نيره آرين فر مريم كتاني احمد عابدي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

تاب‌آوری در کودکان (چگونه کودکانی منعطف و مقاوم در برابر آسیب‌های هیجانی و رفتاری پرورش دهیم) ویژه مادران

  • 3,000 تومان

برخی افراد در برابر برخی مشکلات بسیار آسیب‌پذیر هستند و به سرعت در هم می‌شکنند و در مواجهه با ناملایمات موفق نیستند و حتی دچار آسیب‌های روانی و فیزیکی می‌شوند. در حالی که برخی دیگر آرام، منطقی، صبورانه و مطمئن با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند و در مواجهه با ناملایمات می توانند دوام بیاورند و به زندگی خود ادامه دهند. این تفاوت از کجا ناشی می‌شود و علت آن چیست؟

تاب‌آوری در کودکان (چگونه کودکانی منعطف و مقاوم در برابر آسیب‌های هیجانی و رفتاری پرورش دهیم) ویژه مشاوران و مربیان

  • 4,000 تومان

معمولا وقتی یک توپ بیس بال به شیشه پنجره برخورد می‌کند، شیشه می‌شکند. اگر همان توپ به چوب بیس بال برخورد کند، چوب آسیب نمی‌بیند. معمولا وقتی که چکشی به گلدان سفالی برخورد می‌کند، گلدان می‌شکند. اما وقتی که همان چکش به تایر لاستیکی اتومبیل برخورد می‌کند، تایر به شکل اصلی‌اش برمی‌گردد. چوب بیس بال و تایر اتومبیل، هر دو تاب‌آوری را نشان می‌دهند. تاب‌آوری، سازگاری موفقیت‌آمیز با شرایط ناگوار یا توانایی بازگشت به حالت روحی اولیه می‌باشد.

تاب‌آوری در کودکان (چگونه کودکانی منعطف و مقاوم در برابر آسیب‌های هیجانی و رفتاری پرورش دهیم) ویژه متخصصان

  • 7,500 تومان

در این کتاب به نقش عوامل فردی و محیطی حمایتی و خطرساز موثر بر تاب‌آوری در کودکان و نوجوانان پرداخته می‌شود. متخصصان، با آگاهی از این عوامل، توانایی مداخله در تاب‌آوری کودکان و نوجوانان و نیز کاهش پیامدهای منفی خانوادگی و تحصیلی ناشی از عدم تاب‌آوری را خواهند داشت.

صفحه‌ی 1