هارولد كاپلان بنجامين جيمز سادوك


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اورژانس‌های روان‌پزشکی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان
مرجع کامل روان‌پزشکی کاپلان سادوک (اختلالات خلقی)
خلاصه روان‌پزشکی کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو داروهای روان‌پزشکی
کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو هندبوک داروهای روان‌پزشکی

اورژانس‌های روان‌پزشکی

  • 20,000 تومان

موضوع خودکشی را نمی‌توان به یک رشته علمی محدود کرد، پیچیدگی خودتخریبی، از زمینه روان‌پزشکی فراتر می‌رود. به خودکشی در چشم‌اندازهای مختلف مانند مذهب، فلسفه طبیعت‌شناسی «انسان‌شناسی»، اجتماعی، اخلاقی، روانشناسی و روان‌پزشکی، زیست‌شناختی نگریسته می‌شود. در بازداری از خودکشی، خط مشی‌هایی در سرویس‌های مراقبت از سلامت، جهت عموم، معطوف می‌شود.

مرجع کامل روان‌پزشکی کاپلان سادوک (اختلالات خلقی)

  • 45,000 تومان

اختلالات خلقی یک نفر از هر پنج زن و یک نفر از هر ده مرد را در مقطعی از زندگی گرفتار می‌کنند. دوره‌های افسردگی همراه با تناوب‌هایی از مانیا یا هیپومانیا بیان‌گر حوزه اختلالات دوقطبی هستند. آمار سنتی 1 درصد برای اختلالات دوقطبی در کل جمعیت به‌ طور فزاینده‌ای به چالش کشیده شده و بر اساس شواهد متقاعد‌کننده، این گروه از اختلالات 5 درصد جامعه را گرفتار کرده و تا 50 درصد از کل افسردگی‌ها را به خود اختصاص می‌دهند. گسترش مرزهای اختلال دوقطبی تا حد زیادی ناشی از درک بهتر زیر نوع دوقطبی 2 (افسردگی به‌علاوه هیپومانیا، نه مانیا) بوده است. شواهد مربوط به اثرات بالینی، درمانی، و اجتماعی چنین گسترش مرزهای اختلالات دوقطبی به ‌طور خلاصه در یک نمودار «انجمن بین‌المللی روان‌پزشکی» آمده‌اند.

خلاصه روان‌پزشکی کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو داروهای روان‌پزشکی

  • 200,000 تومان

پیشرفت‌های مداوم در علم سایکوفارماکولوژی (روان‌داروشناسی) باعث می‌شوند پارامترهای مطرح شده در درمان اختلالات روانی به طور دایم گسترش یابند. افزایش اطلاعات درباره نحوه عملکرد مغز باعث شده است داروهایی طراحی و اختراع شوند که: (1) موثرتر واقع می‌شوند، (2) سمیت کمتری دارند، (3) بهتر تحمل می‌شوند، و (4) دقیق‌تر عمل می‌کنند (با دقت بیشتری در آن مناطقی از مغز که مد نظر هستند تاثیر می‌گذارند نه در مناطق دیگر). با این حال، به همراه پیشرفت فزاینده و دایمی روش‌های درمانی و افزایش تعداد و تنئع گزینه‌های درمانی، روان‌پزشکان همیشه باید از عوارض جانبی و منفی انواع تداخلات آگاه باشند و به آنها توجه کنند (تداخلات دارو-دارو، دارو-غذا، یا دارو- مکمل‌های دارویی). آنها، همچنین، باید از نحوه مدیریت عواقب ناخواسته یا غیرعامدانه داروهای روان‌پزشکی، که ممکن است روی دهند، آگاه باشند. داروهایی که به تازگی اختراع شده‌اند ممکن است به بعضی عوارض جانبی منجر شوند، عوارضی که ابتدا شناسایی نشده بودند. فراوانی روز افزون تحقیقات و افزایش یافته‌های علمی درباره داروها ملزم می‌سازند که روان‌پزشکان همیشه در حال مطالعه و آپ‌دیت کردن دانش خود با دانش روز باشند. داشتن درکی کامل از نحوه مدیریت عوارض جانبی ناشی از دارو امری ضروری است (این نوع مدیریت ممکن است شامل از بین بردن عارضه جانبی مورد نظر از طریق تجویز یک دارو دیگر یا جایگزین‌سازی داروی اول با یک داروی دیگر باشد.)

کاپلان و سادوک بر اساس دی اس ام فایو هندبوک داروهای روان‌پزشکی

  • 60,000 تومان

پیشرفت‌های مداوم در علم سایکوفارماکولوژی (روان‌داروشناسی) باعث می‌شوند پارامترهای مطرح شده در درمان اختلالات روانی به طور دایم گسترش یابند. افزایش اطلاعات درباره نحوه عملکرد مغز باعث شده است داروهایی طراحی و اختراع شوند که: (1) موثرتر واقع می‌شوند، (2) سمیت کمتری دارند، (3) بهتر تحمل می‌شوند، و (4) دقیق‌تر عمل می‌کنند (با دقت بیشتری در آن مناطقی از مغز که مد نظر هستند تاثیر می‌گذارند نه در مناطق دیگر). با این حال، به همراه پیشرفت فزاینده و دایمی روش‌های درمانی و افزایش تعداد و تنوع گزینه‌های درمانی، روان‌پزشکان همیشه باید از عوارض جانبی و منفی انواع تداخلات آگاه باشند و به آنها توجه کنند (تداخلات دارو - دارو، دارو - غذا، یا دارو- مکمل‌های دارویی). آنها، همچنین، باید از نحوه مدیریت عواقب ناخواسته یا غیرعامدانه داروهای روان‌پزشکی، که ممکن است روی دهند، آگاه باشند. داروهایی که به تازگی اختراع شده‌اند ممکن است به بعضی عوارض جانبی منجر شوند، عوارضی که ابتدا شناسایی نشده بودند. فراوانی روزافزون تحقیقات و افزایش یافته‌های علمی درباره داروها ملزم می‌سازند که روان‌پزشکان همیشه در حال مطالعه و آپ‌دیت کردن دانش خود با دانش روز باشند. داشتن درکی کامل از نحوه مدیریت عوارض جانبی ناشی از دارو امری ضروری است (این نوع مدیریت ممکن است شامل از بین بردن عارضه جانبی مورد نظر از طریق تجویز یک داروی دیگر یا جایگزین‌سازی داروی اول با یک داروی دیگر باشد.)

صفحه‌ی 1