نورمن رايت


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان

چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید

  • 25,000 تومان

بسیاری از زوج‌ها به زبانی صحبت می‌کنند که ساختار، شیوه و معنای متفاوتی دارد و در نتیجه، تداخل ایجاد می‌شود یا پیام‌های مخدوش ارسال می‌کنند. با این همه، نگران نباشید. چنین وضعی، مهلک نیست. فقط موضوع «سیم‌پیچی دوباره» یا آموختن زبان همسرتان در میان است. چنین کاری می‌تواند باعث ایجاد تفاوت بین سلامت زناشویی و اندوه زناشویی شود. در این کتاب اصول موثری برای قراری ارتباط در اختیار شما می‌گذارم. این اصول ساده هستند و مفید واقع می‌شوند. اگر نحوه برقراری ارتباط شما مفید واقع نمی‌شود، می‌توانید روش‌های مطرح شده در این کتاب را به کار ببندید.

101 پرسش اساسی برای قبل از نامزدی و ازدواج (پرسش های طلایی برای اینکه بتوانید همسر آینده خود را به خوبی بشناسید)

  • 16,000 تومان

شاید همه ما به نوعی اطلاعات زیادی در این‌باره داشته باشیم، ولی هیچ‌کدام به طور عملی نتوانسته‌ایم از آنها در روابط خود استفاده کنیم و در انتخاب همسر آنها را به کار ببریم. همیشه پرسش زیر اهمیت داشته و آن اینکه یکی از بزرگترین تصمیم‌ها در زندگی این است که تا آخر عمر بخواهید با چه کسی زندگی کنید؟ کتاب حاضر نوشته دکتر اچ.نورمن رایت شما را در این سفر به گونه‌ای همراهی می‌کند که با پاسخ دادن به پرسش‌های اساسی بتوانید در این سفر، هم به خودشناسی و هم خداشناسی برسید. در ضمن برای تکامل خودتان همسر مناسبی را انتخاب کنید.

چگونه به زبان همسرتان صحبت کنید

  • 25,000 تومان

بسیاری از زوج‌ها به زبانی صحبت می‌کنند که شیوه و معنای متفاوتی دارد. در نتیجه، تداخل ایجاد می‌شود یا پیام‌های مخدوش ارسال می‌کنند. اما نگران نباشید، چنین وضعی مهلک نیست. فقط موضوع آموختن زبان همسرتان در میان است. این کار باعث ایجاد تفاوت بین سلامت روزمرگی و زناشویی می‌شود.

صفحه‌ی 1