ويلارد هارلي


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تخریب کنندگان عشق
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
عاشق شو و عاشق بمان
  • 105,900 تومان
  • با تخفیف: 105,900 تومان
توفان‌های مخرب عشق (بر عاداتی که عشق رمانتیک را تخریب می‌کند غلبه کنید)
نیازهای مردان نیازهای زنان (چگونه مهم‌ترین نیازهای یکدیگر را بشناسید و آن‌ها را برطرف کنید)

تخریب کنندگان عشق

  • 70,000 تومان

آیا عشقی را که زمانی به هم داشتید از دست داده اید؟ آیا از با هم بودن لذت نمی‌برید؟ آیا اخیرا زیاد بحث و مشاجره می‌کنید؟ آیا از هم فاصله می‌گیرید؟ اگر این‌طور است کتاب تخریب‌کنندگان عشق را بخوانید. دکتر ویلارد هارلی به شش تخریب‌کننده عشق اشاره دارد که ازدواج را متلاشی می کنند. دکتر هارلی به شما نشان می‌دهد که چگونه شما و همسرتان می توانید از این شش تخریب‌کننده عشق فاصله بگیرید.

عاشق شو و عاشق بمان

  • 105,900 تومان

اگر می‌خواهید عاشق شوید و عاشق بمانید، نیاز دارید همه‌ی موضوعات مطرح شده در تمام سه بخش کتاب را بیاموزید. رد کردن یا پذیرفتن هر یک از آن‌ها برای شما دردسرساز است. بنابراین به شما توصیه می‌کنم این کتاب را کامل بخوانید. هدف از نوشتن این کتاب آن است به شما نشان دهیم چطور می‌توانیم می‌توانید عشق رمانتیک را اصلاح و تقویت کنید. اصول کلی ساده است: اگر ازدواجی خوب و رضایت‌بخش می‌خواهید، شما و همسرتان باید سه هدف را دنبال کنید: بر سپرده خود در بانک عشق طرف مقابل بیافزایید، از این سپرده برداشت نکنید و با گفتگوی روشن در حفظ سپرده‌ی بانک عشقتان اختلاف‌ها را حل کنید.

توفان‌های مخرب عشق (بر عاداتی که عشق رمانتیک را تخریب می‌کند غلبه کنید)

  • 6,700 تومان

این کتاب به شما آموزش خواهد داد که چطور رفتارهای مناسب را کنار بگذارید. در این کتاب شش توفان مخرب عشق را معرفی می‌کنم و سپس چگونگی غلبه بر آن‌ها را توضیح می‌دهم. پس از نابودی این عوامل مخرب، عشق رمانتیک دوباره پدیدار می‌شود. تکالیف پیشنهادی در این کتاب مستلزم استفاده از پرسش‌نامه، فهرست‌ها و سایر برگه‌های پیشنهادی است.

نیازهای مردان نیازهای زنان (چگونه مهم‌ترین نیازهای یکدیگر را بشناسید و آن‌ها را برطرف کنید)

  • 35,900 تومان

این کتاب نوشته شده است که به شما مراقبت از همسرتان را آموزش دهد.هرگاه درس‌هایش را بیاموزید،همسرتان شما را آرمانی خواهد یافت.شرایطی که برای ازدواج شاد و موفق ضروری است. در ادامه 10 نیاز مهم ازدواج را برای همسران معرفی می‌کند و به شما آموزش می‌دهد که چگونه نیازهای یکدیگر را برآورده نمایید.زوج‌هایی که یکدیگر را در طول سال‌های اولیه ازدواجشان آرمانی می‌یابند،اگر در برطرف کردن این نیازهای اساسی ناکام بمانند،ممکن است ناسازگار شوند.

صفحه‌ی 1