ويندي درايدن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اتحاددرمانی در رفتاردرمانی منطقی هیجانی (چارچوب و رویه)
درمان متمرکز بر نگرش (8 ایده موثر در مشاوره و روان‌درمانی)
درمان یکی در هر بار تک‌جلسه‌ای (رویکرد درمان عقلانی هیجانی رفتاری)
اتحاد کاری در رفتاردرمانی عقلانی هیجانی
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
درمان شناختی رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری (بینش‌هایی حاصل از 40 سال کار بالینی)
خودیاری با درمان تک‌جلسه‌ای
  • 85,000 تومان
  • با تخفیف: 85,000 تومان
درمان شناختی رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری (اف سی بی تی)
جلسات زنده آلبرت الیس
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان
چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای مراجع)
چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای درمانگر)
زندگی مثبت با 10 اقدام (غلبه بر مشکلات همگانی)
  • 16,000 تومان
  • با تخفیف: 16,000 تومان

اتحاددرمانی در رفتاردرمانی منطقی هیجانی (چارچوب و رویه)

  • 75,000 تومان

کتاب اتحاددرمانی در رفتاردرمانی منطقی هیجانی می‌خواهد اصول و عملکرد REBT را از نظرگاه نظریه اتحاددرمانی بررسی کند. دکتر ویندی درایدن به دنبال نقض این باور غلط است که REBT رابطه درمانی را نادیده می‌گیرد. او این کار را با تقسیم‌بندی نظریه اتحاددرمانی به حوزه‌های خاص به منظور برجسته کردن قابلیت‌های آن در این شکل از درمان، انجام می‌دهد. او خواننده را با ABCهای REBT و رویه اصلی آن آشنا می‌کند و به دنبال آن، مفهوم اتحاددرمانی که اساس این کتاب را تشکیل می‌دهد را توضیح می‌دهد. سپس نشان می‌دهد که چگونه می‌توان رویه REBT را به وسیله درمانگر حاضر نسبت به هر یک از چهار مولفه اتحاد تقویت کرد: رابطه، دیدگاه‌ها، اهداف و تکالیف. این کتاب برای کارآموزان و درمانگران فعال در حوزه REBT نوشته شده است.‌

درمان متمرکز بر نگرش (8 ایده موثر در مشاوره و روان‌درمانی)

  • 100,000 تومان

در این کتاب، ویندی درایدن هشت ایده را برمی‌گزیند که بیشترین تاثیر را در دوران حرفه‌ای او به عنوان یک روان‌درمانگر داشته و پایه و اساس کار او را تشکیل می‌دهد. این ایده‌ها علایق به‌خصوص و کلی او در این زمینه را نشان می‌دهد. این کتاب جذاب و سرگرم‌کننده در دسترس مشاوران و روان‌درمانگران قرار گرفته است تا در آموزش و درمان مورد استفاده قرار گیرد...

درمان یکی در هر بار تک‌جلسه‌ای (رویکرد درمان عقلانی هیجانی رفتاری)

  • 75,000 تومان

درمان «یکی در هر بار» تک‌جلسه‌ای یک رویکرد ابتکاری و تجربی برای بهبود سلامت روان را ترسیم می‌کند و برای روان‌درمان‌گران و مشاورانی که به دنبال راهنمای قابل دسترس و معتبر برای کاردرمانی مختصر هستند، جذاب خواهد بود.

اتحاد کاری در رفتاردرمانی عقلانی هیجانی

  • 50,000 تومان

کتاب اتحاد کاری در رفتاردرمانی عقلانی هیجانی، اصول و کاربردهای رفتاردرمانی عقلانی هیجانی را از چشم‌انداز نظریه اتحاد کاری کاوش می‌کند. ویندی درایدن در این کتاب به دنبال این است که یک افسانه را از اعتبار ساقط کند، این افسانه که «رفتاردرمانی عقلانی هیجانی رابطه درمانی را نادیده می‌گیرد». به این منظور، او نظریه اتحاد کاری را به حوزه‌های خاصی تقسیم می‌کند تا بر ظرفیت‌های این نظریه در این شکل از درمان رفتاری عقلانی هیجانی تاکید کند. او خواننده را با ABC‌های رفتاردرمانی عقلانی هیجانی و کاربردهای پایه‌ای آن، آشنا می‌کند و بعد از آن، مفهوم اتحاد کاری را که بنیان و اساس این کتاب است، تشریح می کند. در مراحل بعدی درایدن نشان می‌دهد درمانگری که به تمام چهار مولفه اتحاد توجه می‌کند، چطور می‌تواند کاربرد رفتاردرمانی عقلانی هیجانی را ارتقا بخشد. این چهار مولفه از این قرار هستند، ارتباط، دیدگاه‌ها، اهداف و تکالیف. مخاطب این کتاب، کارآموزان و رفتاردرمانگران عقلانی هیجانی باتجربه هستند.

درمان شناختی رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری (بینش‌هایی حاصل از 40 سال کار بالینی)

  • 90,000 تومان

ویندی درایدن در این کتاب چهار رشته اصلی را که بر اساس آنها رویکرد ویژه خودش را به کار بالینی شکل داده، می‌آورد: (1) درمان شناختی رفتاری، (2) انعطاف‌پذیری در کار بالینی، (3) رفتاردرمانی عقلانی هیجانی، و (4) التقاط‌گرایی- رویکردی که او درمان شناختی رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری نامید. این کتاب به‌طور منحصر به فردی، شرحی مفصل از اینکه چگونه یک درمانگر پیشرو در جهان به‌طور شخصی در مورد کار بالینی روان‌درمانی فکر می‌کند و آن را به کار می‌برد، ارائه می‌دهد. همچنین این کتاب بینش‌هایی برگرفته از بیش از 40 سال سابقه به عنوان روان‌درمانگر و جدیدترین پیشرفت‌های کاری درایدن را نیز نشان می‌دهد و نظریه‌های متفاوتی که او استفاده می‌کند و سنگ‌بنای اصلی رویکرد او هست را برجسته می‌کند. درمان شناختی رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری یک فرصت بی‌نظیر برای بهره‌مندی از بینشِ یکی از چهره‌های اصلی در زمینه روان‌درمانی را فراهم می‌آورد.

خودیاری با درمان تک‌جلسه‌ای

  • 85,000 تومان

خودیاری با درمان تک جلسه‌ای چشم‌اندازی است تا بدانید چگونه می‌توانید با استفاده از دیدگاه‌های درمان تک جلسه‌ای در مشکلات هیجانی به خودتان کمک کنید. درمان تک جلسه‌ای طبق مهارت‌ها و توانایی‌های هر دو فرد درمانگر و مراجعه‌کننده انجام می‌شود. آنها آماده می‌شوند تا باهم و به روشی متمرکز از اولین لحظه کار کنند، بدون اینکه درمانگر قبل از شروع درمان زمانی را صرف فعالیت‌های معمول درمانی مانند گرفتن شرح‌حال، ارزیابی کامل یا فرمول‌بندی موردی کند. کتاب شما را ترغیب می‌کند تا خودتان راه‌حل‌هایی برای مشکلات پیدا کنید و برای همه افرادی که می‌خواهند در مشکلات هیجانی به خودشان کمک کنند و افرادی که می‌خواهند از آنها حمایت کنند، سودمند است. همچنین، با مشاوران، روان‌درمانگران و دانشجویان این رشته‌های تحصیلی که به کاربرد بسیار خلاصه درمان خودیاری علاقه‌مند هستند، ارتباط دارد.

درمان شناختی رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری (اف سی بی تی)

  • 80,000 تومان

این اثر اولین منبع در خصوص درمان شناختی‌رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری (اف سی بی تی) است. دکتر ویندی درایدن یکی از درمانگران و نویسندگان تاثیرگذار در حوزه درمان عقلانی هیجانی رفتاری (آر ای بی تی) است که سال‌ها در این حوزه درمانی مشغول به کار بوده و کتاب‌های زیادی به رشته تحریر درآورده است. در کتاب حاضر،‌ ویندی درایدن به ارائه رویکرد خود به درمان پرداخته و نام آن را درمان شناختی‌رفتاری مبتنی بر انعطاف‌پذیری (اف سی بی تی) گذاشته است.

جلسات زنده آلبرت الیس

  • 80,000 تومان

کتاب جلسات زنده آلبرت الیس! یکی از اولین کتاب‌ها درباره رویکرد عقلانی‌هیجانی رفتاری است. این کتاب شامل نوشته جلسات نمایشی آلبرت الیس است که به داوطلبان نشان می‌دهد چگونه می‌توانند از این نظریه برای حل مشکلات هیجانی- رفتاری خود استفاده کنند. این کتاب منبع ارزشمندی برای کسانی که می‌خواهند بدانند درمان عقلانی‌هیجانی رفتاری چیست و چگونه آن را با مراجعان‌شان به‌کار ببرند.

چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای مراجع)

  • 20,000 تومان

کتابی که در دست دارید پاسخی است به پرسش‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های مراجعانی که می‌خواهند از یک مشاور یا درمان‌گر یاری بطلبند یا هم‌اکنون در میانه راه مشاوره و درمان هستند. این کتاب مانند نقشه‌راهی شما را با فرایند درمان شناختی ـ رفتاری از آغاز تا پایان آشنا می‌سازد. شما با مطالعه این کتاب علاوه بر تشخیص این نکته که آیا رویکرد درمانی شناختی ـ رفتاری برای حل مسائلتان مناسب است، با موضوعات مشترکی مانند قرارداد درمانی، مدت زمان جلسه مشاوره و تعداد جلسات، کنسل کردن جلسه درمان، هزینه مشاوره، مقوله رازداری، آشنایی با وظایف مراجع و درمان‌گر، نحوه پایان گرفتن مشاوره و درمان، و موضوعات اختصاصی از جمله نحوه آمادگی برای جلسات نخست و جلسات آتی، تاکید بر رفتار و افکار، تنظیم فهرست مشکلات، تنظیم فهرست اهداف، تکلیف خانگی، به کار بستن آموخته‌ها در زندگی روزمره و اینکه چگونه پس از پایان درمان درمان‌گر خود شوید. این کتاب ابزار قدرت‌مندی در دستان شما خواهد بود تا با مطالعه آن، چه پیش از شروع مشاوره و درمان و چه در میانه آن بتوانید در وقت، انرژی و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و بیش‌ترین بهره را از درمان و مشاوره ببرید.

چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی رفتاری ببریم (راهنمای درمانگر)

  • 45,000 تومان

اگر در آرزوی ارائۀ یک درمان شناختی - رفتاری به شیوه‌‌ای روشمند و عملی هستید، مطالعه و استفاده از این کتاب را هرگز از دست ندهید. این کتاب چکیده اما بسیار کاربردی، راهنمای بسیار ارزشمندی است برای درمانگرانی که در حوزۀ شناختی - رفتاری به کار درمان مشغول‌اند، درمانگرانی که کار درمان را به‌تازگی آغاز کرده‌‏اند و کسانی که در حال یادگیری و کارورزیِ درمان هستند. این کتاب مانند نقشۀ راهی به موضوعات مهم در درمان و موضوعات مشترک در کار با انواع مراجعان می‏‌پردازد. با استفاده از این کتاب تجربۀ درمانی بسیار با کیفیتی را از ابتدا تا انتهای درمان خواهید داشت. کتاب چگونه بیشترین بهره را از درمان شناختی - رفتاری ببریم: راهنمای درمانگر، کتاب همتایی دارد ویژۀ مراجع که هر دو کتاب به درمانگر و مراجع یاری می‏‌دهند تا یک ساختار یکسان را در درمان دنبال کنند. پروفسور ویندی درایدن در این دو کتاب به یک سبک به موضوعات درمانی پرداخته است. کتاب مراجع پاسخگوی بیشترین دغدغه‏‌هایی است که یک مراجع می‌‏تواند در ذهن خود داشته باشد و کتاب درمانگر نیز درمانگر را از هر مرحله از درمان به دقت عبور می‏‌دهد. بهتر است این کتاب را به همراه کتاب مراجع در درمان مورد استفاده قرار دهید، زیرا بهره‌گیری از این دو کتاب به عنوان یک جفتِ لازم و ملزوم، برای هر دو طرفِ درمان - درمانگر و مراجع - نتایج خوبی به بار خواهد آورد.

برخورد با مشکلات هیجانی مراجعان در آماده‌سازی برای زندگی (رویکرد درمان رفتاری شناختی و منطقی هیجانی)

  • 34,000 تومان

کتابی که پیش روی شما است راهنمایی مفید برای درمانگران رویکرد درمانی - عقلانی و هیجانی - رفتاری در برخورد با مشکلات هیجانی مراجعان خود می‌باشد. این رویکرد بر این باور استوار است که افکار غیرمنطقی ما درباره رویدادهای ناخوشایند زندگی باعث به وجود آمدن احساسات و هیجانات ناسالمی می‌شود که به علت غیر عقلانی بودن، غیر قابل حل می‌شوند و با درگیر کردن ما در یک چرخه معیوب نشخوار ذهنی درباره آن موضوع، سلامتی روانی - جسمانی روابط بین فردی ما را به خطر می‌اندازد.

زندگی مثبت با 10 اقدام (غلبه بر مشکلات همگانی)

  • 16,000 تومان

آنچه می‌خوانید ویراست مورد تجدید نظر قرار گرفته کتاب بسیار پرفروش دکتر ویندی دریدن در زمینه ایجاد اعتماد به نفس و رسیدن به خوش‌بینی است. از روش‌ها و اقدامات ده‌گانه پیشنهاد شده در کتاب برای رسیدن به یک زندگی مثبت و راه‌های جدید برای مراوده و معاشرت با اشخاص استفاده کنید. با رعایت 10 اقدام توصیه شده در این کتاب می‌توانید زندگی سعادتمند داشته باشید و به هدف‌های خود برسید. از جمله مطالبی که در این کتاب می‌خوانید می‌توان به سرفصل‌های زیر اشاره کرد: نقش انعطاف‌‌پذیری کنار آمدن با احساسات و حوادث منفی رسیدن به نگرش سالم در قبال خود بهبود روابط با دیگران خلاق‌تر شدن

1  صفحه‌ی 1