نداي‌سينا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بارگاه جان و خرد
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
صندوقچه مثل‌های تصویری (برگزیده‌ای از مثل‌های فارسی به همراه تصویر)
دایره‌المعارف بازی‌های دیکته‌نویسی
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان

بارگاه جان و خرد

  • 45,000 تومان

«بارگاه جان و خرد»، بیان تاریخی و فراتاریخی چهار حوزه‌ی تمدنی کهن شامل چین، هند، ایران و روم است. تمدن‌هایی که جان‌مایه‌شان در هزاره‌ی اول میلادی به بار نشسته و دست‌مایه‌ی تحولات درونی و بیرونی این تمدن‌ها تا امروز شده است و میراث فرهنگی و تمدن انسانی را چنان معنایی ژرف بخشیده که همچون بارگاهی شکوه‌مند برستون‌های جان و خرد استوار شده است. در کتاب، تمامی تحولات به صورتی پویا بیان گردیده و حرکت، فرگشت و خط سیر این رویدادها با منطق و شواهد دنبال شده است تا مخاطبان عمیقا در جریان ساخت و بافت زمانی و تطبیقی جوامع و اندیشه‌های مورد نظر قرار گیرند و با تامل و اندیشه درباره‌ی آن‌ها، افق‌های جدیدی بر ایشان گشوده شود.

صندوقچه مثل‌های تصویری (برگزیده‌ای از مثل‌های فارسی به همراه تصویر)

  • 45,000 تومان

مثل‌ها، جملات کوتاهی هستند که معانی بسیار زیبا و بزرگی دارند! مثل‌ها، از بطن جامعه درآمده‌اند، گوینده مشخصی ندارند و همه مردم طی تاریخ آنها را صیقل داده‌اند. مثل‌ها، داستان زندگی مردم هستند و چون آیینه‌ای روشن، آیین‌ها، تاریخ، هوش، بینش و فرهنگ ملت را در خود نشان می‌دهند. تمام جوامع، مثل‌هایی دارند که برای جامعه و فرهنگ خودشان بسیار زیبا و با مفهوم است. ضرب‌المثل‌های رایج در هر جامعه نشان‌گر برخی از آداب و سنن و فرهنگ آن جامعه است. در این کتاب، تصویرگر تلاش نموده تا بهترین مثل‌های معروف فارسی را انتخاب و به صورت مصور (ترکیب عبارت و تصویر به صورت کاریکاتور) تهیه نماید که مخاطب با اشتیاق بیشتری به دنبال ریشه و جذابیت‌های هر مثل برود و از مفهوم آنها در زندگی خود به بهترین شکل استفاده کند.

دایره‌المعارف بازی‌های دیکته‌نویسی

  • 60,000 تومان

چه غیرحکیمانه است اگر بیندیشیم، بازی فقط برای پر کردن اوقات است، بی هیچ هدف و مقصودی. بازی، خونی است در رگ‌های زندگی و زندگی پیوسته جاری است. بازی، نقطه آغاز بودن است و آدمی را تا آخرین مرحله حیات، دوست و یاور. بازی، تبلور احساس است در نقطه تلاقی لذت‌ها و سختی‌های نفس‌گیر زندگی. بازی، لطیف‌ترین و زیباترین مجراست برای انتقال آموزش‌ها، از ساده‌ترین تا دشوارترین آن‌ها. ... و این کتاب که اکثر روش‌های ارائه شده در آن، در میدان عمل به تجربه و ارزیابی درآمده‌اند، محصل را (در هر سطحی از تحصیل) در قالب بازی بر سختی‌های دیکته‌نویسی غالب می‌گرداند، او را بر بال‌های اندیشه می‌نشاند، در فضای بیکران نوشتار به پرواز می‌آورد، به تدریج بر اوج و ارتفاع می‌افزاید تا در نهایت در سرزمین آگاهی و تسلط، به امر دیکته‌نویسی فرود آورد و او را بر بام موفقیت نشاند.

صفحه‌ی 1