يوناس يوناسن


تولیدکننده




بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دختر بی‌سوادی که حساب و کتاب بلد بود
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد
باز هم ماجراجویی‌های تصادفی پیرمرد 100 ساله
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان
دختری که پادشاه سوئد را نجات داد
  • 132,000 تومان
  • با تخفیف: 132,000 تومان
پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد
مرد 100 ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان

دختر بی‌سوادی که حساب و کتاب بلد بود

  • 239,000 تومان

«دختر بی‌سوادی که حساب و کتاب بلد بود» دومین رمان یوناس یوناسن، نویسنده سوئدی (متولد 1961) است. یوناسن، که هم‌چون فردریک بکمن، جزو چهره‌هایی است که ادبیات مدرن سوئد را به جهان شناساندند و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا به دست آوردند. «دختر بی‌سوادی که حساب و کتاب بلد بود» پس از رمان «پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» منتشر شد و مانند آن موفقیت بی‌نظیری به دست آورد و خیلی زود به فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها راه یافت. در تابستان سال 2007 ، پادشاه و نخست وزیر سوئد در جشنی باشکوه در قصر سلطنتی سوئد گم می‌شوند! به مردم اعلام می‌شود که هردوی آنها بیمار شده‌اند، اما حقیقت چیز دیگری است و داستان واقعی خیلی پیش‌تر، در سال 1961، با تولد دخترکی به نام نومبکومایکی آغاز شده است... «دختر بی‌سوادی که حساب و کتاب بلد بود» رمانی است سرشار از صحنه‌های طنزآمیز و جذاب که تاریخ و تخیل را هوشمندانه به هم پیوند زده است؛ داستانی درباره شانس، عشق و ارتباطات انسانی.

پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره بیرون رفت و ناپدید شد

  • 166,000 تومان

پیرمرد 100 ساله‌ای از پنجره بیرون می‌رود و ناپدید می‌شود اما این ناپدید شدن تصور پلیس و مدیران آسایشگاهی است که آلن کارلسون از آنجا گریخته است زیرا آلن پیر آن‌طور که در خلال داستان درمی‌یابیم در 100 سال اول زندگی خود ماجراهای بسیاری را پشت سر گذاشته است و بنابراین حاضر نیست در پایان عمرش در فضای بسته و قانونمند آسایشگاه محبوس شود. ماجراهایی که پای او را به کشورهای اسپانیا، آمریکا، چین، ایران، شوروی سابق، کره شمالی، اندونزی و فرانسه کشانده بود. یوناس یوناسون خبرنگار، در چنین جغرافیای پهناوری با استفاده از اطلاعات تاریخی خود در مقام خبرنگار، تصویری فانتزی و طنز از تاریخ معاصر جهان را ارائه داده است. حضور شخصیت‌های تاریخی و شرح تاریخ تحولات قرن بیستم از نقاط قوت و به یادماندنی این اثر است.

باز هم ماجراجویی‌های تصادفی پیرمرد 100 ساله

  • 65,000 تومان

او بازگشته! پیرتر و بامزه‌تر. همه چیز با آن اهرم مزاحم داخل بالن شروع می‌شود. آلن همراه دوستش، ژولیوس، ساکت نشسته و منتظر است تولد 101 سالگی‌اش شروع شود که کسی موفق می‌شود اهرم را بشکند. و قبل از این که بفهمند چه شده، بالا می‌روند، بر فراز اقیانوس هند... ولی آنچه بالا می‌رود باید پایین هم بیاید، و وقتی کشتی‌ای از کره شمالی آن‌ها را از دریا می‌گیرد، طولی نمی‌کشد که دو دوست همراه با کیفی پر از اورانیوم درگیر بحرانی دیپلماتیک در جهان می‌شوند. ماجراهایی که همه را درگیر می‌کند؛ از پرزیدنت ترامپ تا کیم جونگ - اون، از ولادیمیر پوتین تا آنگلا مرکل؛ لازم نیست بگوییم که اوضاع چقدر پیچیده می‌شود. همه چیز در این داستان هست: از پیامی محرمانه و سیاسی روی دستمال سفره، تا ماجرای فاجعه‌بار اشتباه شدن دو تابوت، تا برخوردی زیادی نزدیک با یک نازی عصبانی، دست کم یک جلسه احضار روح، و یک عالمه مارچوبه غیرقانونی...

دختری که پادشاه سوئد را نجات داد

  • 132,000 تومان

یوناس یوناسون سوئدی پیش از شروع کار نویسندگی مدت‌ها در روزنامه‌ها به کار نویسندگی مشغول بود. نخستین و مشهورترین اثر او «پیرمرد صد ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد» در سال 2009 برای او شهرت بسیاری را به‌همراه آورد. این اثر تاکنون به ده‌ها زبان ترجمه شده و در زمره آثار پرفروش است. یوناسون دومین اثر خود با عنوان «بی‌سوادی که شمردن بلد بود» را در سال 2013 نوشت. در ترجمه انگلیسی این عنوان به «دختری که پادشاه سوئد را نجات داد» تغییر یافت. کیهان بهمنی، مدرس و مترجم، تاکنون آثار نویسندگان بسیاری را به فارسی ترجمه کرده است. ترجمه چندین اثر از نویسنده مشهور آمریکایی، خانم آن تایلر، و آثاری از ژان اشنوز فرانسوی، سو تونگ، همینگوی، ریچارد فورد، یوکو اوگاوا و ... در کارنامه کاری او به چشم می‌خورد. بهمنی دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است و اکنون با سمت استادیاری در دانشگاه به تدریس دروس ترجمه و ادبیات انگلیسی مشغول است. از دکتر کیهان بهمنی در نشر آموت تاکنون ترجمه دو کتاب «خدمتکار و پروفسور» و «انتقام» از «یوکو اوگاوا» نویسنده معروف ژاپنی منتشر شده است.

پیرمرد 100 ساله‌ای که از پنجره بیرون پرید و ناپدید شد

  • 30,000 تومان

به شدت دلبرا، داستانی که با سادگی شادمانه‌ای تعریف می‌شود. پدیده‌ای جدید در جهان... لبریز از طنز

مرد 100 ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد

  • 165,000 تومان

مرد 100 ساله‌ای که از پنجره فرار کرد و ناپدید شد رمانی است سرراست و مفرح و شگفت‌انگیز و گاه حتی قهقه‌آور که با هوشمندی و تخیلی غنی شخصیت اصلی‌اش را ناخواسته در میانه مهم‌ترین رخداد‌های تاریخی قرار می‌دهد. این رمان در جهان با توفیقی چشمگیر روبه‌رو شده است و با انتشار ترجمه‌های آن در 35 کشور بیش از 8 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

صفحه‌ی 1