پاتريك لنچيوني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
انگیزه (چرا بسیاری از رهبران مهم‌ترین مسئولیت‌هایشان را تفویض می کنند)
غلبه بر 5 عامل ناکارآمدی 1 تیم (کتاب راهنما برای رهبران مدیران و متخصصان)
5 دشمن کار تیمی (فراز و فرود رهبری 1 تیم)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

مزیت (درباره‌ی سلامت سازمانی)

  • 58,000 تومان

شاید برای شما هم پیش آمده که تیم‌ یا سازمان‌تان درست کار نکند، بهره‌وری لازم را نداشته باشد، مُدام با مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف مواجه باشد، کار تیمی بی‌معنا باشد، جلسات نتیجه‌ای به همراه نداشته باشد، و در یک کلام همیشه یک جایی باشد که بلنگد! این‌ها همه علائمی است که نشان می‌دهد تیم و سازمان شما بیمار است، و بیمار نیاز به مداوا و مراقبت دارد. چیزی که شما به آن نیاز دارید، نه استعداد است و نه سرمایه. «سلامت سازمانی» است. سلامت سازمانی بستر لازم را برای پیاده‌سازی مطلوب راهبرد، امورمالی، بازاریابی، فناوری و هر اتفاق درون‌سازمانی دیگری فراهم می‌کند و به همین دلیل، یگانه عامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت سازمان حساب می‌شود: بزرگ‌تر از استعداد، بزرگ‌تر از دانش، بزرگ‌تر از نوآوری. پاتریک لنچیونی شما را در این مسیر کمک می‌کند. مانند پزشکی که در کنار بیمار است تا سلامت خود را بازیابد و نسبت به آن اطمینان پیدا کند. به مشاوره‌ و راهنمایی او اعتماد کنید.

انگیزه (چرا بسیاری از رهبران مهم‌ترین مسئولیت‌هایشان را تفویض می کنند)

  • 25,000 تومان

انگیزه کوتاهترین و ساده‌ترین کتابی است که تا به امروز نوشته‌ام، اما فکر می‌کنم که مهم‌ترین کتابم باشد. زیرا داشتن دلیلی اشتباه برای مدیریت نه تنها برای خود افراد بلکه برای کل جامعه، خطرناک است. اگر کسی می‌خواست مطالعه کتاب‌های مرا شروع کند، به او می‌گفتم که ابتدا همین کتاب را بخواند. امیدوارم این کتاب به شما در درک و شاید در تطبیق انگیزه‌هایتان برای رهبری یاری دهد به طوری که بتوانید ماهیت سخت و حساس رهبری سازمان را دریابید و شاید به شما کمک کند تا به این نتیجه خوشایند برسید که شاید اصلا نمی‌خواهید رهبر باشید و به خود اجازه دهید که در جایگاهی دیگر از استعدادها و علائقتان به شکل بهتری استفاده کنید.

غلبه بر 5 عامل ناکارآمدی 1 تیم (کتاب راهنما برای رهبران مدیران و متخصصان)

  • 30,000 تومان

در کتاب غلبه بر پنج عامل ناکارآمدی یک تیم، لنکیونی اطلاعات و راهنمایی‌های عملی و ویژه‌ای را برای غلبه بر پنج عامل، استفاده از ابزار، تمرین‌ها، ارزیابی‌ها و مثال‌های واقعی جهانی را پیشنهاد کرده است: آیا ما واقعا تیم هستیم؟ کارکرد کنونی ما چگونه است؟ آیا ما آمادگی سرمایه‌گذاری در زمان و انرژی لازم برای تشکیل تیمی بزرگ را داریم؟ نوشته‌ای به اختصار و به موقع که به سرگروهان، مدیران و پیمان‌کاران به عنوان ابزار کاری که آنان برای تاسیس و پیشبرد سریع و موثر تیمشان نیاز دارند، عرضه شده است.

5 دشمن کار تیمی (فراز و فرود رهبری 1 تیم)

  • 80,000 تومان

اگر بتوانید همة کارکنان یک سازمان را به سوی یک هدف مشترک بسیج کنید، در هر رشته و در هر بازار و در برابر هر رقیبی در هر زمان موفق خواهید شد. این کتاب در قالب داستانی گیرا، راهنمایی است برای مدیریت تیم‌های موفق. نویسنده موانعی را که بر سر شکل‌گیری کار گروهی است تشریح کرده و در مسیر چگونگی اصلاح تیم‌های ناموفق راه را نشان می‌دهد.

صفحه‌ی 1