پيتر تيل


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صفر به 1 (نکاتی  در مورد استارت‌آپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم)
از صفر به 1 (مینی‌بوک)
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
از صفر به 1 (نگاهی به شرکت‌های استارتاپ در سیلیکان ولی و نقش آن‌ها در تجسم آینده)

صفر به 1 (نکاتی در مورد استارت‌آپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم)

  • 150,000 تومان

پیتر تیل نیاز به معرفی ندارد. او بنیانگذار شرکت PayPal و یکی از نخستین سرمایه‌گذاران فیسبوک است. یک کارآفرین موفق که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که مجله فوربز گفته که خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتما باید مطالعه کرد» قرار دارد. تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از «صفر به یک» می‌رویم. عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی بااهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.

از صفر به 1 (مینی‌بوک)

  • 45,000 تومان

این کتاب نکاتی در مورد استارت‌آپ‌ها را به شما می آموزد و چگونگی ساختن آینده رو به رشد را به شما نشان می‌دهد در ‌واقع می‌توان گفت این کتاب راهنمای پیتر تیل برای ایجاد شرکت‌های نو‌آور و خلاق است. درباره شرکت‌هایی حرف می‌زنند که می‌توانند از صفر، یک بسازند. وی به عنوان بنیان گذار پی‌پل و سرمایه‌گذار استارت‌آپ‌های نو‌آور به شمار می آید و تجربیات خود را در این کتاب ارائه کرده است. پیتر تیل و بلیک مسترز معتقدند که برای موفقیت و ساختن آینده‌ای درخشان که با‌حال متفاوت باشد، لازم است که طور دیگری فکر کنیم. ایده‌های خلاقانه داشته باشیم و به دنبال ساختن چیز‌های جدید باشیم. دنیای ما به کسانی که مقلد هستند، احتیاجی ندارد بلکه به کسانی احتیاج دارد که غیر‌عادی فکر می‌کنند، ایده‌های متفاوت و غیر‌عادی دارند و برای عملی کردن ایده‌هایشان دست از تلاش بر‌نمی‌دارند. این کتاب فرمولی برای رسیدن به موفقیت نیست. فرمول‌های موفقیت در کار آفرینی به کار نمی آیند ، چون نحوه ارائه نو‌آوری‌ها هستند که اهمیت کلیدی در کار‌آفرینی دارند (مانند ایده‌های جدید یا کشف نشده). طبق نظر تیل، هر نو‌آورری مسیر متفاوتی را دنبال می‌کند. با این‌حال، افراد موفق ارزش‌ها را غالبا به‌طور مکرر در مکان‌های جدید یا عجیب می‌یابند. آن‌ها با استفاده از اصول مهم کسب‌و کار دست پیدا می کنند.

از صفر به 1 (نگاهی به شرکت‌های استارتاپ در سیلیکان ولی و نقش آن‌ها در تجسم آینده)

  • 60,000 تومان

این کتاب، که نخستین بار در ماه سپتامبر 2014 به چاپ رسید، یکی از معدود کتاب‌هایی است که با نگاهی موشکافانه به واکاوی جنبه‌های مشخصی از مهم‌ترین و تاثیرگزارترین کانون فناوری جهان، یعنی سیلیکان ولی می‌پردازد. اندکی پس از انتشار، این کتاب در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های روزنامه‌ی نیویورک تایمز قرار گرفت. نگارنده‌ی این کتاب خود یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های سیلیکان ولی است، تجربه بنیان‌گذاری و راهبری موفقیت‌آمیز چندین شرکت نوپای فناوری را پشت سرگذاشته است. او در این کتاب می‌کوشد با سبکی جذاب و خواندنی، ساختار یگانه و جلوه‌های منحصر به‌فرد شرکت‌های نوپای فناوری را تشریح کرده و نقش پررنگ و تعیین کننده‌ی این شرکت‌ها را در شکوفایی اقتصاد غول‌آسای ایالات متحده امریکا روشن کند.

صفحه‌ی 1