پل تايگر باربارا بارون تايگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر شناخت بچه‌ها (چگونه فرزندم را بر اساس تیپ شخصیتی او تربیت کنم)
انواع کودکان
  • 350,000 تومان
  • با تخفیف: 350,000 تومان
هنر شناخت مردم (چگونه می‌توان دیگران را سریع ارزیابی کرد و به زبان خودشان با آنان سخن گفت)

هنر شناخت بچه‌ها (چگونه فرزندم را بر اساس تیپ شخصیتی او تربیت کنم)

  • 325,000 تومان

«هنر شناخت بچه‌ها»، کتابی خوش‌خوان برای والدین، معلمان، مربیان و همه کسانی است که به گونه‌ای با بچه‌ها در ارتباطند؛ حتی خود بچه‌ها هم می‌توانند این کتاب را بخوانند. نویسندگان این کتاب در گام نخست سعی کرده‌اند بر اساس یکی از نظریه‌های ارزشمند روانشناسی به معرفی شانزده تیپ شخصیتی بپردازند و با ارائه داستانک‌هایی واقعی از کودکان، توانسته‌اند خصوصیت‌های شخصیتی هر تیپ را به صورتی ملموس بیان کنند. در گام بعدی، آن‌ها روش‌های تربیتی سازگار با تیپ ویژه شخصیت هر کودک یا نوجوان را معرفی می‌کنند.

انواع کودکان

  • 350,000 تومان

من به عنوان روانپزشک کودک و نوجوان که سالیان طولانی است با کودکان و والدین آنها در ارتباط هستم همواره با این واقعیت روبرو بوده‌ام که فرزندانی که همگی عضو یک خانواده هستند، ویژگی‌های سرشتی و ذاتی متفاوتی را دارا می‌باشند. ویژ‌گی‌های سرشتی که بعدها در بزرگسالی تبدیل به ویژگی‌های شخصیتی افراد شده‌اند، کاملا تحت تاثیر ژنتیک از والدین به آنها منتقل می‌شود و گه‌گاه میبینیم که صفات شخصیتی برخی از کودکان کاملا مستقل و خیلی متفاوت‌تر از والدین و نیز سایر فرزندان خانواده آنان است. در کتابی که پیش روی شماست به خوبی به تفاوت‌های سرشتی و شخصیتی کودکان پرداخته شده است. با مطاله این کتاب والدین، دست‌اندرکاران حوزه‌های تربیتی، همچنین روانپزشکان و روانشناسان کودک میتوانند به تفاوت‌های شخصیتی و رفتاری کودکان پی ببرند.

هنر شناخت مردم (چگونه می‌توان دیگران را سریع ارزیابی کرد و به زبان خودشان با آنان سخن گفت)

  • 388,000 تومان

این کتاب مملو از مثال‌های واقعی و راهنمایی‌های آسان و مبتنی بر مدل علمی تیپ شخصیت است که مورد استفاده موفق‌ترین شرکت‌ها در امریکا می‌باشد.این کتاب به شما کمک می‌کند که: روش مورد علاقه دیگران برای برقراری ارتباط را شناسایی کنید. نظرات خود را به نحوی مطرح کنید که احتمال گرفتن پاسخ مثبت بیشتر شود....

صفحه‌ی 1