملی را بررسی کنید. وی همچنین توصیه‌های ساده و قابل‌فهمی را برای ساخت یک رابطه موفق پیشنهاد می‌کند، رابطه‌ای که با تفریح و سرگرمی تغذیه می‌شود.

صفحه‌ی 1