ساقي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درک تئوری رسانه
  • 23,000 تومان
  • با تخفیف: 23,000 تومان
فیلم‌سازی تجربی (دستگاه را بشکن و از نو بساز)
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان
10 درس کارگردانی از پدرخوانده
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
زندانیان (فیلم‌نامه)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
او (نمایش‌نامه)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
بابل (فیلم‌نامه)
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
سکوت بره‌ها (فیلم‌نامه)
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
ورود (بر اساس «داستان زندگی تو» اثر تد چیانگ) فیلم‌نامه
زودیاک (بر اساس کتاب‌های «زودیاک» و «زودیاک بی‌نقاب» اثر رابرت گری اسمیت) فیلم‌نامه
سرخ‌پوست (به همراه گفتگوی تخصصی) فیلم‌نامه
  • 22,000 تومان
  • با تخفیف: 22,000 تومان
دوربین بازی
  • 120,000 تومان
  • با تخفیف: 120,000 تومان
داستان‌گویی بصری (خلق ساختار بصری برای فیلم تلویزیون و رسانه‌های دیجیتالی)

درک تئوری رسانه

  • 23,000 تومان

«درک تئوری رسانه» یک راهنمای مقدماتی برای تئوری‌های اصلی مربوط به رسانه‌ها است. کوین ویلیامز، پروفسور ارتباطات در دانشگاه سوآنسا، در این کتاب می‌کوشد بر اهمیت استفاده از تئوری نه تنها در جهت فهم نقش رسانه‌ها در جامعه، بلکه در درک ابعاد خاصی از فرآیند ارتباطات و رسانه‌های جمعی تاکید کند. این کتاب با اشاره به توسعه تاریخی تئوری‌های مربوط به رسانه‌ها. به معرفی برخی از رویکرد‌ها و چشم‌اندازهای اساسی می‌پردازد که تئوری رسانه را شکل داده‌اند؛ رویکردهایی نظیر مارکسیسم، لیبرال - پلورالیسم، فمنیسم و پست‌مدرنیسم.

فیلم‌سازی تجربی (دستگاه را بشکن و از نو بساز)

  • 185,000 تومان

سینماگران خلاق تجربی پیام‌آوران آینده‌نگر و پیشگو هنر هستند و دستاورد‌هایشان گسترش مرزهای هنر و صنعت است. کتاب فیلمسازی تجربی راهنمایی فنی برای کشف امکانات گوناگون فیلم است.

10 درس کارگردانی از پدرخوانده

  • 110,000 تومان

این کتاب در پی اثبات هیچ‌چیز نیست. این کتاب در پی آن است تا درس‌هایی را در حوزه فیلم‌سازی از ورای فیلمی مشهور و تاریخی به مخاطب عرضه کند. به همین دلیل هم بیشتر به نقاط قوت آن پرداخته شده است؛ چرا که به قاعده می‌توان از آن‌ها درس بیشتری آموخت.

زندانیان (فیلم‌نامه)

  • 40,000 تومان

لوکی برای بار آخر در نور مهتاب به حیاط نگاه می‌کند. بعد برمی‌گردد و می‌خواهد وارد خانه شود که صدایی می‌شنود. بسیار ضعیف، اما شبیه یک سوت است. لوکی برمی‌گردد. شاید باد بوده، اما دوباره صدا می‌آید. از سمت ماشین است. لوکی زیر برف به طرف ماشین می‌رود. وحشت در چشم‌هایش نمایان است. دوباره صدای سوت را می‌شنود. سرعتش را زیاد می‌کند.

او (نمایش‌نامه)

  • 35,000 تومان

تئودور: داری کجا می‌ری؟ سامانتا: توضیحش سخته، اما اگه یه روز تونستی بیای این‌جا، سعی کن پیدام کنی. هیچی نمی‌تونه من و تو رو از هم جدا کنه. تئودور: من هیچ‌وقت هیچ‌کسی رو مثل تو دوست نداشتم. سامانتا: من هم همین‌طور. الان دیگه می‌دونیم چرا. سامانتا در دل سایه‌ها گم می‌شود. تصویر به ساهی برش می‌خورد.

بابل (فیلم‌نامه)

  • 30,000 تومان

مایک: سلام بابا. ریچارد: سلام عزیزم. حالت چطوره؟ مایک: بابا، حدس بزن چی شده؟ امروز، تو مدرسه چند تا جوجه کوچولو آوردن. یکی‌شونو گرفتم توی دستم. خیلی کوچولو و گرم بود. ریچارد برای اولین بار می‌زند زیر گریه. مایک: بابا، خوبی؟ ریچارد سعی می‌کند جلوی گریه‌اش را بگیرد. ریچارد: آره، من خوبم. همه چی مرتبه. پسرک به صحبتش ادامه می‌دهد و ریچارد همزمان گریه می‌کند.

سکوت بره‌ها (فیلم‌نامه)

  • 35,000 تومان

کلریس به چشم‌های دکتر لکتر زل می‌زند. سرش را تکان می‌دهد. نمی‌خواهد- یا نمی‌تواند- ادامه دهد. دکتر لکتر: هنوزم گاهی شب‌ها بیدار می‌شی، نه؟ تو تاریکی بیدار می‌شی، با صدای جیغ بره‌ها؟ کلریس: بله. دکتر لکتر: فکر می‌کنی اگه بتونی کاترین رو نجات بدی، می‌تونی بره‌ها رو ساکت کنی؟ فکر می‌کنی اگه کاترین زنده بمونه، دیگه تو تاریکی با صدای جیغ اون بره‌ها بیدار نمی‌شی، درسته؟

ورود (بر اساس «داستان زندگی تو» اثر تد چیانگ) فیلم‌نامه

  • 31,000 تومان

لوییز روی وایت‌برد با حروف بزرگ نوشته است «انسان». او کنار وایت‌برد ایستاده و ماژیک را در دستان لرزانش گرفته است. لوییز با اشاره به کلمه آن را می‌خواند: لوییز: انسان. او به خودش و سپس به دیگران اشاره می‌کند. لوییز: انسان. او به یکی از فضایی‌ها اشاره می‌کند. لوییز: شما چی هستین؟ سکوت. فضایی‌ها انگار قصد جواب دادن ندارند.

زودیاک (بر اساس کتاب‌های «زودیاک» و «زودیاک بی‌نقاب» اثر رابرت گری اسمیت) فیلم‌نامه

  • 57,000 تومان

تاکسی رفته‌رفته کنار می‌کشد و نبش تقاطع متوقف می‌شود. راننده تاکسی ماشین را پارک می‌کند. مجری رادیو: یه سوال برای همه ما وجود داره؛ به نظر شما زودیاک در قدم بعدی چه‌کار می‌کنه؟ صدای مهیبی می‌آید. سر راننده تاکسی با شدت به جلو پرتاب می‌شود. مسافر تاکسی که ما نمی‌توانیم او را ببینیم، به راننده شلیک کرده است.

سرخ‌پوست (به همراه گفتگوی تخصصی) فیلم‌نامه

  • 22,000 تومان

داخلی _ اتاق رئیس زندان _ صبح سرگرد پشت میزش بالای نقشه ها ایستاده و با مدادی که از مددکار گرفته جایی روی نقشه را علامت می گذارد؛ بعد نگاهی به مداد کرده و آن را بو می کند.

دوربین بازی

  • 120,000 تومان

اگر سینما یک زبان است می‌توانیم بپرسیم؛ ساختار این زبان و واژگان آن چیست؟ پاسخ این است: ابزار ابزار هر زبانی خودش «زبان» است. زبان سینما هم چیزی نیست جز دوربین. این کتاب درباره دوربین است. از تک‌تک قطعاتش تا نقش این قطعات در روایت یک داستان.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

داستان‌گویی بصری (خلق ساختار بصری برای فیلم تلویزیون و رسانه‌های دیجیتالی)

  • 60,000 تومان

برای علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه تصویر همواره این پرسش مطرح بوده است که چگونه می‌توان ایده‌های ذهنی یا متن نگارش شده را به زبان تصویر ترجمه کرد و به ازای مفاهیم ذهنی تصاویری هم‌چون فیلم سینمایی، انیمیشن، برنامه‌های تلویزیونی، باز‌های کامپیوتری، فیلم مستند و... ساخت. علاوه بر این پرسش، دغدغه جدی فعالان حوزه تصویر کاربرد زیباشناسانه تکنیک‌های تصویرسازی بوده است. این کتاب پاسخی است به این پرسش‌ها و تشریح روشنی است برای رسیدن از ایده به دیده و...کتاب داستان‌گویی بصری - برای علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران حوزه تصویر همواره این پرسش مطرح بوده است که چگونه می‌توان ایده‌های ذهنی یا متن نگارش شده را به زبان تصویر ترجمه کرد و به ازای مفاهیم ذهنی تصاویری هم‌چون فیلم سینمایی، انیمیشن، برنامه‌های تلویزیونی، بازی‌های کامپیوتری، فیلم مستند و... ساخت. علاو‌ه‌بر این پرسش، دغدغه جدی فعالان حوزه تصویر کاربرد زیباشناسانه تکنیک‌های تصویرسازی بوده است. این کتاب پاسخی است به این پرسش‌ها و تشریح روشنی است برای رسیدن از ایده به دیده و...

1  2  3  صفحه‌ی 1