مهدي گنجي


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هندبوک تشخیص افتراقی اختلالات روانی دی اس ام فایو تی آر
آسیب‌شناسی روانی کودک و نوجوان بر اساس دی اس ام فایو تی آر
نوروساینس (نوروسایکولوژی پیشرفته)
  • 240,000 تومان
  • با تخفیف: 240,000 تومان
روانشناسی شناختی
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
روانشناسی بالینی آپدیت دی اس ام فایو
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
آسیب‌شناسی روانی براساس دی‌اس‌ام فایو تی‌آر  (DSM-5TR) جلد 1
روانشناسی کودکان استثنایی بر اساس دی اس ام فایو
آسیب‌شناسی روانی براساس دی‌اس‌ام فایو تی‌آر  (DSM-5TR) جلد 2

هندبوک تشخیص افتراقی اختلالات روانی دی اس ام فایو تی آر

  • 240,000 تومان

این کتاب شامل 3 فصل: 1. تشخیص افتراقی، گام به گام، 2. تشخیص افتراقی با شجره‌های تصمیم‌گیری، 3.تشخیص افتراقی با جدول‌های تصمیم‌گیری می‌باشد و هر فصل شامل بخش‌های مختلفی است.

آسیب‌شناسی روانی کودک و نوجوان بر اساس دی اس ام فایو تی آر

  • 480,000 تومان

این کتاب بر اساس دو کتاب نوشته شده است: کتاب اصلی دی اس ام فایو تی آر با ترجمه دکتر مهدی گنجی، و جدیدترین ویراست کتاب آسیب‌شناسی روانی کودک و نوجوان، نوشته رابرت وایس. تلاش بر این بوده است که مطالب غیر مهم کتاب رابرت وایس حذف شوند و فقط مهم‌ترین مطالب آن با توضیحات مکمل از سوی مترجم ارائه شوند. بر اساس دی اس ام فایو تی آر بودن کتاب بسیار اهمیت دارد زیرا دی اس ام فایو تی آر منبع جامع و رفرنس است.

نوروساینس (نوروسایکولوژی پیشرفته)

  • 240,000 تومان

وجه تمایز انسان از سایر جانداران چیست؟ اکثر مردم احتمالا پاسخ می‌دهند مغز. سوال بعدی این است: مغز انسان چه خصوصیتی دارد که او را از سایر جانداران متمایز می‌کند؟ مغز از نورون‌ها تشکیل شده است. اما کرم‌های خاکی هم نورون دارند. مغز سگ‌ها و میمون‌ها نیز نورون دارد. پس کدام ویژگی مغز این حیوانات را از هم متمایز می‌سازد؟...

روانشناسی شناختی

  • 180,000 تومان

یک شئ را می‌بینید. از کجا می‌توانید مطمئن باشید آنچه دیده‌اید واقعی است؟ اگر یک نفر جلوی چشمان شما هویت خودش را عوض کند،‌ متوجه آن خواهید شد؟‌ از کجا می‌توانید مطمئن شوید که وقتی رویدادی را به یاد می‌آورید، آن را به طور صحیح و دقیق به یاد آورده‌اید؟ علاوه بر این‌ها، وقتی موضوعی را برای کسی دیگر تعریف می‌کنید، از کجا می‌توانید مطمئن باشید که آن را به همان صورتی فهمیده است که شما فهمیده‌اید؟ پاسخ به چنین سوالاتی خیلی مجذوب‌کننده است، مخصوصا وقتی با یافتن پاسخ آن‌ها،‌ خودتان را بهتر می‌شناسید (و برای خودخواهانی مثل شما، چه کسی مهم‌تر از خودتان است؟).

روانشناسی بالینی آپدیت دی اس ام فایو

  • 70,000 تومان

وقتی صحبت از روانشناس می‌شود، در ذهن اکثر مردم یک روانشناس مجسم می‌شود که کنار یک کاناپه یا پشت یک میز تحریر نشسته است و سراسر روز به مشکلات مردم گوش می‌دهد. این تصویر، تصویر روانشناسی بالینی، محبوب‌ترین شاخه روانشناسی است که به درمانگران آموزش می‌دهد چگونه به مردم کمک کنند تا بر مشکلات هیجانی و رفتاری خود غلبه کنند. روانشناسان بالینی تدریس می‌کنند، بهداشت روانی و جسمی را ارتقا می‌دهند، به بنگاه‌های تجارت کمک می‌کنند بهتر مدیریت شوند (مترادف شدن روانشناسی بالینی با مشاوره)، و تحقیق می‌کنند. این کتاب در واقع ترجمه جدیدترین ویراست روانشناسی بالینی کرامر، 2015، به اضافه نکات تکمیلی از جدیدترین ویراست کتاب روانشناسی بالینی فیرس، و چندین کتاب جدید و ترجمه نشده دیگر است. این کتاب مقدمه ندارد زیرا معمولا کسی مقدمه نمی‌خواند یا آن‌چه را که دوست دارد در آن ببیند می‌خواند (قرائت سابجکتیو).

آسیب‌شناسی روانی براساس دی‌اس‌ام فایو تی‌آر (DSM-5TR) جلد 1

  • 460,000 تومان

جلد اول: فصل 1: تعریف و تاریخچه فصل 2: سنجش و طبقه‌بندی اختلالات روانی فصل 3: روش‌های تحقیق در روانشناسی بالینی فصل 4: روان‌درمانی فصل 5: اختلالات اضطرابی فصل 6: اختلال وسواسی - اجباری فصل 7: اختلالات مرتبط با استرس و تروما فصل 8: اختلالات افسردگی و اختلالات دوقطبی فصل 9: اختلالات طیف اسکیزوفرنی.

روانشناسی کودکان استثنایی بر اساس دی اس ام فایو

  • 220,000 تومان

فهرست مطالب: فصل 1: تعریف کودک استثنایی فصل2: کودکان استثنایی و سازمان‌های دولتی فصل3: مداخله زودهنگام فصل4: کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص فصل5: کودکان مبتلا به معلولیت ذهنی فصل6: کودکان مبتلا به اختلالات هیجانی و رفتاری فصل7: کودکان مبتلا به اختلالات گفتاری و زبانی فصل8: کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم فصل9: کودکان تیزهوش فصل10: کودکان ناشنوا و کم‌شنوا فصل11: کودکان نابینا و کم‌بینا فصل12: کودکان مبتلا به معلولیت‌های چندگانه و شدید فصل13: کودکان مبتلا به معلولیت‌های جسمی و مشکلات فیزیکی

آسیب‌شناسی روانی براساس دی‌اس‌ام فایو تی‌آر (DSM-5TR) جلد 2

  • 460,000 تومان

کتاب حاضر از بهترین‌های چند کتاب تالیف شده است، اما چارچوب آن را از کتاب آسیب‌شناسی روانی گراهام دی‌وی اقتباس کرده‌ایم و حدود 45 درصد مطالب نیز مطالب همان کتاب هستند. 55 درصد بقیه از سایر منابع به دست آمده است، از جمله خود دی اس ام فایو.

صفحه‌ی 1