نيما قرباني


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فریب نهان (روش‌های دستکاری احساسی و گریز از صداقت)
حریف نهان (مفهوم‌پردازی‌هایی درباره ناهشیاری)
سودای خوش (شومیز)
  • 176,000 تومان
  • با تخفیف: 176,000 تومان
سودای خوش (گالینگور)
  • 56,000 تومان
  • با تخفیف: 56,000 تومان
از خط تا مثلث تعارض
  • 192,000 تومان
  • با تخفیف: 192,000 تومان
روان‌درمان‌گری پویشی فشرده و کوتاه‌مدت (مبادی و فنون)
من به روایت من
  • 197,000 تومان
  • با تخفیف: 197,000 تومان
سبک‌ها و مهارت‌های ارتباطی
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان

فریب نهان (روش‌های دستکاری احساسی و گریز از صداقت)

  • 189,000 تومان

پویایی‌های حاکم بر روابط انسانی حکایت از دستکاری‌های احساسی‌ای می‌کنند که کارکردی نهان دارند، اما خود را در قالب حسی مبهم از نارضایتی از رابطه آشکار می‌کنند. پیش می‌آید که از دست کسی و رابطه‌ای آزرده و کلافه‌ایم، اما نمی‌دانیم چرا. جهل به اینکه کجای کار می‌لنگد، نشان می‌دهد احساساتتان به شکلی پنهان دستکاری و تحریک شده‌اند و شما، به دلیل ماهیت ناهشیار این پویایی ارتباطی، عاجز از فهم مسأله و پاسخ درخور به آن هستید. این کتاب ماهیت، فرایندها، و پیامدهای دستکاری‌های پنهان احساسی را در روابط روشن می‌کند. فریب چه نشانه‌هایی دارد، چگونه ظالم و مظلوم به شکلی نهان درهم‌تنیده عمل می‌کنند، چگونه می‌توان با فریب به شکلی سازنده روبرو شد، و بار اخلاقی و احساسی دستکاری‌های احساسی چیست، محورهای طرح‌شده در این کتاب‌اند که فرهنگ ایرانیان را به پاسخ فرا می‌خوانند.

حریف نهان (مفهوم‌پردازی‌هایی درباره ناهشیاری)

  • 164,000 تومان

ناهشیار روان‌شناختی یک واقعیت مهم علمی است که در زندگی روزمره مغفول مانده است. اغلب آدم‌ها با پندار تسلط و اراده عمر می‌گذرانند. اما همه ما با حریفانی نهان زندگی می‌کنیم که در حال خدمت و خدعه یا دوستی و دشمنی با هم و با ما هستند. مطالعات و مفهوم‌سازی‌ها درباره فرایندهای ناهشیار در دو جریان بسط یافته‌اند: نخست، ناهشیاری برخاسته از نظریه‌های روان‌پویشی که در تبیین سلامت و بیماری مفیدند و در دل نظریه‌های روانکاوی رشد کرده‌اند. دوم، ناهشیار شناختی و سازش‌یافته که در سایه مطالعات روان‌شناسی تجربی صورت‌بندی شده‌اند. جریان نخست به تمایز پردازش‌های تجربه‌ای و عقلانی، مفهوم بیناذهنیت، و بازشناسی منش‌ها و صداهای جمعی در بستر دلبستگی‌ها منتهی شده است و جریان دوم به مفهوم‌سازی‌های نوروساینس در خصوص اساس ناهشیار و متداعی ذهن. این کتاب این دو جریان را معرفی و نقد می‌کند، و مفاهیمی را از نظریات فروید، یونگ، و مفهوم بیناذهنیت وارسی می‌نماید که کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. حریفان نهان ذهن ما به واسطه مفهوم‌پردازی‌های ارائه شده در این کتاب با ما سخن می‌گویند.

سودای خوش (شومیز)

  • 176,000 تومان

شاه عاشق، کنیزک غافل، طبیب شافی، و زرگر عاجز چهار جاذبه زندگی انسانی‌اند که در داستان نخست مثنوی مولانا به تصویر کشیده شده‌اند. چهار شخصیت بارز و شاخص که هر یک بازی زندگی را به سویی و کویی می‌برند. در کتاب حاضر این چهار شخصیت به همراه یک مرد مدرن حرکت آدم‌ها در جاده مهرورزی را به نمایش می‌گذارند و نقد حال همه آدم‌ها می‌کنند. از جهان عین تا جهان ذهن، از وصال مراد و آداب مهرورزی تا معنای تقدیر و تسلیم و تکلیف، از فرایند کاوش مدرن ناهشیاری آدم‌ها تا کام‌روایی دل و نفس آن‌ها در جهانی اسطوره‌ای، همگی بر محور این پنج شخصیت پرداخته و پیموده شده‌اند. زندگی ما به دست کدام‌یک در حال چرخش و جهش است؟

سودای خوش (گالینگور)

  • 56,000 تومان

شاه عاشق، کنیزک غافل، طبیب شافی، و زرگر عاجز چهار جاذبه زندگی انسانی‌اند که در داستان نخست مثنوی مولانا به تصویر کشیده شده‌اند. چهار شخصیت بارز و شاخص که هر یک بازسازی زندگی را به سویی و کویی می‌برند. در کتاب حاضر این چهار شخصیت به همراه یک مرد مدرن حرکت آدم‌ها در جاده مهرورزی را به نمایش می‌گذارند و نقد حال همه آدم‌ها می‌کنند. از جهان عین تا جهان ذهن، از وصال مراد و آداب مهرورزی تا معنای تقدیر و تسلیم و تکلیف، از فرایند کاوش مدرن ناهشیاری آدم‌ها تا کامروایی دل و نفس آنها در جهانی اسطوره‌ای، همگی بر محور این پنج شخصیت پرداخته و پیموده شده‌اند. زندگی ما به دست کدام یک در حال چرخش و جهش است؟...

از خط تا مثلث تعارض

  • 192,000 تومان

کتاب حاضر بر محور احساسات، اضطراب از تجربه آن‌ها، و دفاع از خود در برابر این احساسات آغشته به اضطراب استوار است. دفاع در مفاهیم روانکاوی شیوه تحریف و گریز از واقعیت و احساسات است که مبنای رنج و زجر آدمی، مولد مشکلات ارتباطی، و بازدارنده مواجهه خردمندانه با دردهای زندگی است. در این کتاب، دفاع‌ها در چهار مقوله بهم پیوسته بدوی، واپس رونده، سرکوبگر، و عایق‌بندی بررسی می‌شوند. افزون بر این، ماهیت عینی اضطراب و همچنین هیجان‌ها و احساساتی که عمدتا مولد اضطراب و واکنش‌های دفاعی‌اند نیز تشریح شده است. بنابراین، درک جامعی از مفهوم مثلث تعارض و پیش‌زمینه‌های آن در این کتاب فراهم شده است. در پیوست کتاب نیز فهرستی از همه دفاع‌هایی که تا به حال به هر شکلی مورد اشاره و توجه نظریه‌پردازان قرار گرفته آمده است.

روان‌درمان‌گری پویشی فشرده و کوتاه‌مدت (مبادی و فنون)

  • 36,000 تومان

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته روانشناسی در مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری به عنوان منبع اصلی درس نظریه‌های روان‌درمانی به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید می‌رود که علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

من به روایت من

  • 197,000 تومان

من به روایت من داستان رویارویی شخصی آدمی با خود است. من چگونه در کشاکش لذت و درد زندگی خود را تجربه می‌کند و مورد تامل قرار می‌دهد. شناخت خود تقریبا در تمامی فرهنگ‌ها، با آدابی متفاوت، مهم انگاشته شده است زیرا یک ارزش غایی است و لازمه زندگی با صفا و کمال، اما آدمی چندان تاب آن را ندارد.

سبک‌ها و مهارت‌های ارتباطی

  • 215,000 تومان

حجم عمده‌ای از وقت ما به تعامل با دیگران می‌گذرد. مهارت‌های ارتباطی بین شخصی به عنوان موضوع این کتاب، مجموعه‌ای از رفتارهایی است که کیفیت ارتباط شخص با شخص را تعریف و مشخص می‌سازد. این کیفیت می‌تواند ماهیتی مخرب یا سازنده داشته باشد. دستیابی به اهدافی که هر شخصی برای خود، هشیار و ناهشیار، دارد در بافتی اجتماعی متحقق می‌شود. از این روی، مهارت‌های ارتباطی یکی از محورهای اساسی موفقیت در ابعاد شخصی، خانوادگی، شغلی و اجتماعی زندگی است. این امر در جوامعی که ساختار آنچنان نهادینه نشده‌اند اهمیتی فزاینده‌تر دارد. این کتاب با نگاه علمی ـ کاربردی2 روش‌های برقراری ارتباط سازنده با دیگران را بر اساس یافته‌های پژوهشی به تصویر کشیده است، و فنونی را در جهت ارتقا توانایی‌ها در ارتباطات صمیمی و شخصی، حرفه‌ای و اجتماعی پیشنهاد می‌کند.

صفحه‌ی 1