گرچن روبين


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بهتر از قبل (هنر مهار کردن عادت‌های زندگی روزمره)
نظم بیرونی آرامش درونی
  • 145,000 تومان
  • با تخفیف: 145,000 تومان
معجزه عادت (چگونه عادت‌های زندگی روزمره را تغییر دهیم)

زندگی از دریچه حواس پنج‌گانه (چگونه کاوش در حواس مرا از زندان ذهن رها کرد و جهان واقعی را به من نشان داد)

  • 230,000 تومان

بیش از یک دهه است که گرچن روبین در حال مطالعه شادی و سرشت انسان است. او در ملاقات با چشم‌پزشکش متوجه شد که یکی از عناصر کلیدی شادی را همیشه نادیده گرفته است: حواس پنج‌گانه. او روزهای زیادی را صرف سیر کردن در افکار خود کرده بود تا جایی که اجازه داده بود احساسات حیاتی زندگی، بی‌آنکه به آنها توجه کند، از بین بروند. پس از آن ملاقات، او از حالت زندگی در ذهنی مه‌آلود به دنیایی کشیده‌شد که توانست با دیدن، شنیدن، بوییدن، چشیدن و لمس کردن دوباره آن را کشف کند. در این سفر که خودآزمایی او بود، روبین اسرار و شادی‌های حواس پنج‌گانه را به عنوان راهی برای زندگی شادتر و آگاهانه‌تر بررسی می‌کند. او با تکیه بر علوم، فلسفه، ادبیات و تلاش‌هایش برای تمرین آنچه می‌آموزد، قدرت عمیق تطبیق با دنیای فیزیکی را بررسی می‌کند. روبین متوجه می‌شود که در شتاب زندگی روزمره، حواس پنج‌گانه راهی فوری و پایدار به ما نشان می‌دهند که برای شادی، آرامش و درگیر شدن با دنیای اطراف به آن نیاز داریم. «زندگی از دریچه حواس پنج‌گانه» داستانی جذاب است که مملو از بینش‌های عمیق و پیشنهادهای عملی در خصوص چگونگی تقویت حواس و استفاده از قدرت ادراک خود برای زندگی کامل‌تر و غنی‌تر است و در نهایت، به ما می‌آموزد که چگونه در جهان با سرزندگی و عشق بیشتر حرکت کنیم.

بهتر از قبل (هنر مهار کردن عادت‌های زندگی روزمره)

  • 245,000 تومان

عادت‌ها در ساختار نامرئی زندگی روزمره ما نقشی پررنگ دارند. این کتابء به دنبال یافتن راهی برای تغییر عادت‌هاست. با وجود اینء هرگز تحمیل نمی‌کند کدام عادات خاص را ایجاد و جانشین عادت‌های گذشته کنید و نیز به شما می‌آموزد تغییر عادت‌ها ممکن استء اما هرگز آسان نیست.

نظم بیرونی آرامش درونی

  • 145,000 تومان

برای بیشتر ما، نظم بیرونی در آرامش درونی سهیم است و راهکاری جادویی و همگانی برای ایجاد نظم وجود ندارد. در زندگی شاد، میزی شلوغ یا کمد شلوغ لباس مشکلی پیش پا افتاده است؛ اما گرچن روبین به این نتیجه رسیده که کنترل کردن وسایل‌مان باعث می‌شود احساس کنیم زندگی‌مان در اختیار خودمان است. از خودتان بپرسید: آیا به آن احتیاج دارم؟ آیا آن را دوست دارم؟ آیا از آن استفاده می‌کنم؟ با 150 ایده عینی برای رفع به هم ریختگی و نکاتی که گاهی غافلگیرکننده‌اند، گرچن روبین دشواری‌های کلیدی ایجاد نظم بیرونی را از میان برمی‌دارد. در خانه، در محل کار و در زندگی، وقتی دارایی‌های‌مان را تحت کنترل داشته باشیم، می‌توانیم محیط آرام تر و شادتری ایجاد کنیم. گرچن روبین با حس شوخ‌طبعی و تصور روشنی از آن‌چه برای بیشتر مردم شدنی است، ده مرحله قابل اجرا را مطرح می کند تا به کمک آن‌ها بتوانیم به زندگی دلخواه‌مان برسیم...

معجزه عادت (چگونه عادت‌های زندگی روزمره را تغییر دهیم)

  • 20,000 تومان

این کتاب به خواننده در شناخت بهتر عادت‌هایش و تغییر آنها کمک می‌کند. روبین در این کتاب از تجربیات شخصی خود کمک می‌گیرد و به متداول‌ترین پرسش‌ها پاسخ می‌دهد. اگر می‌خواهید بیشتر و بهتر بخوابید، به وزن ایده آل‌تان برسید و پروژه مهمی را تمام کنید، عادت‌ها هر گونه تغییری را برایتان ممکن می‌کنند. مطالعه کتاب حاضر خواننده را به تمرکز بر عادت‌هایش و تلاش برای تغییر آنها تشویق می‌کند. خو گرفتن به عادت‌های افراد موفق و رسیدن به پیروزی‌های بزرگ آرزوی همه ماست اما هر یک از ما باید تنها عادت‌هایی را تقویت کنیم که برای خود ما مفید باشند. امیدواریم با مطالعه این کتاب بتوانید از قدرت عادت‌ها برای تغییر زندگی‌تان کمک بگیرید.

صفحه‌ی 1