ژاك لاكان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آموزه من
  • 24,000 تومان
  • با تخفیف: 24,000 تومان
گزیده مکتوبات لکان
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
اضطراب (دفتر سوم) شکل‌های ابژه
  • 139,500 تومان
  • با تخفیف: 139,500 تومان
اضطراب (سمینار ژاک لاکان) دفتر دوم
  • همراه با تخفیف
  • 139,500 تومان
  • با تخفیف: 132,525 تومان
اضطراب (سمینار ژاک لاکان)
  • 114,500 تومان
  • با تخفیف: 114,500 تومان

آموزه من

  • 24,000 تومان

کتاب آموزه من، متن سه سخنرانی ژاک لاکان است که یک سال پس از انتشار اثر مشهورش، مکتوبات، در سال 1966، برای توضیح روانکاوی و بعضی از مطالب این کتاب ایراد شده‌اند... متن سخنرانی‌ها، مثل بسیاری از نوشته‌های لاکان، گاه پیچیده و مبهم و دشوار و گاه کاملا عامیانه و معمولی همراه با شوخ‌طبعی‌های خاص و کنایه‌ها و انتقادهای اوست.

گزیده مکتوبات لکان

  • 40,000 تومان

لکان همواره تذکر می‌داد که باید مکتوبات او را در پرتو سمینارها فهمید. از این رو مترجم مکتوبات باید بارگران کشف اشارات به سمینارها را نیز بر دوش کشد. از دیگر سو، خواندن مکتوبات بدون ارجاع به سمینارها همان قدر بی‌ثمر است که تلاش برای فهم منظومه فکری لکان بی‌ارجاع به آثار فروید. با این همه، چهار مکتوب این کتاب را با تسامح می‌توان اثری مستقل به شمار آورد. ارجاع مکرر به آن‌ها در انتولوژی‌های مختلف، گواه این مدعاست.

اضطراب (دفتر سوم) شکل‌های ابژه

  • 139,500 تومان

ژاک لاکان چهره‌ای شناخته‌ شده و مهم در تاریخ روانکاوی به شمار می‌آید و یکی از تاثیرگذارترین متفکران قرن بیستم است. لاکان در «اضطراب» که برای اولین ‌بار به زبان انگلیسی در دسترس خوانندگان قرار گرفته با ما از ماهیت اضطراب صحبت می‌کند. او در این بحث بیان می‌کند که این نوستالژی داشتن ابژه نیست که موجب اضطراب می‌شود، بلکه نزدیکی به آن است که در ما ایجاد اضطراب می‌کند. درس‌های لاکان در سال‌های 1962 و 1963 در سمینارهایی که او در بیمارستان سنت ـ آن را ارائه می‌داد، مبنای مراحل اولیه آموزه‌های او را شکل می‌دهد. در این کتاب برای اولین‌ بار با صورت‌های مختلف و ناشناخته a و در کنار آن توضیح لاکان از مسئله «میل تحلیل‌گر» آشنا می‌شویم. لاکان با بررسی این مفاهیم از زوایای مختلف، مخاطبان خود را با دقت زیاد به بازه‌ای از موضوعات می‌برد، موضوعاتی مانند اضطرابی که بین لذت و میل قرار می‌گیرد، انتقال متقابل و تفسیر، و خیال‌پردازی و چهارچوب آن. این نسخه ارزشمند که کتاب پنجم سمینار ژاک لاکان است، برای دانشجویان و فعالان حوزه روانکاوی و دانشجویان و استادان رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی، ادبیات و نظریه انتقادی جامعه‌شناسی و روانشناسی جالب و قابل توجه است.

اضطراب (سمینار ژاک لاکان) دفتر دوم

  • 139,500 تومان

ژاک لاکان چهره‌ای شناخته ‌شده و مهم در تاریخ روانکاوی به ‌شمار می‌آید و یکی از تاثیرگذارترین متفکران قرن بیستم است. لاکان در «اضطراب» که برای اولین‌ بار به زبان انگلیسی در دسترس خوانندگان قرار گرفته با ما از ماهیت اضطراب صحبت می‌کند. او در این بحث بیان می‌کند که این نوستالژی داشتن ابژه نیست که موجب اضطراب می‌شود، بلکه نزدیکی به آن است که در ما ایجاد اضطراب می‌کند. درس‌های لاکان در سال‌های 1962 و 1963 در سمینارهایی که او در بیمارستان سنت ـ آن را ارائه می‌داد، مبنای مراحل اولیه آموزه‌های او را شکل می‌دهد. در این کتاب برای اولین‌ بار با صورت‌های مختلف و ناشناخته a و در کنار آن توضیح لاکان از مسئله «میل تحلیل‌گر» آشنا می‌شویم. لاکان با بررسی این مفاهیم از زوایای مختلف، مخاطبان خود را با دقت زیاد به بازه‌ای از موضوعات می‌برد، موضوعاتی مانند اضطرابی که بین لذت و میل قرار می‌گیرد، انتقال متقابل و تفسیر، و خیال‌پردازی و چهارچوب آن. این نسخه ارزشمند که کتاب پنجم سمینار ژاک لاکان است، برای دانشجویان و فعالان حوزه روانکاوی و دانشجویان و استادان رشته‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی، ادبیات و نظریه انتقادی جامعه‌شناسی و روانشناسی جالب و قابل توجه است.

اضطراب (سمینار ژاک لاکان)

  • 114,500 تومان

ژاک لاکان چهره‌ای شناخته‌شده و مهم در تاریخ روانکاوی به شمار می‌آید و یکی از تاثیرگذارترین متفکران قرن بیستم است. لاکان در اضطراب که برای اولین بار به زبان انگلیسی در دسترس خوانندگان قرار گرفته با ما از ماهیت اضطراب صحبت می‌کند. او در این بحث بیان می‌کند که این نوستالژی داشتن ابژه نیست که موجب اضطراب می‌شود، بلکه نزدیکی به آن است که در ما ایجاد اضطراب می‌کند. درس‌ها لاکان در سال‌های 1962 و 1963 در سمینارهایی که او در بیمارستان سنت - آن ارائه می‌داد. مبنای مراحل اولیه آموزه‌های او را شکل می‌دهد. در این کتاب برای اولین بار با صورت‌های مختلف و ناشناخته a و در کنار آن توضیح لاکان از مسئله "میل تحلیلگر" آشنا می‌شویم. لاکان با بررسی این مفاهیم از زوایای مختلف، مخاطبان خود را با دقت زیاد به بازه‌ای از موضوعات می‌برد. موضوعاتی مانند اضطرابی که بین لذت و میل قرار می گیرد، انتقال متقابل و تفسیر، و خیال‌پردازی و چهارچوب آن.

صفحه‌ی 1