هنري كلاود


تولیدکننده


بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هرگز بازنگرد (ده کاری که هرگز تکرار نخواهید کرد)
قانون شادی (چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند)
پایان‌های ضروری
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
رازهای خدا (کشف گنج پنهان)
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان

هرگز بازنگرد (ده کاری که هرگز تکرار نخواهید کرد)

  • 72,000 تومان

افراد موفق در هر زمینه از زندگی توسط یک مسیر قابل پیش‌بینی، که هم تحقیق و هم تجربه آن را ثابت می‌کنند و کتاب مقدس هم آن را توضیح می دهد و به آن حکم می‌کند، تغییر می‌کنند و به موفقیت می‌رسند، آن ها عواقب واقعی انجام کارها به روش های بی‌حاصل را درک می‌کنند، ان ‌ها این قضیه را به نحوی"درک می‌کنند" که تغییرشان می‌دهد و هرگز دوباره به روش های قدیمی انجام کارها برنمی گردند. انی دریافت‌های کلیدی برای موفقیت در تمامی زمینه های زندگی و مسیر اجرایی کردن آن ها، تمام آن چیزی است که در این کتاب خواهید آموخت.

قانون شادی (چگونه خرد معنوی و علم جدید می‌توانند زندگی شما را عوض کنند)

  • 14,900 تومان

شادی همان چیزی است که شما هستید. برای خیلی از آدم‌ها شادی یک توهم است - بسیار دور از دسترس و خارج از اختیار آن‌ها. اما دکتر هنری کلاود که کتاب‌های پرفروشی را تالیف کرده، نظری کاملا متفاوت دارد. کلاود نشان می‌دهد که شادی واقعی به اوضاع و شرایط محیطی، سلامتی جسمانی، موفقیت مالی یا حتی آدم‌هایی که در زندگی شما هستند، مربوط نمی‌شود. حقیقت موضوع - که از طریق تحقیقات علمی و متون مذهبی به اثبات رسیده - این است که شادی چیزی نیست که برای شما اتفاق بیفتد، آن چیزی است که شما هستید. شما در خلال صفحات این کتاب به قوانین شادی که مسیر رسیدن به احساس رضایت واقعی را برایتان آشکار می‌کنند، پی خواهید برد...

پایان‌های ضروری

  • 150,000 تومان

به کار چه کسانی باید خاتمه دهیم، کدام کسب و کار را کنار بگذاریم، کدام رابطه را قطع کنیم و ...؟ مطالعه این کتاب شما را به پاسخ صحیح رهنمون می‌شود تا به اموری خاتمه دهید که سال‌ها سد راه شما بوده‌اند.

رازهای خدا (کشف گنج پنهان)

  • 88,000 تومان

این کتاب «رازهای خدا» را آشکار می‌سازد، رازهایی درباره خدا، خوشبختی، روابط و هدف و مقصود شما در زندگی. این حقایق معنوی آزموده شده، اصولی را آشکار می‌کنند که موجب موفقیت در زندگی می‌شوند. بی‌تردید کششی نیرومند در عالم در کار است، اما این کشش به جای آنکه میان عالم و نیروی ذهن ما باشد، میان آفریدگار عالم و مخلوقی است که او عاشقانه دوستش دارد.

صفحه‌ی 1