ناتانيل براندن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
روانشناسی عشق رمانتیک (عشق رمانتیک در عصر ضد رمانتیک)
هنر هشیارانه زیستن
  • 150,000 تومان
  • با تخفیف: 150,000 تومان
6 ستون عزت‌نفس
  • 215,000 تومان
  • با تخفیف: 215,000 تومان
6 ستون عزت نفس
  • 190,000 تومان
  • با تخفیف: 190,000 تومان
عزت نفس در محیط کار (چگونه کارکنان دارای اعتماد به نفس سازمان‌های قدرتمند می‌سازند)
مدیریت نفس (عزت نفس و تحول شخصی)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
1 زن کوشش‌ها و تلاش‌ها در جستجوی هویت (راهنمایی برای خودباوری زنان)
عزت نفس در زنان
  • 99,900 تومان
  • با تخفیف: 99,900 تومان
چگونه عزت نفس خود را تقویت کنیم
  • 6,000 تومان
  • با تخفیف: 6,000 تومان
مسئولیت‌پذیری (اتکای به خود و زندگی پاسخگو)
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
روانشناسی عزت‌نفس
  • 185,000 تومان
  • با تخفیف: 185,000 تومان

روانشناسی عشق رمانتیک (عشق رمانتیک در عصر ضد رمانتیک)

  • 135,000 تومان

روانشناسی عشق رمانتیک کتابی است که عشق رمانتیک را از جنبه‌های گوناگون بررسی کرده است. از دل تاریخ و فرهنگ، مفاهیمی را برکشیده است که سال‌ها در هیاهوی ظاهری عشاق در پس پرده نهان بودند؛ عشق رمانتیک چیست؟ سیر تطور آن در طول تاریخ چگونه بوده است؟ جایگاه زن و مرد در عشق رمانتیک چگونه است؟ عشف رمانتیک چه زمانی می‌شکفد، می‌بالد یا می‌پژمرد؟ در این کتاب شاهد آن هستیم که نویسنده با تکیه بر تجربه طول و دراز کار درمانگرانه با عشاق توانسته است صورت‌بندی روان‌شناختی منحصر‌به‌فردی از عشق رمانتیک و ساحت‌های تاریخی، فرهنگی، و اجتماعی و فردی آن بدست دهد؛ نکته برجسته آنکه مفهوم عشق رمانتیک در کتاب حاضر از نظر روان‌شناختی به‌طور مفصل بررسی شده است و شکل‌گیری، تداوم و اتمام آن به جزئیات مطرح گردیده است. این کتاب پاسخی است به تمام پرسش‌های مهم و اساسی در باب معنای اصلی و مفهوم واقعی «عشق رمانتیک».

هنر هشیارانه زیستن

  • 150,000 تومان

هنر هشیارانه زیستن دعوتی است به تعقل و تفکر و بهره‌گیری از فواید بی‌شمار آن، و راهنمایی برای زندگی آگاهانه. نویسنده ما را به بازاندیشی در بسیاری از باورهایمان فرامی‌خواند، از باورهایی درباره‌ی فعالیت‌های روزمره تا باورهای اخلاقی و معنوی. ضرورت این بازاندیشی در عصر اطلاعات، که ما را در معرض حجم بی‌سابقه‌ای از نظرات و عقاید درباره‌ی هر جنبه‌ی قابل‌تصوری از زندگی قرار داده است، از هر زمان دیگر بیشتر است. هنر هشیارانه زیستن ابزارهایی در اختیارمان قرار می‌دهد تا به کمک آنها بتوانیم به توانمندی‌های خود متکی باشیم. از ناتانیل برندن، روان‌شناس و درمانگر کانادایی-امریکایی، بیش از بیست کتاب در حوزه‌ی روان‌شناسی منتشر شده است. مهم‌ترین دستاورد او بنیان گذاشتن جنبش عزت‌نفس است. برندن نخبه‌ترین نظریه‌پردازی است که طی شش دهه تلاش این مفهوم را، که تا دهه 1960 در متون روان‌شناسی جدی گرفته نمی‌شد، از ابهام درآورد و سهم بزرگی در معرفی تأثیرات آن بر زندگی روزمره‌ی انسان‌ها ایفا کرد. هنر هشیارانه زیستن شانزدهمین کتاب او است که از جنبه‌های فراوان ارزشمندترین اثر این متفکر فقید به شمار می‌آید.

6 ستون عزت‌نفس

  • 215,000 تومان

"ناتانیل براندن یکی از غول‌های عرصه عزت‌نفس است. شش ستون عزت‌نفس کتابی است که همگان باید آن را مطالعه کنند" کنت بلانچارت، از نویسندگان کتاب "مدیر یک دقیقه ای" "این کتاب اثری بسیار ارزشمند است که توسط یکی از محققان پیشرو در زمینه عزت‌نفس به رشته تحریر درآمده" دکتر توماس گوردون، موسس برنامه "آموزش کارآمدی والدین" "شش ستون عزت‌نفس یک شاهکار است" دکتر وارن فارل، نویسنده کتاب "افسانه قدرت مردانه" "این کتاب اثری است واضح، جذاب و عمیق. ناتانیل براندن مسیرهایی را به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم با پیمودن آنها توانایی‌های خود شگفت‌انگیزمان را عینیت بخشیده و پاس بداریم" الین مازلیش و ادل فابر، نویسندگان کتب "به نوجوانان گفتن، از نوجوانان شنیدن" و "خواهرها و برادرهای سازگار" "دربین این همه کتب مدیریتی و خودیاری کتاب مهم دکتر براندن اثری متمایز بوده و مانند فانوس دریای چراغ راه ما است، این کتاب با رویکردی بسیار دقیق رابطه بین عزت‌نفس و موفقیت‌های فردی و سازمانی را توصیف می‌کند. نه تنها باید این کتاب را خواند بلکه باید به دستورات آن عمل نیز نمود" دیک سثی، دستیار مدیر در برنامه "توسعه راهبردی" "کتاب جدید ناتانیل براندن یک شاهکار است. مطالعه این کتاب برهمه ما که هنوز در حال تلاش و تقلا برای رسیدن به اهدافمان هستیم واجب است" چارلز رداسکات، رئیس سابق شرکت صنعتی "فوکوا" و برنده جایزه "آمریکایی‌های ممتاز"

6 ستون عزت نفس

  • 190,000 تومان

ناتانیل براندونء در کتاب شش ستون عزت نفسء اوج دستاورد یک عمر پژوهش و روش و عملکرد بالینی را ارائه می‌دهد. او در این کتاب نافذ و برانگیزندهء اهمیت عزت نفس را در جستجوی ما برای رسیدن به سلامت روانء موفقیت فردی و روابط مثبت به طور قاطع نشان می‌دهد. دکتر براندون شش ستون عزت نفس را معرفی می‌کند: شش روش مبتنی بر عمل در زندگی روزمره. برای اولین بارء در این کتابء تمرین‌های ساده و در عین حال قدرتمند برای افزایش سطح کارآمدی و آگاهی فردی ارائه می‌شود. دکتر براندون با کندوکاو درباره اهمیت عزت نفس در محیط کارء فرزندپروریء آموزشء روان‌درمانی و جامعه دستورالعمل‌هایی را برای افرادی که در پرورش عزت نفس در دیگران نقش دارند فراهم می‌کند و نشان می‌دهد که فرهنگ عزت نفس برای بقا در قرن بیست و یکم ضرورت دارد.

عزت نفس در محیط کار (چگونه کارکنان دارای اعتماد به نفس سازمان‌های قدرتمند می‌سازند)

  • 33,500 تومان

دکتر ناتانیل براندن در این کتاب علاوه بر شرح چگونگی تاثیر عزت نفس در موقعیت سازمان‌ها ، شرح می‌دهد که کارکنان چگونه می‌توانند با بهره‌گیری از عزت نفس به پیشرفت شغلی خود کمک کنند. از هدایت شغلی گرفته تا مدیریت مذاکره و مناسبات میان فردی‏، عملا هیچ جنبه‌ای از فعالیت شغلی وجود ندارد که به نحوی معنی‌دار تحت تاثیر میزان عزت نفس فرد قرار نداشته باشد.

مدیریت نفس (عزت نفس و تحول شخصی)

  • 75,000 تومان

کتاب حاضر، نیمی از مطالعات من در سیزده سال گذشته است که به بررسی نقش عزت نفس در رشد و بهسازی انسان، اختصاص دارد. من به دو مضمون دوقلو، احترام به نفس و عزت نفس در بخش دو کتاب اشاره کرده‌ام. توضیح داده‌ام که چگونه انسان‌ها به خودمختاری و فردگرایی بیشتر می‌رسند. در این‌جا به فرآیند خودشکوفایی از زاویه‌ی دیگری نگاه می‌کنم. تفاوت این بخش با بخش یک، این است که این‌جا و اکنون توجه دارد. در این بخش هم‌چنین به موضوع خودبیزاری توجه کرده‌ام. در بخش سه، به موضوع چشم‌انداز اخلاقیات توجه می‌کنم! که درباره‌ی نقش ارزش‌ها در زندگی انسان می‌پردازم و توضیح می‌دهم که چگونه اخلاقیات می‌توانند به کم شدن عزت‌نفس کمک کنند. توضیح داده‌ام که رسیدن به سطح تعالی هدف غایی تکامل انسان است. در تمام کتاب به روش‌ها و مضامین مختلف به موضوع تغییر توجه می‌کنم. توضیح می‌دهم که چگونه می‌توانیم به سطح بالاتر عزت نفس برسیم و استقلال و خودمختاری را تجربه کنیم. ینابراین در این کتاب توضیح می‌دهم که احترام گذاشتن و گرامی داشتن نفس چه معنایی دارد. و این در سعادت و حال خوش افراد چه نقشی را بازی می‌کند. توضیح می‌دهیم که عزت نفس مثبت چه معنایی دارد و چگونه می‌توان آن را تحقق بخشید. توضیح داده‌ایم که نفس و خود، چگونه بازدارنده‌اند، موفقیت نیستند بلکه وسیله‌ای هستند که بدون آن موفقیت انکان‌پذیر نیست.

1 زن کوشش‌ها و تلاش‌ها در جستجوی هویت (راهنمایی برای خودباوری زنان)

  • 40,000 تومان

مجموعه حاضر در قالب داستان‌هایی است که در آن از زندگی زنان موفق و تلاش‌گر دنیا سخن رفته است. ناتانیل براندن خودباوری را این گونه تعریف کرده است: ((خودباوری یعنی تجربه داشتن شایستگی برای رویارویی با چالش‌های بزرگ زندگی و داشتن لیاقت سعادت)). به نظر او بزرگترین چالشی که زنان در سازمان‌ها با آن روبرو هستند، عبور از سقف شیشه‌ای نگرش‌ها و تعصب‌های منفی بر علیه زنان و دست‌یابی به پست‌های مدیریتی است و خودباوری آنان را برای این عبور رویین تن می‌سازد. اهمیت خودباوری، آگاهانه زیستن، خویشتن‌پذیری، خودمسئولی، خودتاییدی، هدفمند زیستن، صداقت داشتن، ترس از خودخواهی و دوری از هر نوع حسادت کورکورانه برخی از موضوعات این کتاب را تشکیل می‌دهد.

عزت نفس در زنان

  • 99,900 تومان

هر کسی در زندگی زن، از والدین و معلمان گرفته تا دوستان و هم‌کلاس‌هایش، می‌تواند عزت‌نفس او را تقویت یا تضعیف کند و در حالی که متخصصان تعلین و تربیت و فرزندپروری گفته‌اند که چقدر داشتن احساس مثبت در مورد خود، می‌تواند براش رشد سالم دختران حیاتی باشد، راهبردهای درست در این زمینه محدود است. این کتاب توصیه‌هایی را که برای تقویت عزت‌نفس و رشد خود پنداره‌ای مثبت مودر نیاز است، برای شما مهیا می‌سازد.

انسان بدون خویشتن یا روانشناسی از خود بیگانگی (تحلیلی جامع از یکی از بزرگترین مشکلات روانی عصر حاضر بیگانگی از خویشتن همراه با روش‌های خود درمانی)

  • 5,250 تومان

کتاب حاضر حقایق حیرت‌انگیزی از نفس آدمی را افشا می‌سازد. حقایقی آن‌چنان ترسناک که افراد زیادی منکر وجود آنها می‌شوند و از شناسایی آن‌ها می‌گریزند. کفاره این گریز ((از خود بیگانگی)) و از ((غربت آدمی از نفس خویش)) است. نویسنده کتاب روش‌های شورانگیزی برای خودشناسی، معرفت نفس و درون‌نگری ابداع نموده و به انسان کمک می‌کند که به درون ضمیر تیره و ناشناخته خود نفوذ کند و از آن پرده ابهام برگیرد. نه تنها خاطرات، افکار، احساسات وعلائق مدفون شده و سرکوب شده را آزاد نماید، بلکه نبوغ، قابلیت‌ها و استعدادهای مخفی و ناشناخته خود را برای رشد، پیشرفت و خلاقیت آشکار نماید، استعدادهایی که سالیان متمادی برای او ناشناخته بوده است.

چگونه عزت نفس خود را تقویت کنیم

  • 6,000 تومان

شجاعت، اعتماد و موفقیت با عزت‌نفس و مناعت طبع آغاز می‌گردند و عزت‌نفس و مناعت طبع می‌بایستی از شخص شما شروع بشود! از قضاوت‌هایی که در زندگی می‌کنید هیچکدام آنقدر مهم نیستند که خود شما درباره خویش می‌کنید. فرق میان عزت‌نفس عالی و ضعف نفس همان موفقیت و شکست است. در حال حاضر یک روانشناس پیشگام شما را در تقویت عزت‌نفس قدم به قدم راهنمایی می‌کند تا به ارزش وجودی خود پی‌برده و نیروی تازه‌ای به آن بدهید. در این کتاب تکنیک‌های ساده، واضح و موثری وجود دارند که به طرز مهیجی شما را هدایت و راهنمایی می‌کند که به چه نحو می‌توانید درباره خود فکر و احساس کنید. به شما می‌آموزد که به چه طریق خود را بشناسید تا در زندگی از شکست‌های خود جلوگیری کنید. از مشکلات و موانعی که در کار و عشق شما پیدا می‌شود به چه نحو در حل آنها کوشش کرده و به خشم، قصور، خطاها، افسردگی و اضطراب‌ها و ترس از عدم موفقیت غلبه نمایید و بالاخره چنین شجاعتی پیدا کنید تا خویشتن را دوست بدارید و بسیاری مطالب دیگر.

مسئولیت‌پذیری (اتکای به خود و زندگی پاسخگو)

  • 75,000 تومان

نویسنده در این کتاب چند هدف را دنبال می‌کند؛ یکی آنکه نشان می‌دهد مسئولیت در قبال خود، راهی برای زندگی در این جهان است و این منبعی از نشاط و رسیدن به قدرت شخصی است. دیگر اینکه ما خودمان را خلق می‌کنیم و هویت‌مان را شکل می‌دهیم. او می‌گوید اتکای به نفس، قبول مسئولیت در قبال خود و توجه به فردیت برای سعادت جامعه لازم و ضروری هستند. خواننده در این کتاب راهی برای آگاهی و بیداری بیشتر پیدا می‌کند، بر میزان انرژی خود می‌افزاید و پنداره‌ای وسیع‌تر برای امکانات زندگی فراهم‌ می‌آورد.

روانشناسی عزت‌نفس

  • 185,000 تومان

هدف نویسنده در این کتاب شناسایی و بررسی جامع مهم‌ترین عواملی است که عزت نفس به آن متکی است. اگر عزت نفس راه همان سلامت ذهن بدانیم در این صورت باید گفت کمتر موضوعی را می‌توان یافت که تا این اندازه بررسی درباره آن فوریت داشته باشد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

1  صفحه‌ی 1